3.

889 46 0
                                    

Anya sebe le van kezelve és jelen pillanatban olyan békés és nyugodtság sugárzik az arcáról. Nincs ébren, teljesen kimerült. FP pedig el sem mozdul mellőle, ahogy Jughead sem nagyon az apja mellől. Jelenleg Jughead és Sweet Pea a konyhában ülnek. De én csak anyára tudok fókuszálni. Oda sétálok és megfogom anya kezét. Annyira fáj, hogy, így látom.
-Az én hibám.-sutogom.
-Nem tehettél semmit Kim.-mondja FP le sem véve anyáról a szemét.
-Volt egy csomó nem fogadott hívásom tőle és ahelyett, hogy haza mentem volna egyből a Pop's-ban ültem és még a telefont sem figyeltem.-sírtam el magam.
-Megígértem neki, hogy rá is és rád is vigyázok. Nem fog több ilyen előfordulni.-mondja FP határozottan. Leülök a kanapéra majd lassan a fiúk is bejönnek és helyet foglalnak a fotelokban.
Történik egy jó dolog majd az is átvált egy rémálommá. Félek, és ezt nem titkolom. Anya az egyetlen családtagom és ha nem épül fel... Bele se merek gondolni.
-Még pár óra és suliba kell mennetek.-mondja FP, de még most se nézz ránk. -Rosa-nak is van egy lakókocsija, Jughead mutasd meg neki.
-Elkísérem én.-feleli gyorsan Sweet Pea. Még egyszer ránézek anyára, végül elindulunk a lakókocsija felé. Ami megdöbbent, hogy nagyon nagy, azt hittem kisebb. Megállunk és ránézek Sweet Peare. Csillogó szemmel néz le rám. Sose tudtam megunni, hogy ne nézzem, mindig is elvarázsolt engem, mint most is.
-Köszönöm.-mondom hirtelen.-Köszönöm a segítséged.
Egy halvány mosolyt intéz felém majd elköszönünk egymástól. Belépek a lakókocsiba melyet rózsa illat terítbe. Fel kapcsolom a villanyt és meglep, higy minden a helyén és teljesen tiszta. Talán anya mindennap vagy legalábbis, két naponta járkált ide, ha nem többször.
Az egyik percben, lassú kattogások hallattszodtak, mintha körömök okoznák a zajt. A hang egyre közeledett majd elő is bukkant a hang gazdája.
Gyönyörű szép Beagle kutyus cammogott felém. Azt hittem morogni fog rám, de egyáltalán nem. Teljesen barátságos és nagyon aranyos.
Anya miért rejtegette előlem, mind ezt? Sose volt azért oda, hogy én is a Kígyók közé tartozam, de ezt elrejteni előlem. Leguggoltam a kutyus mellé és megnéztem a fekete, bőr nyakörvvét, amin ott csillogott a neve egy medálba vésve.
-Gomez.-olvasom fel hangosan.-Szóval fiú vagy.-mosolygok rá majd párszor még megsimogattom. Ebben a pillanatban nyíl ki az ajtó és vág egyszerre hátba is engem.
-Uhh. Bocsi.-mondja FP.
-Nem gond.-állok fel.-Baj van?-kérdem anyára gondolva.
-Nem. Csak szólni akartam, hogy Gomez is a társaságod lesz.
-Igen, már összebarátkoztunk.
-Az jó. Kutya kaját találsz ott lent a jobbról a második szekrényben. Sok minden elő van pakolva mert anyud, mindennap eljött ide. -mondja FP majd a földet bámulja.-Na én megyek is. Szólok ha bármi változás van. Jó éjt. -köszön el. Én is elköszönök majd Gomeznek rakok ki kaját. Lefürdök és bedőlök az ágyba. Nem bírok aludni csak anyára tudok gondolni, hogy vajon, most mi fog történni.

•Sweet Pea•

Kimberly King, az elbűvölő lány. Hosszú, selymes, sötét barna, hajú, gyönyörű gesztenye barna szemű..egyszerűen..
-Már megint rá gondolsz.-szólal meg mellettem Fangs.
-De hogy.-vágom rá.
-Nem kérdés volt. Pea ő még mindig szeret.
-Rá ér.-rántom meg a vállam.
-Ne csináld, úgy mintha nem érdekelne téged, mert igenis érdekel.
-Ugyan Fangs...
-Sweet Pea, ha így akarod akkor legyen, hagylak a témával, de hidd el, ha tovább ezt csinálod más is szemet vett rá.-mondja majd fel áll és kimegy a lakókocsiból. Kimberly tényleg elképesztő lány és jó szívű, de valami furcsa lett benne. Látszik rajta, hogy nem biztos a tettében a szemei folytonos félelmet csillognak. Nem az a lány akit megismertem, mintha elveszett lenne. Lehet pillanatnyilag Rosa miatt ilyen, de akkor is változott.
Hogy újra egypár legyünk.... Kérdéses.
Haragszom rá, hogy nem szólt és nem cselekedett mikor a Kígyóknak szüksége volt rá. Cserben hagyott minket és emiatt meg is sérültek, köztük Fangs is.

•Kimberly•

Nagyon keveset aludtam az éjjel és borzalmas fáradt vagyok. Gomezt már megetettem és most jelenleg FP lakókocsija felé tartok. Amint az ajtóba állok az kinyitódik és FP-vel találom szembe magam.
-Reggelt-mondom halkan.
-Neked is.-mondja majd kilép és megigazítja a dzsekijét.
-Hogy van?-pillantok a lakókocsira majd vissza rá. Természetesen a bent lévő személyre gondoltam.
-Már egyszer felkelt viszont most alszik, de jobban van.
-Értem. Akkor hát én megyek. -mondom és elindulok anya kocsija felé. Bedobom a táskám az anyós ülésre majd beülök a kocsiba a vollán mögé. Oké, nincs jogsim, de itt Riverdale-ben számít?
Be indítom a kocsit majd a rádiót melyből a YUNGBULD-Anarchist szól. Már indulnék mikor kinyítódik az anyós ülés felőli ajtó és Toni űlbe arrébb rakva a táskám.
-Szia! Nem baj?-kérdi kicsit mosolyogva.
-Szia. Nem.-mosolygok rá. Végül elindulunk a suliba. A kocsiban néma csend lenne, ha a zene nem szólna, ami megbénítja a csendet. Toni csak nézi a mellettünk elsuhanó fákat, házakat és embereket. Magába van zuhanva, valami bántja, de nem merek rá kérdezni.
Végülis Kígyó vagyok és segítünk egymáson.
-Mi nyomaszt?-kérdem meg hirtelen. Rám kapja a tekintetét, iszonyat gyorsan pörög végig az agyán a kérdésem majd rám mosolyog. Elrejti inkább, gondoltam.
-Semmi.-válaszolja és újra ki néz az ablakon. Nem akarom ennyiben hagyni az egészet.
-Toni. Nem bízol bennem?-hülye kérdés tudom, mert elég sokan nem bíznak bennem.
Nagyot sóhajt végül az ujjával kezd el babrálni és a végén rám néz.
-Cheryl és én össze kaptunk.-mondja ki nagy nehezen.-Eddig nem veszekedtünk egyszer sem.
-Az első veszek. Ez benne van minden kapcsolatban és mindenki megtapasztalja.-mosolyodok el halványan.-Hamar elfog múlni. Figyeld meg amint a sulihoz érünk, Cheryl lassított felvételben elindul felénk majd megfog téged csókolni és utána azt fogja mondani, hogy "nem bírtam már ki."-mosolyodok el.
-Úgy legyen King.-mosolyog rám.-Ami az első veszek és a kapcsolatot illeti, te és Sweet Pea...köztetek volt veszek?-láttam, hogy próbálja finoman megkérdezni.
-Volt. A legelső brutálisnak tűnt, de már az utóbbihoz szerintem semmihez nem volt fogható.
-Hogy békültettek ki?-kérdi újra én pedig elveszek az emlékekben.

~~~
-Mindig ez van! Mikor szükségem lenne rád akkor nem vagy mellettem! Én pedig....én pedig ott segítek ahol tudok, de te bunkó vagy velem és lekezelően viselkedsz velem szemben! Tudod mit?! Hagyjuk ezt abba, látjuk, hogy nem működik ez köztünk ne erőltessük!-kiabálom és elindulok az ajtó felé.
-Nem mehetsz el!-kiabálja Sweet Pea és utánam siet.
-Nem te mondod meg!-kiabáltam vissza. Nyitottam volna már ki az ajtót mikor Sweet Pea erősen tartotta azt majd utána megfordított és a hátamat az ajtónak nyomta. Egy pillanatra megbénult köztünk a levegő csak néztük egymást. Egyszer csak Pea a homlokát az enyémnek döntötte.
-Szeretlek.-sutogja nekem pedig a szemem is kikerekedik. Nem tudom vissza mondani neki, egyszerűen nem megy.
-Sweet Pea..
-Nem, tényleg szeretlek.-szakít félbe. -Ha így érzed változtatok csak ne menj el.-kérlel engem. Ki tudna ezek után lelépni? Lassan megcsókol és elmélyülünk egy hosszas csókcsatában. Kezét levezeti a fenekemmen keresztül a combomhoz. Ugrok egyet és a dereka köré kulcsolom a lábam. Ő az egyik kezével tart engem még a másikkal a hátam simogatja...
~~~
-Kimberly!!-kiált Toni én pedig feleszmélek. Egyből a féket taposom ahogy elnézem az utat. Majdnem elütöttem valakit.-Jól vagy?-kérdi rám nézve.
-Persze.-motyogom a sokkból feleszmülve. Megvárom még eltávozik a köves útról az emberke majd újra elindulok. Nem kell sok már is megpillantom a sulit. Be állok a parkolóba majd kiszállunk a kocsiból.
-Biztos jól vagy?-sétál mellém Toni.
-Nincs semmi bajom.-mondom egy nagyon halvány mosoly kíséretében. Elnézek az egyik írányba és megpillantom Cherylt ahogy közeledik felénk.
-Kim King.-néz rám majd Tonira nézz aki a Kígyókat figyeli, akik a motorjaik mellett néznek minket. Arrébb sétálok és úgy figyelem az eseményeket.
-TT.-mondja halkan Cheryl mire az említett személy rá kapja tekintetét. Cheryl hirtelen megcsókolja Tonit én pedig elmosolyodom.-Ez már kellett.-mondta Cheryl.-Béke?-kérdi rá nézve a rózsaszín hajú lányra.
-Béke.-mondja Toni egy rövid csók kíséretében. Kézzen fogva indulnak el az iskola bejáratához, de még Toni vissza nézett rám mosolyogva.
Én még nem voltam hajlandó bemenni hisz még van idő. Hátamat a kocsinak támasztom majd a telefonom kezdem elbújni.
-Szia.-hallok meg egy hangot majd felnézek a telefonról. Egy pillanatra megijedtem, de tényleg. Egy srác ált előttem, fal fehér bőrre és barnás-szőkés a haja a szemei pedig zöldes-kékek. Fekete pulcsi van rajta mely takarja a pólóját meg egy sima farmer nadrág díszeleg rajta.
-Öhm..szia.-köszönök vissza. Tényleg félek tőle. Annyira para, mintha egy horror filmből jött volna ki.
-Chris vagyok.-nyújtja felém a kezét.
-Kimberly.-mondom én is kinyújtva a kezem. Kezet ráztunk majd újra elkezdett beszélni.
-Egy hónapja költöztünk ide és még most jelentem meg legelsőnek a suliba.-monjd a nevetve. Talán nem rossz.
-Hát senkit sem vonz a suli.-mosolyodom el.-Jössz be?-kérdem csak azért, hogy kedves legyek. Bólint majd elindulunk be, én még hátra pillantok és elkapom Sweet Pea pillantását, ami nem tűnik nyugodtnak. Mosolyra készített ez a jelenet hisz ez azt jelenti, hogy neki vannak érzései irántam, talán erős érzések. Bent elmondom Chrisnek, hogy mit merre talál és szerencsét kívánok neki, mert ide kell. Végül bemegyek a pihenőbe, ahol a kiscsapat ül.
-Kim!-kiált fel Veronica és Betty egyszerre majd elindulnak felém.
-Jól vagy?-kérdi Veronica.
-Hallottuk mitörtént.-mondja Betty.
-Én jól.-felelem.
-Nem jót sejtek.-mondja Kevin mellénk érve.
-Anya nincs jól. Meg is sebesült.-sóhajtok ebben a pillanatban megszólalt a csengő és elindulunk órára.

°°°
Kocsimhoz sétálok elmélyülve az órán készített rajzomon. Egy szörnyeteg díszeleg a lapon a szűrke legsőtétebb árnyalatától a legvilágosabbikig. Tekintette kemény, de mégis van egy cseppnyi félelem benne. Véletlenül neki megyek valakinek, aki nem más, mint Chris.
-Bocsi.-mosolygok rá. Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem parázzok a csávótól.
-Nem baj. Arra gondoltam, hogy mi lenne, ha elmennénk később valahova.-mondja mosolyogva majd a mosolya letörlődik és átnézz a vállam felett. Megfordulok egy kicsit, hogy lássam mitörténik. Ott álltak mögöttem a Kígyók. Toni megfogja a csuklóm és behúz közéjük.
-Nem ér rá.-feleli helyettem Cheryl. Chris szúrós tekintettel nézz végig, mindenkin. Ez a tekintetet még rémisztőbbé tette. Rám nézz majd végül hátat fordítva nekünk elmegy.

Titkok felfedezése. || 𝚂𝚠𝚎𝚎𝚝 𝙿𝚎𝚊 || {BEFEJEZETT} •2018-2019•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang