•Író•
Sweet Pea a lakókocsi park eldugott zugában van. Néha Fangs oda megy hozzá, de most azzal jön, hogy jobb egyedül lenni. Az üveg tartalmát figyeli melyben két korty ital van, ha nem több. Rá nézz a többiekre akik szintén nem olyan vidámak. Sweet Pea úgy dönt elindul beszélni Kimberly édesanyjával hátha meg tudott valamit. Mondjuk logikus, hogy akkor szólna, de SP már nem bírja magát tűrtöztetni. Be kopog és ki is nyílik előtte az ajtó. Rosa sem a legjobb állapotban található. Szemei alatt karikák a fáradtságtól, haja kócos és eléggé ideges. Be engedi Sweet Pea majd leül a kanapéra ahová a fiú is követi.
-Ebből tudta meg az apját?-kérdi Rosa fel emelve a piros bőr naplót.
-Meg mást is.-mondja Sweet Pea majd bele kortyol az italába.
-Tessék.-nyújtja át Rosa a naplót. SP értetlenül, de elveszi és kinyitja.- Lehet a testvére áll mindennek a háta mögött.
-Van testvére?-kérdezi Sweet Pea meglepődve. Rosa egy aprót bólint.
-Tudja Ms.King, mióta a titkaira fényderűl azóta vannak itt problémák és álmatlan éjszakák Kimberly-nél.-mondja Sweet Pea majd az egyik oldalt kezdi el olvasni melynek a címe •Titokban tartott családtag•.~~
Kimberly, tudod eddig azért nem mondtam el mert meg akartalak védeni. Mindentől meg akartalak védeni és szerintem eddig jól is csináltam. Ami mindennél fontosabb most az az, hogy van egy bátyád. Nem tudtam megtartani muszáj volt... Szóval nem velünk élt. Ha mégis fel keresne arra kérlek téged, hogy ne tartsd vele a kapcsolatot. A bátyád maga az ördög, ha lehet, így fogalmazni. Csak ártana neked, úgy, hogy nagyon kérlek rá, hogy mindent tegyél meg, hogy ne legyen az életed része. Tudom az jár a fejedben, hogy tehet egy anya ilyet. Csupán meg védelek, hogy nyugodt életed legyen. Kicsim a bátyád neve Chris Black. Ne állj vele szóba, kerüld el és zárd ki az életedből. Bosszú szomjas, szóval nagyon kérlek ezekre, hogy tarsd be, ha sokáig akarsz élni. Sajnálom.
Anya.
~~Sweet Pea emészti az előbb olvasott sorokat. Talán az a Chris lenne? Talán ő nála van Kimberly?
-Rosa, hogy nézz ki ez a Chris Black?-kérdi fel sem nézve a naplóból.
-Barnás vagy Szőkés a haja, de szinte a kettő keveréke. A bőre pedig fehér, ijesztő. Körülbelül 180 cm magas lehet. Miért?-érdeklődik.
-A suliba most érkezett egy srác és Chris a neve. Szerintem illik rá a leírásod. Sose láttam test közelből csak távolról.-mondja Sweet Pea fel állva a kanapéról. Ki megy a lakókocsiból és őt követi Rosa.
-Jones!-kiált SP, Jugheadnek, de a többiek is fel figyelnek és az eseményekre koncentrálnak.
-Tessék, Sweet Pea.-fordul felé sóhajtva.
-Te voltál Kimberly-vel Chris házában, ugye?-kérdi SP.
-Igen, miért?-húzza össze a szemöldökét Jug.
-Ha minden igaz ő Kim bátya, aki Rosa szerint bosszú szomjas. Ha megnézzük nem veszítünk vele sokat.-mondja Sweet Pea majd elindul a motorja felé. A többiek is, így tesznek majd Jughead-et követve elindulnak Chris házához. Mikor oda érnek az ajtóhoz mennek és illedelmesen kopognak. Mivel senki nem nyitott nekik ajtót, így kevésbé illedelmesen betörték azt. Bent mindenki szét nézett, de nem találtak semmit. Sweet Pea újra ideges lesz, hogy ez is romba dőlt mire Jughead szalad hozzájuk.
-Ezt nézzétek.-mutat egy mobilt a kezében.- Ez Kimberly-é.
-Szóval mégsem tévedtünk.-mondja Sweet Pea majd ki jönnek a házból. Fülüket motor zugása csapja meg.
-Ez egy motorcsónak hangja.-mondja Fangs.
-Ide közel van a Sweetwater folyó.-kommentálja Toni. Össze néznek majd a folyó irányába kezdenek el szaladni. Amint ki léptek a sűrű fák mögül, meglátták a folyót. Tényleg egy motor csónak hangja volt, ami most a folyó közepén helyezkedik el. Rajta van Chris és egy ketrec melyben Kimberly ül tehetetlenül. Chris mosolyogva int a kígyóknak majd megfogja a ketrecet és a csónak szélére helyezi.
-Kimberly!-kiabálja Sweet Pea.
Chris egy laza lökéssel meg löki a ketrecet ami a folyóba kezd zuhanni. Viszont mielőtt a vízbe esne Kimberly is elkiabálja magát.
-Sweet Pea!•Kimberly•
Még mindig meg vannak kötözve a kezeim és a lábaim ami nem annyira tetszik. Viszont Chris csak mosolyogva járkál el és vissza a lakásban. Mikor is meg áll előttem.
-Ideje indulni, mert rám utána vár az utazás.-mondja és leszedi a lábomról a sakkban tartott kötelet majd fel rángat a földről és a ketrechez vezet. Fel kapja a ketrecet az egyik kezébe a másikkal pedig kifelé lökdös a házból. Senki nem hinné, hogy milyen nagy erővel rendelkezik, ahhoz képest ahogy ki néz. Fel dobja a kocsira a ketrecet majd beültett az anyós ülésre. Elindulunk a folyóhoz közben hallgatom, hogy milyen boldog amiért megölhet. Meg áll egy eldugott helyen majd rám néz.
-Boldognak kéne lenned.-fordul felém.
-Azért amiért megölsz?-kérdem felhúzott szemöldökkel.
-Pontosan.-mondja én meg már nem tudtam tűrtőztetni magam, így lefejeltem. Orrát fogva felordított és rám nézett. Ridegen és mérgesen néztem rá.
-Ez nem volt jó ötlet.-mondja majd kiszáll és én is elhangzotattok egy fájdalmas óbégatást. Azért ez nekem is fájt. Kinyitja az ajtót és szó szerint kidob a kocsiból. Elment a ketrecért még én Nyögve kelek fel a földről és már karon is ragadt majd vezetni kezdet. Egy fehér, kicsi motorcsónak várt minket a folyó partján. Bele teszi a ketrecet majd engem is bele ráncigál.
-Menj be.-mondja és kinyitja a ketrecet ajtaját. Nem mozdultam meg csak néztem rá unottan.-Ha nem mész be én magam rugdoslak bele!-mondja ingerülten. Végül megadva magam bele mászok a ketrecbe amit rám zár.
Be indítja a csónakot és megáll a folyó közepén.
-Viszlát hugi! Jó volt meg ismerni.-mondja mosolyogva majd a túl oldalon feltűnnek a Kígyók egy része. -Nézd, eljöttek a barátaid a nagy eseményre.-mondja és mosolyogva feléjük int. Ketrecestől a csónak szélére rak. Egy pillanatra be pánikolok és gyorsan veszem a levegőt.
-Chris nem kell ezt tenned.-kérlelem, de ebben a pillanatban már lök is bele és Sweet Pea kiváltását is meghallom.
-Sweet Pea!-kiáltom mielőtt elnyelne a víz majd hallom a motorcsónakot ahogy elmegy. Ennyi volt.•Író•
A kígyók fejüket fogva néznek minden felé. El se hiszik, hogy megtette Chris, aki most mosolyogva csónakázik el onnan.
-Gyertek!-kiáltja Fangs, aki egy nájlonnal letakart, kissé poros, de üzem képes motorcsónakot talált. Meg fogták és közösen amilyen gyorsan csak lehetett a vízre rakták. Nagy nehezen, de beindították és elindultak oda ahol Kimberly lehet.
-Menjünk!-mondja Jug levéve a dzsekiét, Sweet Pea-vel együtt majd be ugrottak a vízbe. Toni és Cheryl meg Fangs és a kígyók akik a parton vannak ideg téppő csendel várják, hogy mi fog történni. Olyan sokáig vannak lent és még nem történt semmi. Végül a két fiú fel jött Kimberly-vel a kezükben.
-Cheryl!-szól Toni szerelmének és segítenek ki venni a Kimit. A fiúk is beszálltak és a part felé kezdtek vissza indulni.
-Szívmasszázs gyerünk.-mondja Jug majd bele is kezd. Jug számolja majd mikor oda ér tájékoztatja Sweet Pea-t, hogy lélegeztesse szájon át. Ezt a partig csinálják és kezdik feladni, kivéve SP-t.
-Fiúk.-szól nekik Cheryl.
-Gyerünk már Kim!-mondja Jug és tovább végzi a szívmasszázst majd Sweet Pea a szájon át lélegeztetést.
-Nem hagyhatsz itt.-mondj Sweet Pea majd Jug értesítésére újra szájon át lélegezteti.
-TT szerintem..-néz rá Tonira Cheryl, aki ugyan arra gondol, mint a vörös ezért se fejezi be a mondatát.
-Jughead ne hagyd abba!-mondja Sweet Pea mikor Jug le lassít.
-Sweet Pea lehet, hogy elkéstünk.-mondja Jug halkan.
-Csak csináld!-kiált rá Sweet Pea. Mikor újra szájon át lélegeztetne Kimberly a tüdejében rekedt vizet kezdi el felköhögni és próbál levegőhöz jutni. Mindenki megkönnyebbülve sóhajt fel és egy halvány mosollyal néznek a lányra, amiért nem adta fel.
-Kimi.-húzza magához Sweet Pea. Kimberly-ből az erő is kiszállt, így Sweet Pea a dzsekiét ráadva veszi fel a karjaiba majd úgy indulnak vissza a lakókocsi parkhoz.
KAMU SEDANG MEMBACA
Titkok felfedezése. || 𝚂𝚠𝚎𝚎𝚝 𝙿𝚎𝚊 || {BEFEJEZETT} •2018-2019•
Fiksi Penggemar!Nem kapcsolódik a sorozathoz! Kimberly King, mindent próbál helyrehozni, de mindig valami baj felül kerekedik rajta és ez megnehezíti a dolgát. Édesanyjának is vannak titkai úgy, mint az összes embernek és barátainak. Ha szeretnél belenézni Kim é...