Ma van az utolsó nap a téli szünetig, ami azt jelenti, hogy már holnaptól szabadok vagyunk egy ideig. Hideg, havas reggel van. Kint a suli parkolójában sem állnak sokan, mivel most inkább bent melegednek, minthogy kint fagyoskodjanak. Elindulok én is be a suliba majd a pihenőbe veszem az irányt ahol a kis csapat van. Sweet Pea szokásos helyén ül és mosolyogva nézz rám. Oda sétálok hozzá, leveszem a kabátok és leülök mellé.
-Szia.-adok neki egy rövid csókot.
-Hol voltál reggel? El akartalak hozni.-mondja mély, rekedtes hangján.
-Anyával jöttem és beszélgetünk a kocsiban.-mondom és össze kulcsolom a kezünket.
-Komolynak hangzik.-mondja Sweet Pea és magához húz.
-Az is volt.-mondom sóhajtva. Ebben a pillanatban Rebeca jön, be és szedi össze a cuccát. Két rendőr áll meg a háta mögött várva őt. Ránk néz szúrósan majd a két jelvényes elvezeti az iskola épületéből.
-Még egy gond letudva.-mondom a többiekre is nézve. Úgy látszik mindenki megkönnyebbült, hogy Rebeca lebukott.
-Menjünk órára.-sutogja SP a fülembe.
-De még van egy csomó időnk.-mondom szemöldök ráncolva. Nem figyelve rám feláll és maga után húzni kezd. Befordulunk az egyik folyósóra ahol senki sincs majd az egyik percben hirtelen behúz a kémia terembe.
-Mi a..?-kérdezném, de kiveri a kezemből a cuccot és felültett a tanári asztalra. -Mit művelsz?-kérdezem. Rám nézz és szemei a vágytól kezdenek el csillogni.
-Gyönyörű vagy.-mondja majd elkezdi a nyakamat csókolgatni.
-Sweet Pea.-sóhajtom a nevét.- Pea állj.-mondom kicsit erélyesebben, ami miatt rám néz.-Egy tan teremben vagyunk.-mondom kezemmel mutatva a helyet.
-Igen. Tökéletes itt még úgy sem csináltuk.-mondja én pedig a mellkasára ütök.-Jaj, nyugi már. Csak kettesben akartam veled lenni, mindjárt megyünk órára ne izgulj.-mondja és újra a nyakamnak esik majd vissza tér a számhoz.El jött a karácsony napja is. Mindenki az ajándékok áldozatává esett. Ebben a pár napban kezd minden vissza állni. Nincs se egy eltitkolt rokon, se drog, se pedig egy olyan lány akit a szemeddel megtudnál ölni. Anya és FP egyáltalán nincsenek már együtt és van egy tippem miért. Körülbelül FP felesége miatt. Veronicáék elutaztak Archie-val még Bettyék fogalmam sincs hol vannak Jughead-el. Ebben a pár napban rengeteg dolgot intéztem el. Rá tettem egy nagyobb pénz összegre, ami a nagyanyám hagyott rám. Nagyon furcsálom hisz ismerni sem ismertem, de ez így most pont jól jött.
-Lépcső!-mondom a bekötözött szemű fiúnak. Lassan fellépked majd nyitom az ajtót és be invitálom. Leveszem a szeméről a ruhaanyagot majd várom, hogy mit mond a mesterművemre. Ami a pénzt illeti vettem belőle egy lakást, hogy anyával újra kezdjünk mindent. Nagyon szép és nem volt sok gondom vele mert egyáltalán nem volt elhanyagolva. Gondoltam itt karácsonyozunk Sweet Pea-vel, így kidekoráltam egy kicsit.
-Hű.-mondja. Egy pillanatra elbizonytalanodok, hogy talán nem tetszik neki, de aztán megszólal.-Ez jól nézki, de ezt nem a fiú szokta csinálni? -nézz rám mosolyogva majd a belső zsebébe nyúl és kivesz belőle egy selyem, piros, masnis dobozt majd felém nyújtja.
-Boldog karácsonyt Kimi.-mosolyog. oda sétálok és hozzá bújok majd elveszem a felém nyújtó dobozt. Közben a derekamra rakja kezét és várja a reakcióm. Egy gyönyörű ezüst nyaklánc pihen benne, melynek logója két kígyó ami egymásba tekeredik, így egy szívet rajzolnak ki.
-Sweet Pea..-suttogom az ámulattól. Ki veszem a dobozból és felé nyújtom. Elveszi, én pedig elhúzom a hajam, hogy bele tudja rakni a nyakamba. Amint kész elkezdi csókokkal behinteni a bőrfelületett.
-Menjünk és karácsonyozzunk egymásba bújva.-súgja a fülembe, amitől elkuncogom magam.-Szeretlek Kim.-mondja hirtelen.
-Én is szeretlek Sweet Pea.-mondom majd óvatosan megcsókolom és elindulunk a nappaliba pontosabban a kanapéra.
A karácsony, így telt, Sweet Pea-vel kéz a kézben. A régi nyugodt hangulat vissza tért és most nyugodtan kinyílváníthatom, hogy minden kezd helyre állni.
YOU ARE READING
Titkok felfedezése. || 𝚂𝚠𝚎𝚎𝚝 𝙿𝚎𝚊 || {BEFEJEZETT} •2018-2019•
Fanfiction!Nem kapcsolódik a sorozathoz! Kimberly King, mindent próbál helyrehozni, de mindig valami baj felül kerekedik rajta és ez megnehezíti a dolgát. Édesanyjának is vannak titkai úgy, mint az összes embernek és barátainak. Ha szeretnél belenézni Kim é...