In fiecare dimineata,aceeasi cafenea.Cafea,asta e cam tot ce consum si pot consuma.Nu am pofte de mancare de o luna incoace.Sunt slab,chiar neatractiv pot spune.Acum,il astept pe Jungkook,care sigur o sa-mi bage mancare pe gat,stie ca nu maninc nimic.Aud clopotelul semn ca Gguk a ajuns.
-Yoongiii hyuuung,ce faaaaci?
-Cata energie poti sa ai?
-Multaaa,eu maninc,nu ca altii.
-Jungkook,am spus ca e un subiect incheiat,te rog nu mai mentiona asta.
-Hyung,sunt prietenul tau,logic ca ma imgrijorez de starea ta de sanatate,esti asa singur si trist mereu,ar cam trebui sa mai comunici cu cineva,sa incerci experiente noi.Stiu ca esti trist ca Hoseok te-a lasat pentru Baekhyun dar nu poti sta asa mereu.
-Stiu Kookie,mersi.
-Poate macar o prajitura comanzi.
-Kookie,nu mie foame,las-o asa te rog
-Uof,nu se termina asa,pana atunci asteaptama aici,ma duc sa fumez.Savurandu-mi cafeaua,aud ca cineva foarte galagios intra in cafenea,la dracu,nu poate omul sa-si savureze cafeaua linistit.Un blond si un brunet se asezara la masa de langa mine.Radeau mai ceva ca la o comedie pentru ca nu pot sa-mi explic ce naiba.
-Netotilor,iesiti dracu afara si va radeti in halul asta - spun eu.
-Oh,iarta-ne,nu ni-am dat seama - spune cel blond.Ma intorc enervat asteptandu-l pe Ggkuk.Acesta intra in cafenea.
-Yoongi,hai la mine,oricum nu e nimic ocupatie aici,privim un film ceva.
-Bine,oricum mi sa intors de cafea - spune apasat sa ma auda aia doi.
-Haah,okey. - spune Ggkuk amuzat.Mie rau de asa oameni.
--
-
-
-
Păăăi,asta e al 2-lea,sper totusi sa va placa✌🤞❤🔮
CITEȘTI
senpai ~yoonmin~
Romance●ᴀᴛᴀᴛ ᴅᴇ ɪɴᴄᴜʀᴄᴀᴛ● •daca sunteti homofobi sau va dezgusta tot ce tine de lgbt sau urati trupa bts,nu citiți aceasta carte•