A venit si vremea sa ma vad cu Jimin pentru a descuta toata cele intamplate.Au avut loc atat de multe evenimente ca nici nu am reusit sa le diger pe toate.Prins in gandurile mele mi-am dat seama ca este vremea pentru a ma pregati pentru plecare si intalnirea cu Jimin.Am decis sa plec pe jos pentru a avea mai mult timp sa am gandesc cum as putea incepe o discutiue cat de cat logica cu el.Toate aceste lucruri au venit ca o ambuscada in viata mea,o ambuscada de care nu m-am putut feri.Poate totusi asa a trebuit corect sa fie lucrurile.Sa am parte de cat mai multe miscari,pentru a putea reactiona la ele corect si fara sa ezit in viitor.Prins in gandurile mele,am simtit cum picurii de apa au incepu de imi dea de stire ca vine o ploaie,perfect.Fug repede sub acoperisul unei cladiri.Am observat ca langa mine mai era un baiat,un pic mai inalt.Cand m-am uitat la fata lui mi-am dat seama ca era prietenul galagios al lui Jimin de la cafenea.
-Buna Yoongi.-spune el,probabil si-a dat seama ca ma holbam la el.
-A-ah,hey Taehyung.
-Dami voie sa ghicesc,pleci sa te vezi cu Jimin nu?
-Ti-a povestit totul asai?
-Defapt mi-a cerut sfaturi.Nu te simti cumva incomod,sentem oameni,cu totii gresim.
-Stiu,mersi de sfat.
-Nu ai pentru ce,fugi sa nu intarzii.
-Oh da,ai dreptate,ne mai vedem Taehyung.
-Sigur,apropo,poti sa imi spui doar Tae.
-Bine,pa.
Ploaia incepuse sa se opreasca.Acest Taehyung mi-a atras cumva atentia,intr-un fel bun.Jimin are pieteni foarte atragatori,ce pot sa spun.Vocea lui este foarte groasa si joasa,ador asta.Am ajuns intr-un final la cafenea.Imi dau seama ca Jimin era deja acolo.
-Buna Jimin,scuze canu am ajuns la timp.
-E in regula,am avut noroc ca am ajuns aici pana sa inceapa ploaia,vad ca te-ai cam udat,esti sigur ca nu o sa racesti?
-Sunt destul de rezistent cand vine vorba de raceli,deci stai linistit.
-In regula.-putea vedem cat de incordat si emotionat era Jimin.
-Jimin,vad ca nu te simti ok,inteleg,dar nu o sa putem discuta nimic in asa stare.
-Stiu,sunt in regula.
-Eu zic sa uitam tot ce sa intamplat si sa ramanem prieteni in continuare,tu ce propui?
-Sunt total de acord,asa va fi mai bine pentru toti.
Am petrecut timp in compania lui Jimin ,discutand multe lucruri.Radeam,glumeam intru cat nu ne-am dat seama cum au trecut 2 ore.
-Vai ce tarziu este,maine e o zi lunga.
-Ai dreptate,traiesti departe de aici?
-Destul de departe. sa comand un taxi.
Am iesit ambii afara,in asteptarea taxiu-ului.
-Stiu ca e ciudat dar ce zici sa facem o fotografie,mereu cand am iesiri cu prietenii imi place sa fac fotografii cu ei.
-In regula.
Facem fotografia si taxi-ul ajunse.
-Multumesc pentru aceasta seara Yoongi.
-Si eu iti multumesc Jimin.Chiar m-am distrat mult cu tine.
-Ma bucur ca nu te-am plictisit,daca e ceva imi scrii pe insta.
-Sigur,sa ajungi cu grija acasa.
-Si tu,pa Yoongi.
-Pa Jimin.
Am mers si eu incet spre casa.Ajuns,ma trantesc direct in pat,aceasta revedere cu Jimin a decurs mai bine decat credeam.Chiar simt ca lucrurile au revent la normal.Telefon a inceput sa sune,era Jungkook,am si uitat sa ii scriu.
-Yoongi hyung,unde ai disparut?
-Am fost cam ocupat.
-Adica ocupat?Nu ai nimic sa imi spui?
-Nu vrei mai bine sa ne vedem la cafenea?Ar lua mult prea mult timp sa iti povestesc totul la telefon.
-Bine,peste o ora e ok?
-E in regula.Am plecat sa ma vad cu Jungkook,o sa am o gramada sa ii povestesc.
ai fost mentionat intr-o postare.
CITEȘTI
senpai ~yoonmin~
Romance●ᴀᴛᴀᴛ ᴅᴇ ɪɴᴄᴜʀᴄᴀᴛ● •daca sunteti homofobi sau va dezgusta tot ce tine de lgbt sau urati trupa bts,nu citiți aceasta carte•