《4》

485 30 0
                                    

M-am trezit dimineata ca sa merg la facultate.Sunt la faculatea de muzica.Tot ce pot sa spun e ca imi pierd nervii cu ea.Am vrut de mic sa am legaturi cu muzica,mai exact rap.Dar,incerc sa rabd pana termin ca sa pot ajunge unde imi doresc.Acest asa zis "Jimin",mi sa parut oarecum ciudat,dar interesant,totusi prea galagios.Ajungand la facultate,il intalnesc pe Joonie.

-Joonie,hey.
-Yoongi,buna,banuiesc ca nu prea buna dimineata?-spune acesta amuzat stiind ca urasc diminetile.
-Mereu,mergi dupa cursuri la Gguk acasa?Cica vrea la băută,facem mini parte,o sa mai vina vreo 2 prieteni de-ai lui.
-Hmm,bine,oricum vroiam sa ies cu cineva sau sa facem ceva.
-Bine,vorbim dupa sa nu intarzii.
-Pa Yoongay.-spune acesta razand.

Joon e prietenul meu din liceu,fiindu-mi mereu alaturi.E nebun asa de fel.Cand sa intru in clasa simt ca telefonul meu vibreaza.Scot acesta vazand ca am un mesaj de la Jimin.

park jimin🤞
yooongii hyuung,esti liber azi dupa cursuurii???

agust d👅
ohh,buna jimin,da sunt bine.
🙄🙄...am planuri deja,am un party la un prieten.
de ce?

park jimin🤞
party??si eu am,nu cumva la unul Jangkuk?

agust d👅
e jungkook,si da la el,nu-mi spune ca si tu.

park jimin🤞
lool,daa,il cunosti?

agust d👅
da,e baiatul de la cafenea,jimin,intarzii vorbim mai incolo.

park jimin🤞
oh,in fine ne vedem la petrecere atunci.

O sa fie amuzant sa-l vad pe Jimin acolo iar,pot spune ca sunt aproape entuziasmat.

-

-

-

-

-

Imii ceeer scuuze pentru greseala pe caare am comiso.La inceput am scris din perspecriva lui Yoongi,dar mesajele din perspectiva lui Jimin,imi pare rau pentru asta🙏...In fine,sper sa va placa.❤🔮💫

senpai  ~yoonmin~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum