Au trecut 6 zile de cand sunt acasa.Am vorbit cu Jungkook in fiecare zi.Sunt atat de entuziasmat sa il vad.Poimâine vreau sa ma duc inapoi in Seul.Având in vedere ca mi-am luat o pauza de o spatamina de la viata mea de zi cu zi,ma simt acum foarte odihnit si calm.Intradevar este foarte bine sa iei o pauza cand simti ca stresul iti opreste modul de a gandi.Daca nu era Jungkook acolo,probabil inebuneam.Nu zic ca nu imi place sa stau in Seul,doar ca uneori poate fi foarte derutant si galagios,eu de mic crescând intr-un oras si cartier mai linistit.
Fratele meu a tot continuat sa ma tachineze legat de Jungkook si tot ce puteam eu sa fac era sa dau capul in jos si sa imi fie rusine.Cu cat mai mult aud numele acestuia,cu atat mai tare il vreau,lipsa lui din viata mea făcându-ma sa simt ca il vreau tot mai mult.Stateam cu parintii mei in sufragerie si ne uitam la un film mâncând popcorn.Era o atmosfera limistita si calma.Afara ploua si picaturile ploii se potriveau total.La un moment dat,am primit un mesaj de la cineva,era Jungkook.
Kookie:
-Iubitule,ce faci?Eu:
Bunaa dragule,ma uit la o film familia mea.Tu?Kookie:
-Ce film?Eu:
Aquamen,e destul de fain.Kookie:
-Da,stiu,m-am uitat.Mie mi-a placut mult,l-am vazut cu Yoongi anul trecut la cinema.Stii,ploua cam tare afara.Eu:
Stai,in Seul la meteo arata soare.Kookie:
-Cine spune ca sunt in Seul?Eu:
Poftim??Unde estii???Kookie:
-In Busan.E nebun cumva?????Ce naiba cauta aici??
Eu:
Ce??Pe bune???Kookie:
-Da,sunt la gara,poti sa vii sa ma iei cu masina?Eu:
Esti nebun,ma jur.Ajung in 15 minute.M-am ridicat repede de pe canapea si am plecat sa imi iau cheile.
-Jimin,dragule,unde pleci?
-Mama,un,ăm,prieten a venit sa ma vada si e la gara.Pot sa va imprumut masina?
-Ohh,nu stiam,stai sa pregatesc masa.Si sigur,ia masina.Fiti atenti ca afara ploua.
-Bine mama,mersi.
M-am incaltat repede si am luat masina.Afara era exact vremea care imi placea si gandul ca ma vad cu Jungkook dupa 6 zile ma inebuneste.In numai 10 minute am ajuns la gara.Am iesit din masina si incercam sa il caut cu privirea,acolo fiind multi oameni.Simt o mana pe talia mea.Ma intorc si vad un Jungkook cu parul ud si sexy rau de tot langa mine.
-Bunaa.-ii zic si il iau in brate.
Vino in masina,sigur iti e frig.
-Bine.
Am plecat in masina si i-am dat jacheta mea.
Acesta ma apucat puternic si ma sarutat.Insfarsit puteam sa ii simt parfumul,buzele si mainile lui reci si totusi atat de calduroase pe gatul si obrajii mei.Fara sa imi dau seama,am inceput sa gem in sarut,asta făcându-l si mai salbatic.Jungkook ma impinge pe bancheta din spate.
-Stai,esti sigur ca vrei sa o facem aici?-il intreb eu.
-Cum vrei tu.
Ma uitam atent la el,aceleasi trasaturi bine conturate,aceiasi ochi care ma privesc atent,acum fiind dornici.Prezenta lui deasupra mea imi provoca atatea senzatii,unele si mai neortodoxe,trebuie sa recunosc.Acesta a inceput sa ma sarute cu dragoste si multa dorinta.Amandoi tanjeam dupa acelasi lucru.Ajunsi acasa,mama ne-a intampinat la usa.
-Jimin,dragule,ce va luat atat.
Eu m-am uitat la Jungkook si el la mine rânjind.Ohh,sa stie mama ce am facut noi pana acum.
-A,era ambuteiaj,hahah.-an ras eu stanjenit.
-Serios?E seara,in general nu e ambutei-
-Azi era!-am spus eu grabit.
Auzeam cum se radea Jumgkook de mine.Mama sa uitat la el curioasa.
-Buna seara,ma numesc Jungkook,sunt-acesta sa uitat la mine,nefiind sigur daca sa spun ca e iubitul sau prietenul meu.Eu doar am dat din cap negativ,acesta intelegând sa spuna ca e pretenul meu doar.
-Sunt prietenul lui Jimin,incantat de cunostinta.
-Woww,Jungkook,ce dragut esti.
-JUNGKOOK?-il aud pe fratele meu strigand.
-O nu.-atata am zis cand l-am vazut pe fratele meu socat văzându-mi iubitul langa usa.
-Ohh,June,il cunosti pe prietenul lui Jimin?
-Prieten?-el sa uitat la mine confuz eu uitandu-ma la el gen "taci dracu din gura"
-Ohh,daaa,prietenul lui Jimin,hah,ce ametit sunt azi.
-Jungkook,vrei sa maninci ceva?Sigur iti e foame.
-Nu vreau sa va fac incomoditati,multumesc.
-Stai linistit dragule,prietenii lui Jimin sunt mereu bine veniti la noi.Doar ca avem doar doua camere,cea a lui June si Jimin.O sa te deranjeze daca dormi cu Jimin?
-Pff,chiar deloc.-imi spune Jungkook facandu-mi cu ochiul fara ca mama sa observe.Oof,o sa fie o seara lunga.
CITEȘTI
senpai ~yoonmin~
Romance●ᴀᴛᴀᴛ ᴅᴇ ɪɴᴄᴜʀᴄᴀᴛ● •daca sunteti homofobi sau va dezgusta tot ce tine de lgbt sau urati trupa bts,nu citiți aceasta carte•