Fuck,simt ca drogul isi face tot mai mult efectul.Yoongi se uita ingrijorat la mine dar totusi cu o dorinta ciudata in ochi.Fara sa imi dau seama am inceput sa gem.Yoongi deja devenea panicat.Imi dadeam seama ca nu stie ce sa faca,si faptul ca nu ma pot misca inrautateste si mai rau situatia.
-Taehyung,imi pare rau dar asta e singura solutie prin care pot rezolva lucrurile.
Acesta s-a apropiat de mine si a inceput sa ma sarute apasat.Nustiu de ce face asta,dar ma simt a naibii de bine.Se ridica brusc si se duce in baie si vine cu o siringa.
-Ce vrei sa faci?
-In siringa asta e un medicament care scoate otrava din corp,sper sa te ajute.
Dupa ce termina injectia,am simtit cum ma calmez incet si am pierdut firul,fiind totul intuneric.~Yoongi pov~
Numai eu am stiut cum m-am tinut sa nu fac ceva cu Taehyung.Arata atat de atractiv.Camasa descheiata la 2 nasturi,parul ciufulit si mai si gemea pe langa asta.Dar nu vreau sa fac aceeasi prostie ca si cu Jimin.Recunosc,am sentimente pentru el,foarte puternice,dar nustiu daca el ma vede mai ca un prieten.Astept ca lucrurile sa progreseze de la sine.A adormit,o sa am eu grija de el.
~Jimin pov~
Au fost cele mai frumoase ore pentru mine.Am stat cu Jungkook si am vorbit,ne-am uitat la filme si sunt absolut mandru ca pot sa declar ca sunt al lui.Stateam si pregateam cu Jungkook ceva pentru cina cand vad ca ma suna Tae.
-Hey Taehyung.
-Ăm Jimin.-asta e Yoongi cumva?
-Yoongi hyung?S-a intamplat ceva?
-Defapt da,e poveste lunga,Taehyung e la mine,doarme,am avut un accident mic si am nevoie sa stiu unde locuieste,ca sa il duc acasa si sa ii dau niste pastile.
-Yoongi,sigur ca te ajut dar e ceva grav?
-Ăm,nu prea.Un idiot de la noi din universitate ia pus un drog in bautura si l-a cam,ăm,afectat.
-Drog??Ce fel de drog?
-Sa il faca,stii tu,sa vrea "chestii"
-Stai ce?-Jungkook se uita intrebator la mine.-Totul e in regula? -Da,e Yoongi hyung.
-Okey,adresa este xxxxxxxx.
-Mersi mult.
-Cu placere,ma anunti daca se intampla ceva.-Totul e bine iubitule?-o Doamne cum mi-a spus.
-Da,Taehyung a fost drogat de un idiot.
-Ce?De ce?
-Nustiu,Yoongi mi-a spus ca drogul era din ala sa il faca sa vrea "chestii"
-Ăm,ciudat,dar,ce cauta Taehyung cu Yoongi la ora asta impreuna.
-Ăsta deja e un mister.Banuiesc ca se descurca ei si singuri.
-Desigur ca da.
Acesta se apropie de mine si ma saruta.Il ador pe baiatul ăsta.La un moment dat imi suna iar telefonul.
-Pe bune?-sa cam suparat Jungkook.
-O secunda,poate e Yoongi.O nu,doar nu asta.
-Jimin,e totul bine?
-Ju-jungkook,e Taeyong.
-Da-mi mie.
-Nu!Daca iti face ceva?
-Da telefonul.
Nu apuc sa reactionez ca Jungkook luase telefonul si raspunsese,a pus pe difuzor.
-Jimin iubire,ce faci?
-Pe dracu iubire,daca il mai deranjezi odata te rup cu bataia ai inteles?
-Opa,tu cine esti?
-Iubitul lui,are cine sa ii poarte de grija,vezi-ti de viata ta.
-Nu dragule,daca eu vreau ceva,obtin.Jimin e acel ceva si te asigur ca o sa il am,indiferent ca vrei tu asta sau nu.Eu o sa fiu cel ce te va rupe in bataie.Si apropo,ti-a marturist vreodata Jimin ca e bun la pat?
-Gunoiule.-a inchis.
Asta e,jenant.
-Nu vreau sa ne facem griji din cauza lui,iti promit ca te voi proteja.
-Iti multumesc.
-In schimb ma framanta altceva,stiu ca poate nu e ok sa te intreb asta dar tu mai ai ceva cu Yoongi?
-Ce?Nu.Atunci ceea ce a fost intre mine si el a trecut si a fost o greseala.
-Bine,imi pare rau ca te-am intrebat.
-Nu e nici o problema,si eu as intreba asta daca as sti ca prietenul meu a avut de a face cu actualul meu prieten,te inteleg,si sa stii ca eu doar pe tine te iubesc.Acesta sa apropiat de mine si m-a sarutat.Jur ca nu vreu sa il mai las sa plece din bratele mele.~Yoongi pov~
Am ajuns insfarsit la Tae acasa.Am luat taxiul si tot drumul se uita soferul ciudat la noi,ma enerveaza a naibii de tare asa oameni.Okey,unde cheia?Probabil e in geanta lui.Caut in geanta insa nu era acolo.Fix asta nu vroiam.Cheia e in buzunarul de la pantaloni.Chiar daca am scapat de efectul drogului,"problema" lui Tae nu.Si acum trebuie sa iau cheia de acolo?O Doamne,nustiu cum o sa rezist.Imi fac curajul si bag mana in buzunar,mare greseala.Tae a inceput sa geama in somn.Ce imi faci baiatule?Am scos cu greu cheia si am descuiat usa.Din cate am inteles,Tae si Jimin locuiesc impreuna,dar nustiu care e camera lui din astea 2.Intru in prima si era o camera decorata foarte stilat si culoarea bej foarte vizibila.Mai bine il sun pe Jimin sa il intreb.
-Jimin scuze de deranj dar care e camera lui Tae?
-E prima de la intrare.
-Aha,deci am nimerito.Scuze ca te intreb dar tu cand te intorci?
-Sincer nustiu.Nu se intoarce degraba amice.-STAI,JUNGKOOK?
-Ăm,o sa imi explicati mai tarziu,scuze de deranj din nou.
Ok,ce naiba fac ăstia doi impreuna.Nu asta e important acum.Il culc pe Tae pe pat si il analizez.Are trasaturi perfecte.Trebuie sa incerc sa ma abtin.Dar,corpul meu actioneaza independent.Ma apropii si il sarut,imi pare rau dar nu ma pot abtine,e prea atractiv.In timp ce il sarutam,am simtit ca imi raspunde inapoi.Dorind sa ma retrag,am simtit cum m-a oprit,tinandu-ma aproape.Nu e bine ce facem.Dar se simte atat de bine.Tae incepe de geama,"problema"dandul de gol.Simt ca si eu il ajung din urma cu "problema".Reusesc sa ma retrag,cu greu.
-Tae,nu e bine ce facem,tu acum nu actionezi limpede.
-Yoongi,te vreau si te plac foarte mult.
-Tae,si eu te plac,esti sigur ca asta doresti?
-Da.
Continui sa il sarut,fiind acum mult mai intens si incitant.Ma tragea mai aproape de el,fiind lipti unul de altul.S-a urcat deasupra,insa,nu azi dragul meu,nu imi place sa fiu dedesubt.Ma rostogolesc si ma pun deasupra.Nu a mai incercat nimic,mi-a inteles mesajul.A inceput sa imi sune telefonul.
-Serios?-spune Tae.-Da Jimin?
-Yoongi hyung,am vrut sa iti spun ca daca vi se face foame aveti ramen in frigider.
-Bine Jim.-nu reusesc sa termin ca Taehyung incepe sa ma linga pe gat.
-Ah,Jimin,am inteles.
-Ăm,ce naiba se intampla?
-Jimin,eu cu Yoongi suntem ocupati.-Taehyung sa vezi ce iti fac.
-Stai ce???Va las atunci.-Hey,esti cam nerabdator.
-Taci si continua.
-Dorinta acceptata.
Am continuat ceea ce am inceput.
Nustiu de ce si cum se intampla asta dar tot ce fac acum e sa profit de moment.
**
*
*
*
Wow,eu sa scriu iar un capitol e socant.Sper sa va placa acest capitol murdar,am incercat ceva mai nou :))).So,profitati de el.Degraba facem 400 de ochisori si va multumesc mult.Ce parere aveti de carte?Si lasati un vot ca ma ajuta mult.I purple you🤭🔮
CITEȘTI
senpai ~yoonmin~
Любовные романы●ᴀᴛᴀᴛ ᴅᴇ ɪɴᴄᴜʀᴄᴀᴛ● •daca sunteti homofobi sau va dezgusta tot ce tine de lgbt sau urati trupa bts,nu citiți aceasta carte•