《16》

201 14 5
                                    

Am fost trezit de frumoasele raze ale soarelui.Ador asa dimineti,cand soarele straluceste,pretioasele lui raze incantandu-mi campul vizual.Simt cum imi măreste fericirea si ma simt implinit,fara probleme,inocent.Simt un miros placut,Jimin gateste ceva.Mi-a povestit seara trecuta despre cum decurge relatia sa cu Jungkook,eu la randul meu povestindu-i de a mea cu Yoongi.Ma simt fericit,Yoongi ma face fericit.Azi am facultate,ahh,cat iubesc aceste zile.Ador sa plec si la intrare sa ma astepte un Yoongi adorabil si frumos,sa ma cuprinda si sa imi spune un "Azi ca fi o zi buna".Imi dă sentimentul ăla ca totul intradevar va merge bine,ideal as putea spune,ba chiar magic.

Imi aleg niste haine simple,tipice.O camasa neagra si o pereche de pantaloni maro.Mi-am aranjat parul sa nu stea prea ciufulit si am plecat spre bucatarie.

-Neața Jiminie,ce miroase asa bine?
-Heeyy,am fiert niste legume si pregatesc niste orez cu sos.
-Ce bucatar bun esti.
-Hah,totul pentru tine amice.
Am pregatit masa impreuna,am mancat,si am curatat totul.
-Jiminie,plec la facultate ok?
-Da,succes.
-Mersi.
Am iesit repede dic casa ca sa nu il fac le Yoongi sa ma astepte prea mult.Afara era o vreme foarte frumoasa.Soarele straluceste,cerul este albastru deschis,ca in filme si desene.Asta imi ridica atat de mult moralul.Era de asemenea si foarte cald,placut.

Norocul meu este ca nu traiesc extrem de departe de facultate,la doar vreo 15 minute distanta.Abia asteptam sa il vad pe Yoongi.

Simt cum cineva ma apuca de umar si ma sperii.

-Ce nai- Kai??
-Hey scumpete,te-ai speriat?
-De unde ai aparut?
-De nicaieri,traiesc destul de aproape si eu.Se pare ca aceasta vreme frumoasa mi te-a adus in cale.
-Nu prea cred,e doar o alee.
-Sau universul si destinul.
-Kai,inceteaza.Vrei ceva?
-Nu am voie sa plec inspre facultate?Avem acelasi drum deci care e problema?
-Oof,in regula.
Am preferat sa tac si imi intorc capul.Nu vroiam sa imi stric starea cu el.
-De ce ma eviti?
-Nu te evit,ce ai vrea sa fac?
-Sa fii mai politicos si dornic ar fi perfect.
-"Dornic"?Adica?
-Taehyung,nu esti copil mic,intelegi foarte bine singur.
-Kai,lasa-ma sa clarific lucrurile.Eu sunt impreuna cu Yoongi.
-Ba nu ai nevoie de el.Uitete la tine,esti exagerat de frumos,dar el??Nu te merita,eu da.
-Sa nu indraznesti sa mai spui asa ceva.Sunt fericit cu el.Ai facut lucruri care m-au suparat,deci,nu vreau sa am de a face cu tine,fara suparare.
-Deci,asa...O sa intelegi de ce ai nevoie de mine dulceata,si cand te plictisesti de nătângul ala ma cauti.-spune si pleaca rapid inspre prietenii lui.
Nici nu am realizat cand am ajuns la facultate.La usa era minunatul meu Yoongi.Am ramas uimit sa vad ce sexy era.
Purta o geaca neagra de piele,pantaloni negri mulati,o bluza alba cu carouri negre.Numai uitanduma la el ma face sa am ganduri neortodoxe.
Plec inspre el.
-Hey Yoongi.
-Buna Taehyungie,de ce erai cu Kai?
-Ca de obicei,imi spune ca o sa am nevoie de el.
-Gunoiul.
-Lasa asta,domnule,esti mult prea sexy.
-Exagerezi.-vad ca roșește un pic.
-Ba nu,imi place foarte mult.
Acesta s-a uitat la mine din cap pana in picioare,lingandusi buzele.Abtinete Taehyung.
-Stii Taehyung,mai sunt 20 de minute pana sa se inceapa orele,am cheile de la sala de muzica.
-Oohh,sigur.
Acesta ma apuc de mana si fara sa imi dau seama am ajuns la sala de muzica.A incuiat usa repede si și-a dat jos geaca intr-un mod ilegal.
-Imi pare rau Tae,arati prea fierbinte.
Se napusteste asupra buzelor mele,de parca ma saruta pentru prima data.Am inceput sa gem de indata,simtindu-ni deja pantalonii prea stramti.Isi coboara incet in jos mainele pe corpul meu,asta facandu-ma sa gem si mai tare.Simteam cum zambeste auzind aceste sunete.Mi-am incrucisat mainele in jurul lui si am l-am trantit de perete.Era o tensiune de nesuportat in camera,il vroiam prea mult,nu mai puteam sta la ore nici intr-un caz.
-Yoongi,nu vrei sa mergem acasa?Nu cred ca mai sunt in stare sa stau aici.
-De acord,nu avem azi oricum ore tare importante.
Ne-am imbracat si ne-am luat de maini si rapid am iesit din sala,toti uitandu-se ciudat la noi,probanil neintelegand unde ne grabim asa.Am trecut si pe langa Kai,acesta uitandu-se la mainele noastre cu invidie.In schimb,tot ce ma interesa pe mine era sa il am pe Yoongi.
In 20 de minute am ajuns acasa la el.Nu reusesc sa ma descalt normal ca Yoongi ma tranteste pe canapea,sarutandu-ma salbatic.A scapat repede de jacheta si camasa mea,la fel facand si eu.Ma atingea atat de delicat dar totusi atat de fierbinte si dornic,nu ma puteam.Gemetele mele se auzeau in toata casa.A coborat cu saruturile pe gat,ala fiind puntul meu slab.Mi-a descheiat cureaua,asta excitandu-ma si mai tare.Gemeam atata de tare ca probabil toti vecinii ne auzeau.Yoongi in schimb,nu era deranjat deloc,dimpotriva,se bucura de tot.De ar fi asa fiecare zi de scoala...

Ma trezesc din cauza telefonului care suna.Yoongi ma tinea strans in brate.M-am ridicat cumva si am raspuns,era mama.FUCK.

-Taehyung dragule ce faci?
-Ăm,hey m-mama.
-Ce ai scumpule?Ohhh,esti cu o fata cumva?-dap,mama nu stie ca sunt gay.
-Ce,nu!
Aud cum Yoongi incepe a se rade,asta e stanjenjtor.
-Mama,te sun mai incolo ok?
I-am tras lui Yoongi cea mai ucigatoare privire.
-Deci,esti cu o fata da?-spune el razand.
-Nu ma tachina!!!Mama nu stie ca sunt gay ok?
-Tae,eu imi doresc o relatie serioasa cu tine,nu te oblig sa faci nimic dar nu vrea sa ma ascunzi de familia ta.
-Stiu,fac tot ce pot,o sa incerc sa ii spun.
-Bine,cand esti pregatit da?
-Da.

Am mancat,ne-am uitat la un film.Am decis sa trec pe acasa.Era ora 15.Mi-am pupat minunatul iubit si am plecat.

Ajuns acasa Jimin stergea praful.

-Heyy Taeee,cum scoala?
-Haha,superba.
-De unde entuziasmul ăsta?
-Defapt,sa spunem ca am chiulit azi.
-Tu,Kim Taehyung,ai chiulit?
-Upsieee.
-Unde ai fost nebunule?
-Sa zicem ca eu cu Yoongi am avut chef de alte lucruri.
-Stai ceee.Vai,ce viata interesanta aveti.
-Hah,stim.

Am mai vorbit cu Jiminie la masa cat am mancat si am plecat in camera mea.Maine chiar trebuie sa stau la facultate.Brusc imi suna telefonul,era mama.Am si uitat ca i-am spus ca o sun mai incolo.

-Hey mama.
-Taehyungg,ce a fost faza aia?
-Hahaha care fază.-incercam sa schimb subiectul.
-Erai cu cineva?Ai iubita si eu nu stiu?
-Mama,nu am nici o iubita dar sa zicem ca am pe cineva special la moment.
-Uaaaa Taeee,copilul meuu,povesteste-mi despre ea.
-Mama,am ceva sa iti marturisesc.-vroiam sa fac asta pentru Yoongi,nu mai vreau sa tin secreta relatia noastra.
-Sigur,spune.
-Bine dar,te rog promite-mi ca nu o sa ma urasti.
-Scumpule,cum poti spune asa ceva?Tu stii ca eu te-as iubi oricum nu ai fi.
-In regula.Mama,persoana cu care sunt impreuna nu e fata.
-.....
-Mama?
-Ce?
-Da,sunt gay.
-Taehyung,vorbesti serios?-imi dau seama dupa vocea ei ce socata e.
-Da,imi pare rau ca te dezamagesc .
-D-d-ar mereu imi spuneai ca ai iubite.
-Te minteam,mereu am iesit cu baieti.
-......
Il iubesti?
-Da,foarte tare.
-Vorbim maine bine?

Mi-a inchis telefonul,probabil e prea socata.Imi vine sa plang,de ce a avut asa o reactie urata?

*

*

*

*

*

*

Heeey dragilooor,de aceasta data am fost mai rapida cu capitolul.Sper ca va placut si lasati-mi va rog parerile voastre in comentarii.Love u all🏳️‍🌈🌸💖

senpai  ~yoonmin~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum