《19》

173 17 3
                                    

Am decis sa plec sa imi vizitez parintii in Busan.Cred ca a trecut mai mult de 4 luni de cand i-am vazut ultima oara.Chiar daca,ce e drept,ne certam des,ii iubesc mult.La inceput era trist pentru faptul ca va trebui sa ma mut din orasul meu natal,in Seul,dar incetul cu incetul m-am obisnuit.Mi-am facut prieteni,o noua viata aici si bine inteleg un iubit sexy.Probabil fratele meu este cel mai enervant din toti lol.Bineinteles,il iubesc mult dar si cand ne certam,se aude toti Busan-ul.Mai ales cand merg cu el pe strada si fluiera fete si ma face sa imi fie rusine cu el.Odata,mergeam cu el prin parc si sa oprit sa imi zica lucruri "Uite ba ce fund are asta,as futeo stii cum".Borăsc,imi vine sa il apuc de gat si sa urlu "AM CEL MAI SEXY IUBIT CU CEL MAI SEXY FUND."Haha,chestii de familie.

Mi-am luat bilet spre Busan si am urcat in tren.Urma sa fie un drum lung si stresant,dar incerc sa dorm ca sa treaca repede timpul.In tren nu era multa lume,destul de liniste si numai bine de tras un somnic.
Mi-am pus castile in urechi si cand sa adorm,primesc un mesaj.E de la Jungkook.

Jungkook:
-Mochi,esti in tren deja? 
 

Eu:
-Heyy,da.Deja mie dor de tine☹🤧

Jungkook:
-Gandeste-te ca ne vedem degraba.Te intorci in 7 zile nu?

Eu:
Da.O sa stau mai mult de data asta.

Jungkook:
Binee Mochi,sa ai un drum usor.
Ss imi scrii cand ajungi,am o surpriza pentru tine:)

Eu:
Mai facut curios Jeon,nu ti-o iert :(

Jungkook:
Hehe,te iubesc💓

Eu:
Si eu te iubesc,idiotule.

Am terminat conversatia mea cu aceasta persoana inteligenta a.k.a iubitul meu.
M-am facut mai comod si am adormit.Muzica canta linistitor in căsti,ceea ce ma facut sa cad intr-un somn adanc si linistit.

Am fost trezit de zarva din tren ce ma anunta ca am ajuns Mi-am luat bagajele si am oprit un taxi.In aproximativ o ora am ajuns acasa.Ahh,casa dulce casa,imi era super dor de atmosfera asta.

-Jiminn frateeee,nu ne-ai anuntat ca vii.-urla fratele meu de pe balcon.
-Ceee???Jimin??AAAA,puiul mamei,te-ai intors si tu pe acasaaa.-striga si mama.Ce pot sa spun,am o familie energica.
-Saaaalu-nu am reusut sa termin ca am inceput sa ma stranga mama in brate si sa ma pupe pe obraji.
-Doamne,ai slabit cumva??
-Ce?Nu.
-Cum nu??Doamne fereste,sfântule duh pazeste-mi copilul,hai vino in casa sa iti pregateasca mama ceva gustos.
Fratele meu se radea in hohote.
-Ce razi bai acritura?
-Ma rad de mama,ii era tare dor de tine.Ce dracu ai tot facut in Seul?
-Păăăi,chestii.-am zis asta intr-un mod tare ciudat.
-Nu creeed,te-ai facut cu iubita.-Si se incepe vechea discutie,cum spuneam.
-Cam asa ceva.
-Adica "cam asa ceva"?
-JIMIN VINO LA MASA.-striga mama
-Nu o sa stim niciodata frate.
Mi-am lasat fratele confuz si am plecat sa maninc cea mai delicioasa mancare ever.

Dupa ce am terminat de mancat,am plecat sus la etaj in fosta mea camera.
M-am decis sa ii scriu lui Jungkook,sa il anunt ca am ajuns cu bine.

Eu:
-Heeey handsome,am ajuns.

Jungkook:
-Bunaa,te-ai vazut cu familia ta?

Eu:
-Lol da,am fost intampinat cum trebuie :)

Jungkook:
-Ma bucur tare.Esti singur?Nu e nimeni in jurul tau?

senpai  ~yoonmin~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum