《22》

201 12 2
                                    

Din perspectiva autoarei:

Este o zi frumoasa de sambata.
Jimin si Jungkook s-au intors inapoi in Seul dupa o mica vacanta in Busan.Acestia si-au pus in plan sa se vada cu prietenii lor, Yoongi si Taehyung.Se simteau norocosi, avand in vedere ca fiecare dintre ei erau prieteni.Soarta i-a pus intr-o lumina foarte buna,acestia avand o legatura aparte unul intre celalalt.

Jimin si Jungkook se gandiră
"De ce sa nu ii invitam pe Yoongi si Taehyung cu noi la cina in oras", afara deasemenea fiind o vreme incantatoare, numai buna pentru o plimbare cu prietenii cei mai apropiati.Jimin il contactase pe Taehyung iar Jungkook pe Yoongi in legatura cu planurile ce le aveau pentru seară.Yoongi si Taehyung, fara ca sa stea prea mult pe ganduri au acceptati bucurosi invitatia,entuziasmati sa iasa toti patru la o cina relaxanta.

Orele trecura repede,fiecare dintre ei pregatinduse cum stiau mai bine.
Venise si ora 7.Taehyung si Yoongi ii aseptatu deja pe cei doi.Acestia i-au zarit la vreo 50 de metri tinandu-se de mana zambimb fericiti unul inspre altul.Acest fapt l-a bucurat cat si pe Yoongi cat si pe Taehyung, ambii fiind mandri ca prietenii lor au tot cei mai bun.
Cei patru se intalnesc si decid sa porneasca spre localul la care aveau rezervata din timp o masa numai pentru ei, din motivul ca la orele astea, toate localurile sunt pline de oameni, fiind nevoie de o rezervare din timp.
Acestia s-au asezat la masa si au comandat mancare si bautura.
In scurt timp,mai exact 30 de minute, baietii erau deja ametiti de la berea si vinul amestecat.Acestia au mai stat vreo ora si au decis sa plece.In schimb,Jungkook veni cu relevanta idee:
-Baieti, hai sa dormiti toti la mine, vreau sa ne uitam la un film,mai bem un vin.
-Eu sunt total de acord, nu am chef sa plec acasa oricum.
Cu totii acceptara cu drag invitatia lui Jungkook.In timp ce Jungkook cu Jimin s-au dus sa pregateasca masa si sa aleaga un film, Taehyung si Yoongi au plecat la supermarket sa i-a niste snacks-uri sau orice altceva, acestia fiind prea ametiti ca sa inteleaga ca snacks-urile nu prea merg cu vinul.
Au platit totul si au plecat spre casa prietenului lor.
Ajunși acolo, au observat canapeau pregatita cu paturi si perne si pe masa un vin.
Au pregatit si au asezat in boluri rontănelele cumparate si au decis sa priveasca un film.Era o atmosfera limistita,incat la jumatatea filmului toti patru adormisera.

Yoongi se trezise brusc,văzând ca toti dormeau strâns.La sarutat pe Taehyung pe frunte si a verificat ora, fiind ora 10, acestia dormind de o ora jumate deja.

Yoongi a decis  sa il ia pe Taehyung si sa il culce intr-un pat mai comod, ca micutul lui sa nu se trezeasca cu dureri de spate sau de gat.Dupa ce acesta se ocupase de Taehyung, a plecat la balcon sa savureze o tigara.Acesta simtea nevoie, chiar daca nu o facea des.Insa Taehyung nu stia acest fapt.La balcon era o atmosfera incantatoare, exact ce adora Yoongi intr-o seara.Aerul rece ii facea pielea de gaina dar se bucura deplin.Era luna plină, razele puternice ale lunii facand o noapte oarecum luminoasa.
-Hyung?
Yoongi se intoarse in spate si il vede pe Taehyung somnoros.
-Ce faci?Fumezi?Nu stiam..
-Te deranjeaza?-spune Yoongi oarecum intristat.
-Nu chiar, am fumat si eu intr-o vreme si fumul nu e o problema dar imi fac griji pentru sanatatea ta.
-Nu te ingrijora, fumez rar.Nu o sa mi se intample nimic.
-Oof, faci cum vrei.Tu de ce esti treaz la ora asta?
-Nu imi era comod pe canapea banuiesc.
-Ohh, mersi ca mai dus pe pat, chiar aveam sa imi omor spatele acolo.
-Se pare ca am facut bine totusi haha.
Taehyung ramase socat, abia acum observase cat de frumos era momentul.Yoongi era atat de frumos, lumina lunii scoțându-i in evidenta pielea alba ca laptele.
Taehyung se apropiase de Yoongi si a inceput sa il sarute.Acestia erau cuprinsi de moment, vantul rece adiind calm.
-Min Yoongi, te iubesc atat de mult.
-Si eu te iubesc foarte mult.
Esti sigur ca vrei sa iti petreci viitorul cu mine?
-Vreau sa imi petrec toata viata cu tine Yoongi.
Nimic nu era mai frumos pentru cei doi, minutele simtindu-se secunde, dragostea lor devenind tot mai mare.

In timp ce Yoongi si Taehyung erau la balcon, Jungkook si Jimin se trezise de asemenea.
-Jungkook?
-Da Jimin, sunt aici.
-Unde sunt baietii?
-La balcon, se bucura unul de altul.
-Haha, nu ma mira de la ei doi.
-Jimin, plangi cumva?
-Ce?Oh, am avut un vis urat doar, sunt bine.
-De ce nu mi-ai zis?
Jungkook sa apropiat de Jimin si l-a imbratisat.Acesta putea auzi suspinele persoanei pe care o iubeste.Il durea sa vada ca Jimin e afectat de ceva si nu ii spunea.
-Jimin, vrei sa vorbim despre asta?
-Nu te ingrijora, eu mereu ma emotionez din lucruri marunte.Pur si simplu ma bucur foarte mult ca suntem noi bine, prietenii nostri.Nu imi pot dori mai mult de atat.
-Asa o sa fie mereu, o sa vezi.Mereu o sa fim alaturi unii de altii.
-Sunt absolut convins de asta.Mersi dragule ca esti mereu alaturi de mine.
-Te iubesc foarte mult Jimin.

~Seara misterioasa
a adunat 4 prieteni impreuna, plini
de emotii si dragoste.
O greseala intre Jimin si Yoongi a dus la doua povesti de dragoste superbe intre
Taehyung si Yoongi si
Jimin si Jungkook.
2 perechi, 4 suflete menite impreuna de destin.~

senpai  ~yoonmin~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum