《17》

192 15 8
                                    

Astazi trebuia sa muncesc.Nu spun nu,poate ca e un job destul de jalnic dar imi place,plus la asta e bine platit.Dar astazi in schimb,m-am trezit cu o dispozitie rea.Ca sa ma simt mai bine i-am scris un mesaj lui Jimin.

-Hey iubitule ce faci?
-Heeeyy Jungkook,bine,maninc lapte cu cereale,tu cum esti?
-Daca sincer...Nu prea bine,ma simt aiurea.Plus la asta trebuie sa plec la munca.
-Oof,as vrea sa te imbratiez acum :(
-Si eu....Bine,mai vorbim,trebuie sa ma pregatesc,ai grija de tine si te iubesc.
-Si eu te iubesc <33

Deja ma simt un pic mai bine.M-am imbracat,am mancat un sandwich si am plecat.

Ajuns acolo ma opresc dupa un perete.Wonho parea sa vorbeasca cu cineva si cel cu care vorbea statea cu spatele la mine,dar imi era prea cunoscut.Cand colo,mi-am dat seama cine era.Era Hoseok.Ratatul,l-a inselat pe Yoongi si a plecat fara sa spuma ceva.Dar intrebarea este,de unde se cunoaste cu Wonho?Enervat am plecat spre ei.

-Ooh hey Jungkook.
-Hey Wonho.Hoseok,ce cauti aici?
-Ha?Voi doi va stiti?
-Bineteles,cum sa nu il stiu pe cel care l-a inselat pe cel mai bun prieten al meu.
-Jungkook,calmeaza-te asta a fost demult.
-Demult??Asta nu e o scuza.
-Baieti baieti!Calmati-va.
-In fine,totusi ce cauti aici Hoseok?
-Am venit sa imi revad varul.
-Stai,tu si Wonho sunteti verisori?
-Da.Lasa asta,Yoongi ce mai face?
-Chiar te intereseaza?
-Ăm,daca am intrebat sigur ca ma intereseaza.
-Oof,e bine,dar sa stii ca l-ai ranit o gramada.
-Stiu si imi pare rau,am fost cam prost.
-Dar pe bune acuma,de ce cu Baekhyun?
-Nustiu,ma sedus,si imi pare rau pentru asta.Sa stii ca nu mai am de a face cu Bae.
-Ok,nu imi pasa,macar iti pare rau pentru ce ai facut.
-Exact,dar,Yoongi are prieten?
-Ăm,da,are.
-Hmm,trist,am vrut sa vorbesc cu el.
-Poti sa o faci,sa iti ceri scuze,dar nimic mai mult.Isi iubeste mult iubitul.
-Dar au o relatie serioasa?
-Da.

Am vazut ca se intristase.Ce pot sa zic,karma isi face rolul ei.
Hoseok a stat cat a mai stat si a plecat.M-am apucat de munca.Ma gandesc daca sa ii spun lui Yoongi ca l-am vazut.Probabil a trecut peste.

-Hey Yoongi ce faci?
-Hey,sunt la cursuri,ce e?
-L-am vazut pe Hoseok.
-Serios???
-Da,am schimbat cu el niste vorbe,se pare ca ii pare rau pentru ce i-ai facut.
Si a intrebat daca ai prieten.
-Eh,asta e,am trecut peste,sunt cu Taehyung acum.
-Asa te vreau.Poate ne vedem azi la 18?Nu ne-am intalnit asa de ceva timp.
-Sigur,ne vedem.
-Pa
vazut

*

*

*

*

*

Heyy,scuze,de data asta e un capitol.mai scurt un pic.Trec printr-o perioada nașpa sper sa ma intelegeti.O sa ma stradui ca urmatorul capitol sa il fac mai lung.Nu uitati sa lasati un comentariu cu parerea voastra si un vot daca doriti.Love u all💫💘🥺

senpai  ~yoonmin~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum