《5》

448 43 0
                                    

Ajungand la casa asa zisului Jungkook,pentru ca eu am fost invitat de fratele acestuia,Mark,cum intrasem in casa acestuia ma izbit un  miros de alcool si tigari mai ceva decat intr-un club.Acum tot ce vreau este sa il vad pe Yoongi.Ma intalnesc cu Mark si am inceput incetisor dar cu putere alcool.Ametit un pic cum eram,il vad pe Yoongi vorbind cu Jungkook,ambii avand cate o bere in mana.Ma apropii de ei.

-Yoongi hyuung.
-Au,Jimin,vad ca te-ai cam ametit.
-Nici tu nu esti mai jos de mine.-spun eu cu un ton pervers.
-Hmm,vino cu mine pana afara.

Ma trage acesta de mana in curte.

-Deci,Jimin,cum o mai duci?
-Bine cred,facultate etc.
-Si,ai prietena ceva?
-Yoongi,sunt gay.-spun chicotind.
-Ah,si eu.

Am facut contact vizual el uitandu-se lung la buzele mele.Vad cum incet se apropie de fata mea,astfel sarutandu-ne.Era un sarut pasional si incet,domol.
Ne desprindem din sarut si intram in casa.Am inceput sa bem tot mai mult,pana cand abia mai vedeam ceva.Vad cum Yoongi se apropie periculos inspre mine,el fiind la fel de beat ca mine.Ma trage sus intr-o camera si ma tranteste pe pat si incepe sa ma sarute apasat.Incepuse incet sa ma dezbrace,ramanad numai in boxeri.Incepuse sa ma sarute pe gat lasandu-mi semne,eu gemand incet.Acesta se dezbracase de asemenea.Isi scoase cureaua de la pantaloni legandu-ma de maine.Gasise o esarfa prin camera legandu-ma la ochi.Simt cum ma dezbraca de boxeri ramanad gol.Simt cum incet intra mine,eu gemand infundat.Incepe sa faca miscari tot mai rapide,eu gemand tot mai tare si mai tare.Isi dădu drumul in mine.Ma dezlegase,astfel adormind impreuna.

-

-

-

-

-

Mooortii maaati,ce am ajuuns sa scriuu,daati ca rog un vot ca plang.Bucurativa pacatosilor😂😂❤
💫💫🔮

senpai  ~yoonmin~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum