M-am trezit dimineata cu oribilul gand ca am facultate.Sunt nevoit din nou sa vad fata la aceiasi studenti, profi.Dar macar este si Taehyung nu?Mi-am ales niste haine simple de zi cu zi ca dupa sa observ ca o camasa de a lui Taehyung era pe scaunul de la biroul meu.Am zis, de ce naiba nu.M-am imbracat in camasa lui si am fost imbatat de un miros ametitor,tipic Taehyung.Se poate simti ca e un parfum scump,acesta fiind alintat la asa capitole.Pur si simplu eram cucerit de aromă.Am decis sa imi iau ceva pe drum sa maninc deoarece nu aveam nimic de mancare acasa,zilele astea fiind ocupat sa fac cu Tae "chestii".Afara era vremea destul de ok,nici prea cald,nici prea frig.Deasupra cameșii,mi-am luat o geacă de piele pentru ca se asorta bine cu totul.Ca in fiecare dimineata,aleea era plina de studenti grabiti,ca nu cumva sa intarzie la ore.
Din cate stiu,Taehyung mereu vine mai devreme pentru a mai repeta temele pentru azi.
Intru in facultate si ma duc inspre cabinetul unde ma intalnesc deobicei cu Taehyung.Am inchiriat acel cabinet ca sa ma pot relaxa dupa ore sa scriu ceva versuri sa fac rap.Intru pe usa si Taehyung imi citea carnetul cu versuri.
-Taehyung!Heiii,ti-am zis sa nu le citesti.
-De ce,sunt bune.
-Serios?Ma mai prostesc si eu.
-Sunt chiar bune.Vai,dar ce haine frumoase avem astazi.-rade Taehyung,facand aluzie la faptul ca purtam camasa lui.
-Hahah,am profitat cum am putut.
-Vad.Nu ai uitat de nimic?
-Ce sa uit?
Acesta ma trage de talie puternic si ma saruta cu pofta.Mai erau 30 de minute pana sa inceapa orele.
Acesta isi pozitionase mana pe gatul meu,miscand-o in sincron cu buzele noastre.Eu ma lipisem si mai tare de el,respirand parfumul puternic pe care il emana.Ma tranteste puternic de o masa de acolo.Se apropie de mine cu un ranjet inspaimantator ai putea spune.Ce sa intamplat cu Taehyung cel pufos.
Cand avea ocazia,imi arata fara complexe latura lui dominanta.Uneori ne e foarte greu in pat,avand in vedere ca ambii suntem top si nu ne putem decide de rolurile noastre.Dar astazi si poate pe mai mult timp,vreau sa ma las dominat de acest baiat,numit Kim Taehyung.Dupa ce am terminat "atingerile" noastre intre adulti,am plecat la ore linistiti.Mai erau 10 minute pana sa inceapa.La un moment dat,aud un strigat din spate.
-CINE TE CREZI SA MA ATINGI ASA?-era o fata cu un an mai mica decat mine,Aisha.
-Hah,mare chestie.Ma jur,voi fetele sunteti plictisitoare tare.-nici nu ma miram,era Kai,doar el face probleme in facultate.Eu vroiam sa imi continui drumul mai departe,fara sa ma bag inutil in cearta aia dar nu a fost sa fie.
-Hei!Las-o in pace.-a strigat Taehyung.
-Hopa,uite cine se implica.Tie dor de mine si iti dai seama pe cine ai pierdut?Vrei sa ti-o trag iar?
Iar?
-Nu il asculta Yoongi.Doar pentru ca esti baiat si cică cu mai multa putere,asta nu inseamna ca ai voie sa pipăi fete.
-Ia auzi la el,poate vrei sa te ating pe tine.
-Dute dracu Kai.Taehyung,haide odata,nu e cearta noastra,nu avem de ce sa ne bagam.
-Dar-
-Niciun dar,oricum fata aia a plecat deja,lasa-l,nu ai ce vorbi cu el.
-Oof,bine.
-Unde plecati hulubașilor?Va aratati eroi o secunda si gata plecati?
Ne-am intors cu Taehyung si ne-am continuat drumul spre clasa.Vedeam ca acesta arata enervat.
-Iubitule,esti bine?
-Ahh,da,pur si simplu ma enerveaza sa ii vad fata.
-Stiu ce zici.Tu ai venit abia semestru trecut dar eu il suport de vreo 2 ani.
-Tare trist de tine.
-Haide,nu fi trist,gata.-l-am sarutat scurt si am intrat la ore.Trecuse abia 20 de minute din ora si simteam ca inebunesc.Stateam cu totii in bancile noastre,in timp ce proful ne preda teorie.Am inceput sa desenez la sfarsit de caiet ceva,de plictiseala.Era o campie pe care am fost cu Tae saptamina trecuta.Mi-a placut foarte mult acolo,aerul curat,pasarile care ciripeau,linistea care domnea in jur.Concentrat,simt o mana pe piciorul meu.M-am uitat inspre Taehyung care era rosu in obraji si respira greu.Nu imi spune ca e excitat.
Acesta se uita la mine cu o privire foarte nerabdatoare.
-Kim Taehyung!Vino te rog si transimtei doamnei din cabinetul 23 foile astea.
-Vino la baie.-mi-a zis Tae incet.
Acesta a luat foile date de prof si a iesit din cabinet.Am asteptat 2 minute si m-am scuzat pana la baie.
Cum am intrat in baie,Taehyung ma apucat puternic de mana si ma trantit de perete.
-Ti-am mai zis pana acum cat de tare ma excita ca partenerul meu sa imi poarte hainele?-mi-a spus ele gafâind.
-N-nu.
Eram foarte intimidat de el,avea o privire care ma facea sa simt si eu lucururi neortodoxe.
-Nu vrei sa ne distram un pic?
-Asta e tot ce vreau acum,dar nu putem,asteptam pana acasa.Mai avem 2 ore,crezi ca suporti?
-Cu tine asa sexy langa mine,purtându-mi camasa si jacheta aia de piele?O sa dau tot ce pot.
Ne-am mai sarurat un pic si dupa ne-am dus pe rand inapoi in clasa.
A venit si a doua ora,de asemenea teorie,care spre surpinderea mea,decurgea destul de rapid.
Insa din pacate sau din fericire,luati-o cum vreti,am fost trezit la realitate de bataile mici de picior ale lui Taehyung.Acesta era tot rosu la fata,zici ca avea febra.Dar stiu ca nu aceasta era problema,era prea excitat.Si mai avem inca o ora dupa asta.Vedeam cum acesta incet isi dadea capul pe spate,incercand sa se concentreze,dar se vedea ca nu functiona.Un lucru pe care trebuie sa il stiti despre Taehyung e ca cand e excitat,nu poate rezista,o ia razna incetul cu incetul si asta se putea observa de la o posta.
-Taehyung,te simti bine?
-Ce?Nu prea.-spunea el gafaind.
-Ce ai?Esti chiar atat de tare?
-D-da,nustiu cat mai rezist,te vreau atat de mult.
-KIM SI MIN!!!CE TOT VORBITI ACOLO?
-Ămm,domnule Seok,lui Taehyung ii e rau,pot sa il duc acasa?
-Da,sigur baieti,fiti atenti.
-L-am apucat pe Taehyung de mana,acesta deja transpirand la cat de tare era de excitat.
Omul ăsta e un maniac in asa momente.
Am mers cu Taehyung pana la mine acasa ca sa il fac sa isi rezolve problemele.Tot drumul,acesta si-a lins buzele si sa uitat la fundul meu.
Cum am intrat pe usa,acesta a sarit direct pe mine.
-Hey,Yoongi,ti-am mai zis pana acum ca ador cand partenerul meu poarta catuse in timpul sexului?
OKKK, CLAR CA E NEBUN.
-N-nu mi-ai mai spus asta,cred.Nu vrei mai bine sa facem un dus impreuna iubitule,ce spui?
Vedem cum ranjeste ca un psihopat.
Acesta ma luat pe sus,la propriu si ma târât pana in baie si ma dezbracat cu viteza luminii.
Ne-am bagat in dus si am simtit doua maini mangaindu-mi talia.Acesta a inceput sa imi miroase parul si sa ma muste de gat.Nu am reusit sa procesez ca am fost penetrat.Eram atat de incantat de senzatie incat simteam ca nu mai pot.
-Care e numele meu?
-T-taehyung.
-Care e numele meu?-ma intrebat acesta penetrandu-ma mai tare.
-T-taehyung.
-Exact asa babyboy.Dupa ceva timp,in care noi ne-am facut "duș" ne-am comandat niste sushi acasa ca sa mai petrecem timp impreuna.
-Cum te simti?
-De ai sti ce ma doare fundul la naiba.
-Hahaa,scuze pentru asta,doar ca atunci cand mi se scoala mie,sunt ca un maniac ai spune,nu prea imi dau seama ce fac.
-Mi-am cat dat seama stii?Dar,ador asta la tine.
-Ma bucur tare.
Ne-am sarutat scurt dar moale,conexiunea din noi fiind observabila de oricine.
Niciodata nu vreau sa ma despart de acest om,el darundu-mi tot ce imi doresc de la partenerul meu.Dragoste,rabdare,incredere si o relatie frumoasa.Da,asta am cladit eu cu Taehyung si o sa reziste pentru mult mult timp.*
*
*
*
*
Heeeeey copilași.
Mai am de publicat doar un capitol si ne luam adio de la aceasta carte.Sper ca va placut.
Nu uitati,daca aveti ceva pareri sau sugestii,scrietile in comentarii si apasati pe steluta aia de jos :)
Va pup si ne vedem la ultimul capitol.
Starshopping💫🏳️🌈
CITEȘTI
senpai ~yoonmin~
Romance●ᴀᴛᴀᴛ ᴅᴇ ɪɴᴄᴜʀᴄᴀᴛ● •daca sunteti homofobi sau va dezgusta tot ce tine de lgbt sau urati trupa bts,nu citiți aceasta carte•