《12》

277 18 2
                                    

Am stat majoritatea noptii cu ochii pe Jimin,atipind pe a locuri.Sincer sa fiu,nustiu cum as putea sa il ajut pe Jimin.Poate ar trebui sa il contactez pe acest Taeyong si sa discut cu el,chiar daca pare clar a fi o persoana cu care e dificil sa porti o conversatie linistita.Tsk,doar gandindu-ma cum l-a lovit aseara pe Jimin imi pulseaza totul.

-Jungkook?

-Jimin,cum ai dormit?

-Foarte bine,mersi de griji,nici nustiu cum sa iti multumesc.

-Stai linistit,sunt ok,principal ca tu te simti bine.Nu te doare nimic?

-Ma doare un pic obrazul.

-Tsk,asta e locul unde te-a lovit nenorocitul ala.Am niste unguient,o sa te ajute.

-Sigur.

Am plecat amandoi la trusa din baie.

-Ia loc aici.Probabil e rece,sa imi spui daca e ceva ineregula.

-Bine.

Am aplicat unguientul pe locul ranit.Eram foarte aproape de el.ABTINETE JUNGKOOK.Simteam cum deveneam tot mai apropiati,vazand ca si el incepe sa se rusineze.Cand sa fiu gata sa ma indepartez de el,am simtit o pereche de buze peste ale mele.S-stai ce?Sunt prea socat de ceea ce se intampla acum.Jimin se retrage repede.

-S-scuze,nustiu ce m-a apuca-.

Pana sa il las sa termine ce vroia sa zica,mi-am presat buzele peste ale lui,acesta raspunzandu-mi imediat inapoi.Este magic,atata tot.Este atat de dulce dar totusi atat de fierbinte,baiatul asta ma omoara.

-Ar trebui sa plec Jungkook,am facut deja destule incomoditati.

-Nu,stai te rog,nu vreau sa pleci,daca apare iar Taeyong si nu o sa te poti apara,ce ai sa faci,nu as putea suporta daca ai pati ceva.Te rog,ramai aici.

-Jungkook,eu te plac,te rog sa ma ierti pentru asta.

-Cum poti sa spui asa ceva?Am nevoie de tine aici,si eu te plac,chiar foarte mult.Si din acest motiv,te vreau aici,cu mine.

Vedeam cum lacrima incetul cu incetul,urmand sa vina la mine in brate si sa stea asa pentru mult timp.

~Taehyung pov~

Astazi este luni,nu pot sa descriu in cuvinte cat sunt de emotionat.Urmeaza sa ma vad cu Yoongi si cu prietenii lui.Azi,de asemenea urmeaza sa ma transfer la o noua universitate si sa incep totul cu alti profi.Dar lista nu se termina aici,urmeaza ca Yoongi sa ma mediteze,sunt mult prea emotionat.

Ajung in curtea scolii unde sunt aceleasi stereotipuri de oameni.Merg si cat sa intru pe usa universitatii,simt o atingere pe umar.

-Hey Taehyung.
E Yoongi.Holy Moly ce voce are.
-H-hey Yoongi.-ba,eu nu tineam minte sa fie asa de frumos.
-Deci,vrei sa te conduc la biroul directorului?Banuiesc ca nu stii ce ore ai.
-Cam da,apropo,tu ce grupa esti?
-Sunt grupa 3,tu posibil sa fii a 2,dar e posibil sa fii si a 3.
-Ok,sa mergem atunci.
Cat mergeam,tot ce am putut observa a fost frumoasele lui trasaturi faciale,ma simt gelos un pic.
-Aporopo,Yoongi,cand ai sa poti cu meditatiile?
-Azi,ce zici la ora 16?
-E bine,unde mai exact?
-La biblioteca nu prea vreau,deci hai la mine.
Skskskskskskskskskksksksk,nu eram pregatit sa aud asta.
-B-bine.
-Am ajuns,aici e biroul,te astept aici.O sa te ajut sa gasesti clasele.
-Mersi foarte mult,esti un dragut.
-Hai dute.

De la director am aflat ca sunt grupa 3,cu Yoongi,nu se putea mai bine de atat.

-M-ai asteptat mult?
-Nu,ce grupa esti?
-3.
-Yes,fix asta vroiam.
-Hah,ma bucur.
Simt cum ma inrosesc,Doamne ajutama.
-Deci,avem prima ora muzica,sa mergem.
-Bine.

senpai  ~yoonmin~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum