1.9

1.6K 168 125
                                    

    Donghyuck en başta kapıyı açmakta tereddüt etse de en sonunda içeri girmeme izin verdi. Salona kadar bana eşlik etti, ardından mutfağa girip ikimize de içecek getirdi.

    "Çabuk anlat Jaemin, yalan söyleyeceksen de hemen gidebilirsin."

    "Ben üzgünüm Donghyuck, işlerin bu kadar ciddi bir hâl alacağını bilmiyordum."

    "Yani ilk tehditleriniz gayet şaka anlamlıydı, anlıyorum. Başka insanların hayatları ne kadar şakaya alınabiliyorsa artık..."

    "Bak, en başta Jeno'nun seninle olan videosunu görünce çok sinirlenmiştim, bununla başladı her şey. Sizi tehdit etmeye ben başladım, Jeno ise kendini affettirmek için her şeyi yapmaya razıydı.
      Zamanla sana karşı duygular besleyebileceğinden şüphelendim, şüphelerimi boşa çıkarmadı elbette. Onun için sadece sen vardın, Lee Donghyuck. Yaşadığınız ilişkiden önce sana karşı duyguları vardı. Şüphelenmeye başladıktan biraz sonra bunu itiraf etti, bu durumu mazur gördüm çünkü ben de başkasından hoşlanmaya başlıyordum, Huang Renjun. Arkadaşları için yapamayacağı şey yoktu, eğer söz konusu o arkadaş grubuysa gözü kapalı ateşlerin arasına atlayabileceğini biliyordum. Beni de öyle sevebilirdi diye düşündüm, birinin senin için canını feda edebilecek kadar sevmesi yetmez mi?

Jeno, Renjun'e olan sevgimi fark etmişti. O da bundan yararlanarak onu tehdit etti ve kendisini öpmesi şartıyla görüntüleri silebileceğini söyledi. Sence Renjun ne yaptı Hyuck? Öptü. Ona o kadar sinirlendim ki o görüntüleri bizzat kendim yayınladım. Sonrasını da biliyorsun zaten."

    Cevap vermemişti, şoka uğramış gibiydi daha çok. Devam ettim:"O salak için en iyi arkadaşımdan vazgeçmekle kalmadım, onun hayatını da mahvettim. Affet beni Donghyuck."

   "Düşünmem gerek Nana, sadece benim için değil, Mark için de hayatı zorlaştırdın. Seni affedebileceğimi düşünüyorum, diğerleriyle konuşup bu işi bir sona getireceğim, şimdi gidebilirsin."

Sonunda bana bir şans tanınmasına sevinerek gülümsedim ve Donghyuck'a eskiden sarıldığımız gibi dostça sarıldım ve dışarı çıktım.

****
*chatroom*
haechan: Jaemin evime geldi.

mark: İyi misin? Bir şey yapmadı değil mi?

chenle: Ne dedi?

haechan: Her an deli olduğumu düşünebilirsiniz ama onu affetmemiz gerektiğini düşünüyorum.

mark: Hayır, kesinlikle hayır.

haechan: Çok üzgün görünüyordu, çok pişman oldu Mark.

kun: Şeytan, boynuzları olan kırmızı küçük bir adam değil Hyuck. Çok güzeldir, ne de olsa zamanında Tanrı'nın en sevdiğiydi. (Kesinlikle ahs izlemiyorum skskmdnfls)

renjun: Hyung nereden alıntı yaptın acaba? Kskdndnska (gel beraber izleyelim hyung skkdmflsls)

haechan: Hyung? Dur siz çıkmıyor muydunuz?

renjun: Hayır neden?

haechan: Mark bana çıkıyorsunuz demişti

renjun: Mark sana salak olduğunu söyleyen hiç oldu mu?

jisung: Evet

haechan: Evet

taeyong: Evet

yazar: Evet

mark: Bir ara senin bütün kartlar kapıldı falan demiştim bir anda Kun-hyung arayınca sevgilin sandım

renjun: doğru nokta «"SANDIN"»

Kun benim abim gibidir

haechan: Gruba almalı mıyım sizce? Ortak bir karara varalım

taeyong: Bence eklemelisin, onun da yeni bir şansa ihtiyacı var
Hatırlatırsam seni de pek sevmezdik, dört gün önce hatta
Şimdi ise evimizin kapısı sana her zaman açık, sen de Jaemin'e bir şans versen?

haechan: Tamam anne alıyorum

[haechan, gruba jaemin kişisini ekledi.]

jaemin: woah cidden ekleyeceğinizi beklemezdim
hep beraber olmanızı da...

renjun: Seni affedebileceğimizi düşünüyoruz.

jaemin: Cidden mi?! Teşekkürler çocuklar nasıl teşekkür etsem bilemedim.

mark: *cough*benhariç*cough*

jaemin: Senden de özür dilerim hyung.
Hepinizin başına açtığım sorunlardan üzgünüm.

jaehyun: Durun Jaemin ve Renjun aynı sınıfta değil miydi?

jaemin: Evet, o sınıfta Jeno'da vardı.

jaehyun: Güzel artık aranız da düzelir, bilirsiniz sınıf arkadaşları olarak

renjun: Doğru ya Jaemin Bay Kim'in verdiği ödevi yaptın mı?

jaemin: Hayır, kimyayla aram pek iyi sayılmaz

renjun: O ödevden performans notu alıyoruz sanıyordum

jaemin: Evet

renjun: Yapsana o zaman Bay Kim ekstra zaman vermez
Üstüne yapmadığın için ceza yersin

jaemin: Gelip yardım edebilirsin o zaman

haechan: Jaemin yavaş

johnny: Bir yürüyüşte kaç kalori yakıyoruz? Lskdkdjslald

renjun: Konum at, zevkle gelirim

••••••
    Boş yapma vol. 2837373918347381 merhaba~ Sabah 12'de kalıp güne öğlen yemeği yiyerek başladım çok alışılmadık geldi slskdjksla Neyse bölüm pek içime sinmedi ama sonraki bölüm full renmin olacak galiba
    İyi günler ve diğer hikayelere göz atıp beni takip etmeyi unutmayın~~
    Ayrıca benim hakkımda bilmek istediklerinizi buraya yazın, sonraki bölüm sonunda cevaplarım. Soru-cevap gibi bir şey yani.

i hate you||markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin