Saat gece yarısını geçerken, sokaktaki insanların sayısı azalıp yerini sessizliğe bıraktığı saat beraber yatıyoruz yurttaki yatakta.
Mark yanı başımda uyuya kalmış, ben ise uyku tutmadığından öylece onu izliyordum. Aramız düzeleli iki hafta oldu, kendisini affettirmek için bin bir türlü soytarılık yaptı, en sonunda kendimi de rezil etmeme adına Mark'ı affetme kararı aldım.
Elimle hafifçe cildinde gezdirdim ellerimi, çok güzel uyuyorsun Mark. Tam yüzüne yaklaşıp yanağına ufak bir öpücük kondururken gözleri aralandı.
"Demek uyumuyordun?" dedikten sonra arkamı döndüm ve hemen uyumaya çalıştım.
"Hadi ama! Barıştığımızdan beri hiç öpmedim seni! Beni yanaktan öpmen bile büyük bir şey sayılır!" dedi tatlı hafif gülümsemesinin içinden.
Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım fakat içim rahat olmadığından arkamı dönüp Mark'a sıkıca sarıldım ve beraber öylece uyuya kaldık. Bir öpücük alabilmek için gideceği daha çok yol vardı, fazla bozmuştuk belki işleri. Ama beraber düzeltebiliriz değil mi?
Olacakları daha fazla düşünmemeye çalışarak Mark'a sokuldum ve iki yıl boyunca yoksun kaldığım kokuyu içime çekerek en rahat uykumu aldım.
*******
haechan: Mark, herkes dışarıda
Sen neredesin acaba???mxrklee: Yurttayım?
haechan: Hemen aşağı in
Gerçi gelmene gerek yok
Jaemin-ah bana bakar,
sen zahmet etme <3mxrklee: Jeno'dan yeni kurtulduk bir de Jaemin'i çekemem
Geliyorum<3haechan: O adımlarını biraz daha hızlandırıp bana bir kahve alırsan seni öpmeyi düşünebilirim
mxrklee: HEMEN GELİYORUM
•••••••
Sonrasını sizin hayal gücünüze bırakıyorum, hayal kırıklığına uğrayan varsa üzgünüm. Hiç bölüm atmamaktan iyiydi sanırım?
Bundan sonra sizden tek bir ricam var, takip etmeyi unutmayın~ Elbette sadece bu değildi kskdndkka Hava aşırı soğuk bu yüzden sıkı giyinmeyip buzlu çaylar içerseniz sizi mahvederim, sakın hastalanmayın~Başka bir hikayede görüşmek üzere, birazdan teşekkür bölümü de gelir, sizi seviyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i hate you||markhyuck
Fanfictionfullsun: adımı söylersem benden nefret edersin Mark, üzgünüm. Lee Mark x Lee Donghyuck texting