2.9

1.1K 138 16
                                    

Oy vermeyi ve yorum bırakmayı unutmayın~~
••••
   Sabah, yanı başımdaki telefonumun gelen mesajlarla titremesinden uyandım. En başta telefonu kapatıp uykuma geri dönmeyi planlıyordum fakat gelen mesajların kime ait olduğunu görmemle bu fikrimden vazgeçtim.

Mesajları cevaplamaya tam başlayacakken gönderen kişi beni aramaya başladı.

"Beni uyandıracak kadar önemli olan şey neydi Mark?"

"Saat on olmak üzere... Bu arada dün olanlar yüzünden özür dilerim, eğer seni rahatsız ettiysem-"

"Rahatsız falan etmedin, neden bu kadar umursayasın ki? Neyse benim hazırlanmam gerek, Jaemin bekliyordur şimdi."

Deyip Mark'ın cevabını beklemeden telefonu yüzüne kapattım. Dolabımdan sıklıkla giydiğim kıyafetlerimi çıkardım ve mutfakta hızlı bir kahvaltı yaptıktan sonra odama dönüp çantamı aldım ve yurt odasını terk edip aşağı, girişteki Renjun ve Jaemin'in yanına indim.

****
Donghyuck, Renjun, Jaemin Chatroom:

renjun: Demek gece sarhoş geldi...

jaemin: Bütün bunları dediğine göre senden hâlâ hoşlanıyor olmalı.
Bundan sonra yapabileceğin iki şey var.
Birincisi, duygu sömürüsü yap, kendini suçlu göster. Muhtemelen affeder.

renjun: İkincisi, eğer O kendisini affettirmeye çalışırsa süründür

jaemin: Elbette söz konusu kişi kim? Lee Donghyuck, bu yüzden Mark'ın sürünmesini izlemeye hazır mıyız sevgilim?

renjun: Elbette~
****
[23.08]

mxrklee: Dün gece dediğim şeyler aklıma geldi ve açıkçası...

haechan: Pişman mı oldun?

mxrklee: Hayır demek istediğim...
Çoğu gerçekti ve dediğim şeyler kelimesi kelimesine doğru.

haechan: Seni kırdığım kısımsa biliyorum

mxrklee: Hayır, seni hâlâ sevdiğim kısım

haechan: Bence sen sadece fazla içtin Mark, beni hâlâ sevseydin şu an yanında bir başka çocukla içiyor olmazdın.

mxrklee: Neredesin sen?

haechan: Arkana dön, ne oldu şaşırdın mı? Bu arada bu akşam yanındaki çocuğun evinde kalabilirsin, gidiyorum.

****
    Bardan çıktıktan sonra arkamdan Mark'ın seslenmesiyle durdum:"Donghyuck bak sandığın gibi değil!"

    "Bu sahne çok tanıdık değil mi? Hani biz seninle tam yatmayı planlarken o ufak yanlış anlaşılma yaşanmıştı ya! Neyse ki ben sen değilim, tam tersine dinlemek isterim. Anlat!"

    Biraz nefeslendikten sonra konuşmaya başladı:"Bak, şu an sarhoş değilim, henüz içmedik yani ne dersem gerçek. Şimdi seni yakaladığım gün çok sinirlenmiştim, bunun etkisiyle de oradan gittim. Sonraki iki yıl ise... Sadece sana bakamadım Hyuck. Ne sen benimle konuştun ne de ben seninle, özellikle o son konuşmamızdan sonra, sadece korktum."

    Hafifçe gülümsedim, mutlu olduğumdan falan değil, durumun saçmalığına gülüyordum:"Sana sinirli kalamayacağımı bilmen gerekirdi. Benden asla hoşlanmayacağını söylediğin gün vazgeçtim mi? Hayır. Peki görüntülerimin yayınlandığı gün? Hayır. Benden nefret ettiğini söylediğin gün bile salak gibi seni sevmeye devam ettim."

"Yani şu anda da..."

"Evet, senden hâlâ hoşlanıyorum."

•••••
Sonraki bölüm final ve ben yine bir hikayeyi berbat ediyorum affedin beni. Zaten son bölümlere doğru okunma, oy, yorum sayıları azalmış, oradan anladım.

Açıkçası "I Hate You" yazma performansımı sonuna kadar gösteren bir hikaye değildi, "I'm Fine" ve "Dream In A Dream" anlatım bakımından daha zengindi, diğer hikayeler de öyle. Buna rağmen sonuna kadar destekleyen herkese binlerce defa teşekkür ederim~

i hate you||markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin