fullsun: Jisung, ben Donghyuck, numaranı Chenle verdi.
fullsun: Sormam gereken bir şey var.
jisung: Ne oldu hyung? Mark-hyung'a bir şey mi oldu?
fullsun: Bence bu aralar biraz soğuk davranıyor, ne oldu onu öğrenmek istiyorum sadece.
jisung: Bilmem bize karşı gayet iyi davranıyor, her zamanki Mark en azından
jisung: Ama endişe duyuyorsan neler olduğunu öğrenebilirim.
fullsun: Teşekkürler Jisung~~
****
fullsun: Buluşmak ister misin hyung?
mxrklee: Hayır, meşgulüm.
fullsun: Sana gelebilirim istersen, yardım ederim.
mxrklee: Gerek yok, teşekkürler.
fullsun: Yoldayım, hatta kapının önündeyim.
mxrklee: Git, evde değilim.
fullsun: Odanın lambası neden açık?
mxrklee: Annem odamı topluyordur, ne bileyim.
fullsun: Tamam belki eve gelip annene nerede olduğunu sormalıyım, evde yalnızca sen yoksan.
mxrklee: Donghyuck lütfen sınırlarını zorlama.
mxrklee: Biliyor musun? Belki de buluşmayı kesmeliyiz.
fullsun: Ne?
mxrklee: Rahatsız edecek bir başkasını bul Hyuck, ben yoruldum.
[mxrklee çevrimdışı]
[fullsun çevrimdışı]
Telefonu kapatıp bir ağlama krizine girmem bir oldu. Yorulduysa neden hiç söylemedi? Bu kadar berbat mıyım ben?
Hayır berbat bir insan değilim, Mark değiştiğimi söylemişti. Konuştuğum kişinin gerçekten Mark olduğunu nasıl bilebilirim?
Telefonumu tekrar elime aldım ve bütün yazışmalarımızı baştan okudum, sonlara doğru gelirken ikinci bir ağlama krizine başladım, canım çok yanıyor, uyursam rahatlarım belki. Unutmam ama rahatlarım. Sanırım ben de yoruldum hyung, üzgünüm.
••••••
Selam~~ Geri döndüm, dün bölüm atmadığım için üzgünüm! Dün nasıl desem... ne yazacağımı bilemedim, hikayeyi de mahvetmek istemedim o yüzden affedin.
Bu arada kaosun sonlarına geliyoruz, iki-üç bölüm daha ha gayret söslkdnrşaiks
Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir, yorum bırakmayı ve oy vermeyi unutmayın~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i hate you||markhyuck
Hayran Kurgufullsun: adımı söylersem benden nefret edersin Mark, üzgünüm. Lee Mark x Lee Donghyuck texting