#16

2.6K 114 11
                                    

Kim di bu "K" . Kendi kendime düşünürken telefon elimden havalandı. Korkuyla baktığımda Melih mesajı okuyordu. Birden kaşları çatık bir şekilde bana baktı, tırstım ama ben bakma öyle.
Kendi telefonunu da çıkartıp benim telefonun ekranın fotoğrafını çekiyordu. Ne yapıyordu bu böyle? Mesajı tekrar okuduktan sonra telefonu sıraya koyup sınıftan dışarı çıktı. Arzu bana bakıp Ne olduğunu anlamaya çalıştı. Sonra ona da mesajı okuyutunca o da şaşırmıştı. Hesabın kime ait olduğunu bilmiyordum, zaten az takip ettiği ve takipçisi vardı. Merak edip bende ona msj attım.

-benim güldüğüm ve senin defalarca öldüğün fotoğraf Ne ? Merak ettim de .

Yazıp yolladım.

Kısa süre içinde tekrar mesaj gelmişti , okuduğum da ;

-Beni hatırlamamana şaşırdım doğrusu. Ben unutulacak birisi miyim? BENİ TANIYORSUN GÜZELİM ❤️....(K)

Kim lan bu 'K' .

Gereksiz olduğunu düşünerek kullanıcıyı engelledim. Arzu' ya baktığımda uyuyordu, uyandırmak istemedim . Bende kantine indim, çay alıp dışarıda oturacaktım. Mevsim kış olmasına rağmen hava güneşliydi.

Kantinden çayımı aldıktan sonra arka bahçedeki boş bir banka oturdum. Çayımı içerken yanıma Melih gelmişti. Sanırım sinirliydi. Gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı.

"Yasemin, kimdi o mesaj atan?" Bende bilmiyorum Melih bende .

"Tanımıyorum, bir daha mesaj atamaz zaten engelledim." dedim.

Yüzüme karşı dönüp baktığında ben de ona bakmak zorunda kaldım. Benim bir sorunum var , karşımdaki kişi ile göz göze geldiğim de fazla bakamam , ya gözlerimi kaçırırım yada başka yere bakmaya çalışırım.

Tam kalkacakken dengemi kaybedip geri oturdum.
Geri oturduğum da cebinden küçük bir hediye paketi çıkardı. Ne olduğunu merak etmiştim. Paketi açtığında 2 tane sonsuzluk işareti olan bileklikler çıkmıştı, ve gerçekten çok güzellerdi .
İkisinde benim bileğime

"Yasemin kesinlikle bu bilekliği çıkarmayacağına dair bana söz verir misin?" demişti .
ve ben hala Ne olduğunu anlamayan gözlerle ona bakıyordum.

"Kaybetmezsem bakarız ama benim böyle bir bilekliğim hiç olmamıştı." dedim.

"Artık var . Dedi

Ben ne yapacağımı bilemediğim için ona teşekkür edip uzaklaştım. Olayın sersemliğini atamamıştım hala.

Sınıfa girdiğimde pek kişi yoktu sınıfta. Hemen Arzu' nun yanına oturdum ve onu uyandırdım. Uykulu uykulu gözlerle bana bakıyorken bilekliği ona gösterdim.
Arzu birden gözlerini pörtleyecek gibi bakınca korktum.

"Yasemiinnnn kanka bu Ne lan! Kim aldı bunu sana ?" Dedi

Arzu o kadar çok soru sordu ki , sadece kafamı sallamakla yetindim . Ama cidden çok güzel bir bileklikti.

Arzu ya her şeyi anlattıktan sonra zil çalmıştı, bizde kantinde indik. Ben daha demin Melih sayesinde çayımı içmemiştim de , iyi ki de içmemişim yoksa bu bilekliğe kavuşamazdım. Ben böyle düşünürken birden yanıma Yiğit gelmişti. Sanki benden bir şey saklıyor gibiydi.

"Kuzen biraz konuşsakya önemli hem de tehlikeli." diyince korkmuştum.

"Noldu Yiğit bir şey mi oldu?" dedim git gide daha çok korkmaya başladım.

"Yasemin.... Kemal, şey.... Dalaman a geri gönmüş." dedi.

Şuan yıkılmış bir durumdaydım ve ayakta zor duruyorum.

GİZLİ NUMARA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin