!!! Conține spoilere.
Cele trei volume: „Insula delicvenților", „Insula delicvenților: Întoarcerea" și „Drake: Legături întunecate" de lexinewman20 sunt pline de dinamism, iubire,comedie și nu în ultimul rând, suspans. Mult suspans.
Primele două volume se leagă de KJ și Mason, dar și de Drake. La început KJ este atrasă de Drake și povestea te face să îl iubești, apoi te face să îl urăști și când ajungi la volumul trei îl vei iubi iar. Cel puțin așa s-a întâmplat cu mine. Am început să îl urăsc un pic, cu toate că îmi și plăcea, dar știam că nu e un om bun.
O mare parte din poveste se leagă de un presupus violator despre care KJ a auzit și are două variante: Mason sau Drake. Și unul bagă în „grădina" celuilalt vina și nu mai știi pe cine să crezi. Suspansul este mare și uneori ziceam „Mai bine nu ar mai fi cu niciunul și așa știe sigur că stă departe de orice posibil violator".
De asemenea, povestea lui Mason și KJ nu este ușoară și te ține acolo prins. Unul moare, altul învie sau nu a murit deloc și te bagă un pic în ceață, ceea ce este bine. Dacă ar fi totul lapte și miere, unde ar mai fi suspansul și dorința de a afla ce se întâmplă? Nicăieri.
Volumul trei este despre Drako, care scapă cumva de moarte (toată lumea crezând că băiatul rău s-a dus, însă nu) și se internează în Senatoriul Kula, unde se îndrăgostește de o fată — Charlie, care se dovedește a fi altcineva și rămâi șocat când afli cine este de fapt. Acest volum trei a fost atât de amuzant, la fiecare capitol am râs și îți dă o stare bună. Scriitoarea are talentul de a scrie comedie.
Practic, toate aceste trei volume au atât de multe elemente surpriză încât îți trebuie și o pastilă de inimă. Glumesc, dar sunt foarte plăcute volumele și amuzante.
Notă: Cărțile sunt retrase și publicate!
CITEȘTI
Cărți recomandate
RandomCâteva cărți de pe Wattpad și nu numai, cunoscute de mulți sau mai puțin. Unele o să primească o descriere mai lungă, altele nu, însă tot ce pun aici recomand cu mare încredere. #1 - Scriitori (2.05.2020) #1 - Autori (2.05.2020) #1 - Povestiri (29.0...