Două cărți pe care am început să le iubesc de când am citit primele pagini — „Mă pierd în tine" și „Mă regăsesc în noi" de Jasinda Wilder. Nu știam la început că o să îmi placă atât de mult, că o să sufăr atât de mult alături de personaje. Ambele cărți au unele scene care te fac să plângi, rămâi marcată, uimită de ceea ce se poate întâmpla.
De recomandat să nu citiți descrierile cărților pentru că dezvăluie o idee foarte importantă din carte, eu mi-am luat un pic de spoiler din descrierea cărții. Cel puțin la prima carte, la cea de-a doua carte nu am mai citit descrierea.
Ambele cărți încep cu descrierea adolescentină, de la șaisprezece ani și la început nu mă așteptam să fie atât de bine descris. De obicei, evit poveștile cu „copii" de cincisprezece-șaisprezece ani, însă acestea descriu totul real și chiar am avut impresia că sunt în pielea personajului.
Prima carte îi prezintă la început pe Nell și Kyle care sunt cei mai buni prieteni din totdeauna și la șaisprezece ani hotărăsc să fie împreună într-o relație, iar mai târziu este prezentată Nell împreună cu Colton, fratele mai mare a lui Kyle. Toată povestea este plină de sentimente, de frică, de mustrări de conștiință, însă te atrage ca un magnet. Nu o să zic mai multe pentru că nu vreau să dezvălui centrul romanului.
Cea de a doua carte îi prezintă pe Becca și Jason, la șaisprezece ani ambii. Cei doi ies la o întâlnire din întâmplare și pe parcurs își crează o relație. Mi-a plăcut că totul este prezentat real, primele săruturi și nopți împreună par reale. Sunt prezentate cu tot cu farmecul lor, stângăcia personajelor, fix cum ar trebui. Nu este nimic fabulos în prima lor noapte împreună, la început cel puțin. Este dureros, sunt stângaci și nu știu cum să o facă să fie cât mai bine, ceea ce este drăguț pentru că pare totul mai real. Pe parcurs mă așteptam să fie un element perturbator, dar ceea ce se întâmplă este mult mai mult decât mă așteptam. Îmi tot repetam în minte „Nu, nu, nu se poate întâmpla așa ceva". Mi-a plăcut că în cea de a doua carte apar și Nell și Colton, cum au reușit să ajungă la un punct comun.
Cred că sunt cărțile mele preferate.
CITEȘTI
Cărți recomandate
RandomCâteva cărți de pe Wattpad și nu numai, cunoscute de mulți sau mai puțin. Unele o să primească o descriere mai lungă, altele nu, însă tot ce pun aici recomand cu mare încredere. #1 - Scriitori (2.05.2020) #1 - Autori (2.05.2020) #1 - Povestiri (29.0...