Cartea 40

1.1K 16 4
                                    


Este o carte pe care am așteptat-o mult și aveam mari așteptări de la ea, însă m-a dezamăgit un pic. Este vorba despre cartea „Mai fierbinte ca focul" de J. L. Armentrout, carte pe care am vrut să o citesc de mult. Îmi propusesem să o cumpăr de ziua mea, dar a apărut în format PDF. 

Este o carte acceptabilă, însă mă așteptam să mă atragă cel puțin la fel de mult ca celelalte cărți ale autoarei. Cele două personaje principale sunt Roth și Layla, iar relația dintre cei doi este drăguță, dar cartea per total nu prea.

Ce nu mi-a plăcut a fost faptul că se vorbesc despre niște „creaturi mitice" și anume: gargui, demoni, gardieni și altele. Acțiunea te introduce direct în lumea lor, fără a explica foarte clar amănunte despre creaturi, iar acest lucru e un pic derutant pentru că nu am înțeles. După primele capitole am vrut să renunț la carte, dar am zis să îi dau o șansă totuși. 

Pe parcurs m-am obișnuit cu personajele și am prins firul povestirii, iar cartea a devenit mai plăcută. 

Layla, fiind jumătate demon, jumătate gardian, este pusă uneori în ipostaza de a alege între cele două lumi. 

Roth de asemenea este un personaj misterios pe care l-am admirat și datorită lui am și ținut să termin această carte, care face parte dintr-o serie și momentan este singura publicată în română.

Per total, este frumoasă de citit, nota mea fiind un 7 din 10. Probabil următoarele cărți vor fi mai frumoase.

Cărți recomandateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum