„Șeful" de Vi Keeland este cartea pe care am terminat-o și aș vrea să povestesc puțin despre ea. Protagoniștii cărții sunt Chase și Reese, care se cunosc întâmplător în baie unui restaurant.
Mi-a plăcut începutul cărții, felul în care s-au cunoscut și poveștile inventate, chiar am râs când am citit. Pe scurt, Reese se afla la o întâlnire eșuată și merge la toaletă pentru a-și suna prietenă și a o ruga să o sune și să se prefacă, că are o urgență, astfel încât să plece de la întâlnire. Chase aude convorbirea telefonică și îi spune că este cea mai jalnică metodă de a scăpa de la o întâlnire și că nu mai ține.
Astfel, după ce Reese ajunge la masa unde se afla partenerul ei, Chase și femeia cu care se întâlnea se mută la masa lui Reese pretinzând că o cunoaște pe Reese din generală și că nu s-au mai văzut de mult timp. Așa încep poveștile inventate despre cum s-au cunoscut cei doi, povești care sunt amuzante.
Îmi pare rău să spun asta, dar cam asta a fost ceea ce mi-a plăcut. În rest, povestea este tipică. Reese caută un loc de muncă, iar Chase o direcționează către Sam, prietena lui din gimnaziu, dar și recrutorul firmei sale. Astfel, Reese ajunge să lucreze la departamentul de marketing în cadrul firmei Parker Industries, unde CEO este Chase Parker.
Atracția fizică dintre ei este foarte mare, însă Reese nu cedează deoarece a mai avut o aventură cu șeful în trecut și s-a terminat prin a pleca din firmă. Chase se ține după ea și nu se sfiește în a-i spune cum vrea să o facă, pe birou, sub birou, lângă geam etc. M-a cam plictisit partea asta.
Cred că vă dați seama că o să ajungă un cuplu la un moment dat, iar scenele de dragoste nu lipsesc, ba chiar mi s-au părut cam multe.
Per total este o carte plăcută de citit în cazul în care nu aveți altceva în minte. Este ușoară de citit, amuzantă în anumite locuri. Pe final m-a plictisit un pic , trebuie să recunosc, și am dat skip la unele pagini. :(
Cartea se găsește atât în format PDF, cât și tipărită. Dacă este nevoie, o să pun în comentarii un link cu pagina unde o puteți găsi.
CITEȘTI
Cărți recomandate
RandomCâteva cărți de pe Wattpad și nu numai, cunoscute de mulți sau mai puțin. Unele o să primească o descriere mai lungă, altele nu, însă tot ce pun aici recomand cu mare încredere. #1 - Scriitori (2.05.2020) #1 - Autori (2.05.2020) #1 - Povestiri (29.0...