Cartea 13

2.7K 65 17
                                    

 Sincer, nu știu cum de nu am scris despre cartea aceasta până acum. Este vorba despre „Drako" de KieraAslog, iar aceasta este prima carte. Are ceva în ea care te atrage pur și simplu, eu asta am simțit când am citit-o prima dată și țin minte că nu era terminată. A postat după ceva timp și nu mai știam acțiunea așa de bine așa că am mai citit-o odată cu exact același entuziasm ca și prima oară.

 Nu pot uita când ea a zis „Drace" și el i-a zis „E Drako, aiurito. Nu drace". Asta a fost o replică memorabilă! Nu că ar fi singura.

 Chiar dacă Drako și Joanna sunt caractere diferite și durează ceva până ajung să se înțeleagă, povestea te prinde și vrei să citești cât mai mult. Uneori eram și speriată și speram să nu pățească Joanna nimic, alte ori eram așa fericită că este Drako acolo. Merită toate laudele pentru că povestea se axează pe sentimente, pe unele puternice ce îți vor stârni și lacrimile la un moment dat și nu doar pe săruturi sau scene pentru adulți. E de apreciat faptul că o carte te poate atrage și prin altceva, nu doar pupături (Nu că aș avea ceva cu celelalte).

 Tot o carte scrisă de această autoare, continuarea cărții „Drako" este cartea „Hex", acesta fiind un prieten de a lui Drako, ce se regăsește și în prima carte, dar nu foarte mult. 

  Oricum, îmi place partea a doua din ce în ce mai mult și este diferită de „Drako". Hex și Luna au fost cei mai buni prieteni, dar relația lor s-a cam stricat. Ce îmi place la cartea aceasta este faptul că Luna nu este o simplă fată care merge la orice liceu și se îndrăgostește de băiatul rău. Nici măcar nu este vorba până acum de „îndrăgosteală" și nu știu încă dacă va fi, dar tot mă atrage ca un magnet. Revenind, este o fată orgolioasă și care nu îi place să fie comparată cu Sunny, care nu mai vrea să trăiască în trecut. 

  Impresia aceasta mi-am creat-o despre ea. Ea și Hex au un trecut frumos și sper să își recapete măcar prietenia pentru că au nevoie unul de altul. 

  Amândoi au un orgoliu de milioane și chiar dacă nu suportă să fie certați, ei tot așa stau. Uneori îți vine să îi bați cap în cap.

  Cred că aceste două cărți chiar merită să fie citite și apreciate. Nu prea mă pricep la cuvinte, dar sper că v-am stimulat un pic.

 Nu prea mă pricep la cuvinte, dar sper că v-am stimulat un pic

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Cărți recomandateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum