Știu că am tot scris despre cărțile acestei autoare în ultimele capitole, dar îmi plac foarte mult. Am ales ca acest capitol să îl postez mai greu pentru a pune toate cărțile seriei „The Ravenels" la un loc și a nu vă plictisi (totuși sper că nu o fac) cu mai multe capitole ca până acum.
Prima carte din serie este „Frumos și cu inima de gheață" și îi prezintă pe Devon Ravenel și Kathleen, lady Treaner. În urma morții verișorului său, Devon moștenește titlul nobiliar de conte, însă viața lui nu se schimbă în primă instanță în bine deoarece domeniul moștenit este plin de datorii și în paragină. De asemenea, trebuie să aibă grijă de soția verișorului său, Kathleen, și cele trei surori ale lui — Helen, Pandora și Cassandra. Chiar dacă Kathleen în repetate rânduri respinge propunerile lui Devon și se contrazic în mod repetat, la un moment dat nu îi mai poate rezista.
A doua carte a seriei este „Vreau să fiu soția ta" și îi are ca protagoniști pe Helen Ravenel și Rhys Winterborne, proprietarul celui mai cunoscut magazin din Londra. Helen surprinde prin curajul ei și hotărârea de a se căsători cu Rhys, după ce Kathleen a anulat logodna deoarece acesta a speriat-o pe Helen. Însă Helen simte că Rhys este bărbatul care ar trebui să îi fie alături și dorește să se căsătorească cu el indiferent de ceea ce spune familia ei. Pe parcurs apar amănunte despre Helen la care nu se aștepta nimeni, despre familia și statutul ei.
Cea de a treia carte este „Diavolul în primăvară" și îi prezintă pe Pandora Ravenel și Gabriel St. Vincent, fiul cel mare a lui Sebastian St. Vincent și Evie. Este cartea pe care am așteptat să o citesc de atâta timp, dar am vrut să iau lucrurile pas cu pas pentru a cunoaște toate poveștile. De asemenea, este carte care mi-a plăcut cel mai mult și la care m-am distrat nemaipomenit, la care am râs cu lacrimi.
Știind din primele cărți că Pandora este un copil problemă, care nu stă locului, ascultă pe la uși și nu poate să se oprească din vorbit, cunoașterea celor doi nu putea începe decât cu o situație extremă. Pandora și Gabriel sunt prinși într-o situație compromițătoare de către Marcus Westcliff și un alt domn, iar Gabriel este nevoit să își asume răspunderea de a o lua de soție pe Pandora. Bineînțeles că Pandora nu se lasă păcălită și nu acceptă să se căsătorească cu el din prima, chiar dacă este un bărbat cu avere și o poziție bună în societate. Cartea prezintă povestea de dragoste a celor doi și probleme pe care le-a întâmpinat Pandora în trecut, dar și cele ce vor urma.
Cea de a patra carte a seriei este „Un străin frumos" și îi prezintă pe Ethan Ransom, fost detectiv la Scotland Yard, și Garrett Gibson, singura femeie doctor din Anglia la acea vreme, cea care lucrează pentru Rhys Winterborne. Mi-a plăcut atmosfera tensionată ce se întinde pe tot parcursul cărții, dar și faptul că este prezentată o poveste de dragoste între doi oameni fără titlu nobiliar. Este o poveste diferită și foarte captivantă.
CITEȘTI
Cărți recomandate
RandomCâteva cărți de pe Wattpad și nu numai, cunoscute de mulți sau mai puțin. Unele o să primească o descriere mai lungă, altele nu, însă tot ce pun aici recomand cu mare încredere. #1 - Scriitori (2.05.2020) #1 - Autori (2.05.2020) #1 - Povestiri (29.0...