Cartea 14

2.6K 40 9
                                    

  Am citit o triologie drăguță, scrisă de K. A. Tucker și acum am mintea numai la acele cărți. Prima este „Zece respirații scurte", volumul doi este „O minciună nevinovată" și ultima este „În patru secunde ai pierdut totul". Am citit inițial cea de a treia carte, neștiind că mai sunt două înainte și după am revenit la primele. Oricum le-ai citi înțelegi acțiunea, dar este mai bine să începi cu prima. Logic.

 Prima carte are un impact emoțional foarte mare. Kacey a trecut printr-un accident, iar părinții ei, prietena ei cea mai bună și iubitul ei au murit, iar acest lucru îi afectează prezentul. Am citit prima carte într-o zi, chiar dacă are aproape 400 de pagini. Pe toate le-am citit repede pentru că mi-au plăcut. Pe la final se dezvăluie un mare secret, de care nu bănuiam nici măcar o secundă și atunci ai impresia că îți cade cerul în cap. Cel puțin eu parcă nu puteam să continui să citesc pentru că eram șocată. 

  Cea de e doua o prezintă pe Livie, sora lui Kacey, care și ea este afectată de trecut și face terapie cu un medic și datorită cui ajunge să facă lucruri nebunești, obișnuite pentru orice adolescent de optsprezece ani, dar nu și pentru ea. Am învățat că e bine să spui lucrurilor pe nume și să trăiești momentul, să spui ceea ce îți dorești pentru că asta este cel mai bun lucru.

 Mi-a plăcut la primele două volume că este prezentat doar din perspectiva fetelor și cunoști secretele celuilalt pe parcurs, astfel când afli un lucru rămâi un mic „marcat".

 Iar cea de a treia îl prezintă pe Cain și Charlie, cartea fiind prezentată din perspectiva amândurora. Cu toate astea, este bine făcută și cred că a ales bine ca pe cea de a treia să o prezinte din două perspective.  Ea se ascunde sub o identitate falsă și ajunge să se angajeze la clubul lui Cain, ca dansatoare la bară. Șeful, Cain, a făcut o promisiune că nu o să profite de dansatoarele lui, chiar dacă uneori ar vrea să o facă. Însă se îndrăgostește de Charlie și lumea îi este un pic întoarsă pe dos, chiar dacă ea nu îi dezvăluie secretele ei și se ascunde sub o altă identitate.

  Nu aș zice foarte mult despre ele, doar că toate trei se bazează pe ideea că „trecutul afectează prezentul și trebuie să trăim momentul, să nu mai trăim în trecut". Un lucru care nu mi-a plăcut este faptul că nu sunt prezentate momentele „cuplului" singur prea mult sau mai des. Și nu mă refer la scene de adulți, ci pur și simplu la momente frumoase și fericite. Nu zic că nu sunt, dar parcă simți nevoie de mai mult. Le-am citit în format PDF.

Cărți recomandateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum