Există mici spoilere!
Inițial când am descărcat PDF-ul am crezut că este o singură carte, însă pe parcurs am descoperit că sunt două. „Flacăra dintre noi" de Penelope Douglas este o mini-serie ce este precedată de alte cărți cunoscute, cum ar fi „Intimidare", „Descătușare" și alte cărți. Am mai vorbit despre una dintre ele în capitolele anterioare, iar pe altele le-am citit de mai de mult.
Deci, vorbind despre această mini-serie, are două cărți, prima fiind „Regăsire" în care se prezintă povestea dintre Tate și Jared, două persoane ce se cunosc de la vârste fragede, care au fost inițial prieteni, apoi au devenit dușmani și în final iubiți, dar nu a durat mult pentru că Jared decide să plece din oraș și să se despartă o perioadă de iubirea vieții lui deoarece își dorește să se regăsească pe sine.
Peste câțiva ani se întoarce acasă și găsește o Tate care nu mai vrea să mai aibă de a face cu el și care îl respinge, însă pe parcurs lucrurile se mai remediază. Mi-a plăcut că a prezentat și întâmplări din copilărie, de atunci când erau prieteni, dar și rivali. Este o carte ce m-a ținut cu sufletul la gură și pe care abia așteptam să o citesc, măcar un capitol sau câteva pagini pentru a vedea ce s-a mai întâmplat.
Cea de a doua poveste, „Aproape niciodată" eu am comparat-o cu o povestire în ramă deoarece Quinn, sora mai mică a lui Jared, împreună cu Dylan, fiica lui Jared si a lui Tate, citesc o carte primită prin poștă de la un anonim, însă și noi cititorii avem șansa să o citim. Cele două sunt înnebunite după poveste, însă pe parcurs Quinn observă faptul că personajele principale au numele părinților ei, iar copii ,de asemenea, au numele fraților ei, astfel că bănuiește că povestea dintre Kat și Jase este cea a părinților ei.
Mi-a plăcut povestea lui Kat și a lui Jase, căci pe aceasta se bazează în principal cartea, pentru că este una ce a avut o grămadă de greutăți, urcușuri și coborâșuri, având multe obstacole în cale, cum ar fi: diferența de vârstă, statutul social diferit, copii pe care fiecare îi are și căsnicia unui dintre cei doi protagoniști.
Chiar dacă la început am fost reticentă în privința cărții, gândindu-mă că va fi un du-te-vino între două povești fără legătură și care mai mult mă va bulversa, însă am rămas plăcut surprinsă. Această carte este o carte despre toată familia, care arată și dezvoltarea lui Jared, motivul pentru care Katherine a fost rece cu el și nu a fost o mamă exemplară și am putut să o înțeleg, având în vedere că a rămas însărcinată la o vârstă fragedă și a rămas singură de atunci, confruntându-se din când în când cu fostul soț agresiv.
Finalul însă este unul deschis și am rămas puțin supărată pentru că nu a prezentat și povestea dintre Quinn și Lucas, menționând doar faptul că ambii se plăceau, dar că sunt la o mare distanță unul de celălalt. Trăiesc cu speranța că unul dintre cei doi va face primul pas și vor fi împreună.
CITEȘTI
Cărți recomandate
RandomCâteva cărți de pe Wattpad și nu numai, cunoscute de mulți sau mai puțin. Unele o să primească o descriere mai lungă, altele nu, însă tot ce pun aici recomand cu mare încredere. #1 - Scriitori (2.05.2020) #1 - Autori (2.05.2020) #1 - Povestiri (29.0...