Cartea 45

1K 28 3
                                    


Am citit carte aceasta în trei zile și îmi vine să o recitesc. Nu am apucat să o citesc când era pe Wattpad, dar am citit-o acum când este tipărită.

Este vorba despre "Malakai" de SinusIridum (A. Stephanie) și este o carte atât de frumoasă. De mult voiam să citesc această carte și eram curioasă să aflu povestea lui Malakai și a lui Hannah.

Este o carte care te ține mereu în priză, te aștepți la orice din partea lui Malakai, iar asta era palpitant. Atunci când am citit Alekzandre am văzut comentarii despre Malakai si Hannah, iar unele persoane nu o vorbeau de bine. M-am luat după acele vorbe și am început să dezvolt o mică antipatie pentru Hannah sub pretextul că l-a distrus pe Malakai.

Și a fost atât de greșit! Am judecat o persoană fără să știu despre ce este vorba. De asemenea, îmi imaginam că ea i-a sedus pe ambii băieți, Malakai și Alek, și că a intervenit între prietenia lor. Dar și asta a fost total greșit!

Însă mă bucur că am citit cartea acum si am elucidat misterul acesta al lor. De asemenea, cititind-o acum, am reușit să înțeleg altfel povestea. Cartea nu este doar despre povestea de dragoste, ci și despre supraviețuire și lupta pentru ceea ce îți dorești. Lupta pentru a trăi.

Ultimele cuvinte ale autoarei au fost atât de adevărate și cred că pot cuprinde aproape toată povestea.

Cărți recomandateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum