Cartea 68

562 8 4
                                    


Nu am mai vorbit de mult aici, însă nu am prea mai avut cărți de recomandat.

Astazi, am revenit cu o serie scrisă de Lisa Kleypas, una din autoarele mele preferate, și anume Seria Vallerands.

Prima carte a seriei este "Căsătorită cu un străin" și prezintă povestea dintre Lysette, o tânără orfană ce rămâne în grija unchiului violent și care dorește să o căsătorească cu un bărbat nedorit de fată și Max, un bărbat considerat de societate "însuși diavolul", care este bănuit că și-a ucis prima soție.

Cartea este ușoară de citit și plăcută, mi-a plăcut relația dintre Max și Lysette, chiar dacă nu a fost lină de la început.

Cea de a doua carte consider că este vedeta seriei și reprezintă una dintre cărțile ce mi-au plăcut foarte mult. "Dorințe interzise" o prezintă pe firava și timida Celia, soția lui Phillipe Vallerand, unul dintre gemenii lui Max, ce se află într-o călătorie pe mare cu soțul său și pe care îi atacă pirații. Celia este prinsă de pirați, dar salvată de căpitanul Griffin, care se luptă pentru a o avea.

Astfel începe aventura pentru Griffin și Celia, aceștia fug spre New Orleans, unde se află familia soțului Celiei, pe drum schimbând diferite bărci și adăbostindu-se pe unde pot. Mi-a plăcut misterul acestei cărți, spiritul de aventura ce se regăsește în ea, discrepanța dintre personaje, dialogul dintre ele, totul.

Celia descoperă că salvatorul ei, Griffin îi aduce aminte de Phillipe tot mai mult, până când hotărăște că are un graf de rudenie cu răposatul ei soț, dar nu știe anume care. E văr îndepărtat? E un unchi? Află numele real al căpitanului, și anume - Justin, însă Phillipe nu i-a pomenit despre nimeni cu acest nume.

Aventura continuă și atunci când cei doi ajung la familia Vallerand și află cine este salvatorul ei, regretele apropierii lor și grijile începând să încolțească in sufletul Celiei.

Dar Griffin pleacă de pe plantația familiei Vallerand și revine câteva luni mai târziu, când este adus aproape mort și este îngrijit de Celia, astfel atracția si dragostea dintre ei este întărită. Justin ajunge să țină la Celia mai mult decât și-ar fi imaginat si este dispus să sacrifice multe lucruri pentru ea.

  Cartea este antrenantă până la ultima pagină și nu spun acest lucru doar de dragul cărții! De la capitol la capitol apar noi secrete și noi descoperiri, aventura fiind la ordinea zilei.

  Încă o dată Lisa Kleypas m-a atras cu poveștile sale. În caz că te-am convins să citești carțile, lectură plăcută!

Cărți recomandateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum