XII.

943 43 4
                                    

Пътувахме в пълно мълчание. Не знаех какво да кажа и откъде да започна. Определено не очаквах това.

Исках ли това бебе?

Не.

Животът ми тепърва започваше.

Но бях ли готова да убия едно невинно същество?

Не знам.

Няколко минути по-късно колата спря пред позната сграда. Скоро се намирахме в апартамента на Елинор. Седнах на дивана и забих поглед в стената. Умът ми сякаш бе празен. Не мислех за нищо, но в същото време хиляди мисли минаваха през главата ми.

- Мади? Добре ли си? - Елинор плахо попита и седна до мен.

Преди да се усетя, едри сълзи се стичаха по бузите ми. Елинор ме прегърна и триеше гърба ми, опитвайки се да ме успокои.

- Ще ни кажеш ли какво става?

Кимнах и си поех дълбоко дъх.

- Иди първо до банята и измии лицето си. - посъветва ме Елинор.

Изправих се и бавно закрачих към банята. Застанах пред огледалото и погледнах отражението си. Очите ми бяха червени. Лицето ми бе бяло като платно. Измих се хубаво със студена водя и когато бях готова се върнах при двете си приятелки. Настаних се отново на мястото си и прехапах нервно устни.

- Бременна съм - прошепнах.

- Какво? Наистина!? Маделин, това е чудесно! - Анабел подскочи.

- Кротни се, момиче! - скастри я Елинор - Защо не се радваш, Мади?

- А-аз, не съм готова. - признах - Това е голяма крачка. Голяма отговорност. Животът ми едва е започнал. Все още не съм завършила колеж.

- Ще кажеш ли на Найл?

- Не. Поне засега. Трябва първо да се осъзная. Все още съм в шок. Не знам дори кога и как е станало. Винаги бяхме внимателни. А сега-

- Чуй ме, Мади, успокой се. - Анабел хвана ръцете ми и ме погледна с малка усмивка. - Всичко ще бъде наред. Искаш ли да се обадим на Луи?

Кимнах и изтрих новия поток от сълзи. Ужасна съпруга съм. Знаех го още от началото, но чак сега го осъзнавам напълно.

Не заслужавам Найл. Още в началото му казах, да намери някоя, която е красива, умна, жена, която наистина ще го заслужава. Това не съм аз. Аз съм отвратителна. Първите мисли за бебето ни е как да го махна. Той не заслужава това. 

Forever together |N.H| [BOOK TWO] ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora