Oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim. Teşekkürler :)Hwa Young ile bir cafeye geçmiştik. Telefonumu Jimin'den tekrar nasıl geri alacağımı düşünüyordum. O sıra Hwa Young beni dürtüp bir yere bakmamı istemişti. Eli ile cafedeki televizyonu gösteriyordu. Bende ne göstermek istediğine bakmıştım. Televizyona bakar bakmaz ağzım açık kalmıştı. Televizyonda bir haber kanalı vardı.
Haberin başlığı "Ünlü K-Pop sanatçısı Park Jimin bir kız ile el ele görüntülendi." di. Etrafımızdaki birkaç kişi bir televizyona birde bana bakıyordu. Hwa Young ile cafeden çıkmıştım ve metrobüs durağına geçip hemen eve gitmiştik.
"Ben sana demiştim Hwa Young. Bulaşmamalıydık onlara. Kim bilir ne kadar sinirlenmiştir."
"Eee ne yapacağız?" diye sormuştu bana Hwa Young kapıyı açarken.
"Hiç bilmiyorum. Senin telefonundan arasak da telefonu geri vermesini rica etsek olur mu acaba?"
"Bilmem. Denemekte fayda var. Hadi gel!" Hwa Young heyecanlı bir şekilde kanepeye zıplayıp benim de oturmamı beklemişti. Bende yanına oturup telefonundan kendi telefonumu aramıştım. Beklerken telefonu biri açmıştı. Ama hiçbir şey dememişti.
"Merhaba." Demiştim korkarak.
"Sen kimsin?" Telefonu Jimin açmıştı.
"Ben Ye Jin. Y..yani şuan elinizde tuttuğunuz telefonun sahibiyim. Ben sizden kaçarken yanımda olan arkadaşımın telefonundan arıyorum."
"Ahh evet.. Peki benden ne istiyorsun?" Bu soruya karşı kala kalmıştım.
"Ne mi istiyorum? Farkındaysanız telefonum sizde. Ve doğal olarak onu geri istiyorum. En kısa sürede gelip onu bana geri verir misiniz?"
"Neden ben geliyorum? Sen gelip al. Konum atarım gelip alırsın."
"Peki o zaman ben geliyorum."
"Tamam." Hiç birşey demeden telefonu yüzüme kapatmıştı. Telefonu Hwa Younga geri vermiştim.
Hwa Young konum gelir gelmez evden çıkıp beni kapının önünde beklemişti. Bende evden çıktıktan sonra hemen atılan konuma gitmiştik.
Geldiğimiz yer tenha bir yerdi. Yanımıza siyah giyinmiş beyaz maskesi olan biri gelip telefonu elime uzatmıştı. Ben telefonu alırken adamın yüzüne bakmaya çalışıyordum. Adam bana bakıp telefonu tekrar kendisine çekmişti.
"Jimin'in geleceğinimi düşündün? Böyle olaylar çok geldi onun başına. Yani boşuna hayal kurma. Umarım akıllanırsınız bundan sonra. İyi günler." Adam çok sinir bozucuydu. Telefonu bana uzatıp arkasını dönüp gidiyordu.
"Adam haklıydı. O kadar işi varken gelip bana telefonumu mu getirecekti. Pff saçmalıyorum." Diyerek kendi kendime konuşuyordum.
"Hayır ya. Bak ne güzel Jimin'le konuştun işte! Buda bir başlangıç. Ben inanıyorum devamı gelir bunun." Hwa Young bana moral vermeye çalışıyordu.
"Hayır devamı gelmesin. Hayali bile saçma."
İkimizde evlerimize gitmiştik. Saat 17.40'dı. Telefonda gezmiştim biraz birşeyler eksik mi diye. Herşey tamamdı hiçbir eksik yoktu.
Çok yorgundum bugün. Biraz kanepenin üzerine uzanmıştım. Uyandığımda içimin geçtiğini fark etmiştim. Telefon elimde kalmıştı. Televizyon ve ışıklar ise açıktı. Belli ki bu ay fatura fazla gelecekti. Televizyonu kapatıp mutfağa geçip atıştırmalık birkaç şey almıştım. Tekrar kanepeye oturmuştum. Telefonuma baktığımda bir bildirim geldiğini görmüştüm. Elimdekileri bir kenara bırakıp telefona gelen bildirime tıklamıştım. Snapchatten gelmişti. Hemen sohbete girip mesajı okumuştum.
Chmj27: Selamm | 18.23
YeJiniee: Selam | 20.55
YeJiniee: Sen kimsin? | 20.55
Chmj27: Benim Hwa Young. | 20.56
YeJiniee: Ahh sonunda açabildin şu hesabı. Bu anı bekliyordum resmen. | 20.56
Chmj27: Ee ne yapıyorsun? | 20.58
YeJiniee:
- Chmj27 kişisine bir snap attın! | 20.59 -
YeJiniee: Olanları düşünüyordum. Delirmiş gibiyim resmen. Ben bile kendimi anlamıyorum. | 21.01
-Chmj27 kişisi snapini tekrar oynattı! | 21.01 -
-Chmj27 kişisi snapinin bir ekran görüntüsünü aldı! | 21.01 -
YeJiniee: Napıyorsun Hwa Young? | 21.02
Chmj27: Ya bu snapchat'te baya karışıkmış elim ayağıma dolaştı. | 21.02
YeJiniee: Sen Hwa Young olduğuna emin misin? | 21.03
Chmj27: Evet? Bir sorun mu var? | 21.03
YeJiniee: Bence sen Hwa Young değilsin. | 21.04
Chmj27: Ahh tamam yakaladın beni. Küçük bir şaka yapmak istedim. Ben Hwa Young değilim. | 21.04
YeJiniee: Dürüst ol. Kimsin? | 21.05
Devam edecek...
Düzenlenmiştir | 15.03.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
useless | pjm jjk
Fanfiction-uyuyor musun? -hayır, ölmeye çalışıyorum. (Ship hikayesi değildir)