Multimedia #YankıYeni bölüm ile karşınızdayım. Vote ve yorumu unutmayın lütfen 🙏 ❤️😊
İyi okumalar..**
Yankı SEÇKİNER;
Her Şey 5 sene önce Derya ile evlendikten sonra başlamıştı. İlk başlarda muhteşem bir ilişkimiz ve sonrasında güzel bir evliliğimiz olduğunu düşünüyordum. Ama tüm bu düşüncelerim bir an da alt üst olmuştu. Evliliğimizin ilk zamanlarında oldukça sıcak sevecen olan kadın yavaş yavaş değişiyordu. Evlendikten birkaç ay sonra Derya'nın hamile olduğunu öğrenmiştik. Ben ne kadar sevindiysem Derya o kadar üzülmüş bu bebeği istememişti. Onun doğumdan korktuğunu düşünüp elimden geldiğince destek olmuştum ona. Zorlu bir hamilelik süreci başlamıştı bizim için. 9 ayın sonunda ise güzel kızımız Lidya'yı kucağımıza almıştık. Her şeyin güzel olacağını düşünen ben Deryanın umursamaz tavrı karşısında çılgına dönüyordum.. Bütün ısrarlarıma rağmen Lidya'yı emzirmeyi reddediyor onu bi kere olsun kucağına almıyordu. Daha fazla bu duruma tahammül edemiyor ve sık sık tartışıyorduk genelde.
Deryanın hareketlerinden iyice şüphelenmeye başlamıştım. Böyle davranmasının bir nedeni olmalı. Ve ben bu nedenin ne olduğunu öğrenmeliydim. Bir gün evden hiç kimseye haber vermeden çıkmıştı. Lidya'yı çalışanlara emanet edip ben de peşinden çıktım. Bir süre bindiği taksiyi takip ettim ve araç bir apartmanın önünde durunca görünmeyecek bir mesafede ben de durmuştum. Burayı ilk defa görüyorum. Deryanın tüm arkadaşlarını biliyorum ve hiçbiri burada oturmuyor. Aklıma gelen saçma düşünceleri yok etmeye çalışarak bir süre beklemiştim. Beklemek çok can sıkıcı bir raddeye gelince arabadan çıkıp aparta doğru ilerledim. Derya hangi katta bir fikrim olmasada tek tek katları çıkmaya başladım. Tam 4.kata geldiğim de Deryanın şen sesi doldu kulaklarıma. 'Hayatım süt siparişi verdin mi?' diyordu.
Bir iki adımda merdivenleri tırmanıp gördüğüm görüntüyle şoka girmiştim. Derya, kapıya yaslanmış iştahla karşısındaki adamı öpüyordu. Üstelik yarı çıplak vaziyetteydi. O an tüm kaslarım gerildi. Avına saldırmayı bekleyen aslan misali karşımda birbirini yiyen çifti izliyorum. Bir an harekete geçerek karıma yapışmış adamı tüm gücümle çekip yere fırlattım. Ardı ardına yüzüne inen yumruklarla adam serseme dönmüş yüzü kan içinde kalmıştı. Deryanın çığlık çığlığa bağırışını ve yapma demesini umursamıyordum bile. Adamı bayıltana kadar dövmüştüm. Eğer polis gelmeseydi buradan bu adamın ölüsü çıkardı.
Polisin uzun uğraşları sonucu adamdan ayrılıp karakola götürülmem çok uzun sürmemişti. Nezarette deli gibi volta atıp duruyorum. Hafızamda beliren görüntüler beni çılgına çeviriyor. Nasıl böyle bir şey olur aklım almıyor. Derya her istediğine sahip olacak derecede para ve güce sahipti. -ki bunu ona ben sağlamıştım- Ondan sevgimi asla esirgememiştim. Tüm benliğimle onu sevdiğimi hissettirdiğimi düşünüyordum. Ama durum tam tersini gösteriyor. Demek ki ona olan sevgimi hiç görmemiş. Belki o da beni... Lanet olsun beni hiç sevmemiş! O an aklımda Deryanın yaptıkları tek tek belirdi. Hamile olduğunu öğrendiğindeki tepki. Son zamanlarda soğuk davranması. Ondan önemlisi hamileyken doktor bahanesiyle sürekli evden yalnız çıkması beni istememesi! Tüm bunlar o herif yüzündendi! Aklımda beliren düşünceyle kalbim sıkışmıştı. Bizim bir kızımız var ve... Lanet olsun! Yoksa çocuk o heriften mi?
Bu düşünce tamamen Yıkılmama neden olmuştu. Tüm gece kızımın o heriften olup olmadığını düşünüp, Deryanın yaptıklarını sindirmeye çalışmıştım...1 gece nezarette kalıp ertesi gün serbest bırakılmıştım. Bu da demek oluyor ki o herif şikayetçi olmamış. Polis merkezinden sinirle çıkıp bir taksi çevirdim. Arabam Derya ve o herifi bastığım evin orda kalmıştı. Hala kendime gelememiş yüzümdeki dalgınlığı giderememiştim. Evin önünde duran taksiciye beklemesini söyleyip koşar adım eve girdim. Çalışanlardan Hüseyin amcaya taksiye para verip göndermesini söyleyip koşarak merdivenleri tırmandım. Merdivenleri çıkar çıkmaz Lidya'nın ağlama sesi kulaklarıma doldu. Odaya girip onu susturmaya çalışan Semiha hanımla göz göze geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANKI
RomanceBir kadın deli gibi korktuğu adama aşık olabilir mi? Peki kadınlardan nefret eden bir adam nasıl kalbini aşka açar!? Aşk mı? Nefret mi? Bu hikaye Hera ve Yankı'nın hikayesi... Okuyun ve görün. Aşk mı kazanacak nefret mi? ** İlk yayım tarihi: 4 mayı...