1

936 76 32
                                    

Още един лист, смачкан на топче изхвърча към кошчето, удряйки се в ръба му и отскачайки на земята.

Парк Джимин намести очилата си и отново записа няколко реда, но веднага след това ги задраска, смятайки, че написаното не бе достойно за никоя книга.

От кога писането на любовна история между психопат и нормално, мило за този свят, момче, се оказваше толкова трудно за изпълняване?

След поредният захвърлен лист, момчето просто остави задачата за утре. Стана от стола си и взе таблета, излягайки се на дивана до работното място.

Включи устройството и се зае с разглеждането на социалните си мрежи. Всичко си бе нормално и скучно. Приятелите му са си обновили 'рилейшъншип' статусите, някоя друга колежка качила нова снимка... Но една нова статия грабна окото на младежа и той побърза да я отвори, зачитайки веднага.

»
Наскоро полицията залови дълго търсеният Чон Чонгкук, издирван заради десет жестоки убийства, които е извършил в рамките на няколко дни и редица други обвинения. 
Силите твърдят, че обвиняемият вече си е на мястото с доживотна присъда, поради сблъскване и опит за убийство върху няколко полицая, докато е бил отвеждан.

-последно заснета снимка на задържаното лице-

-последно заснета снимка на задържаното лице-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Повече информация на този линк --> http.jeonjungkook/info+phot-

«

Джимин бе силно заинтригуван от така наречения 'Чон Чонгкук'. Претърси повече информация.

-Двайсет години, задържан в централен затвор "Сеул". - цитира Парк и изключи таблета си.

Този затвор бе на няколко часа път от Бусан, където живееше Джимин до момента.

...

Толкова ли бе отчаян Парк Джимин, че да тръгне по петите на един опасен убиец за книгата си?

О да. Бе толкова отчаян.



𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒓 •𝒋𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌•Where stories live. Discover now