-Чонгкуки оппааар! - извика още едно от момичетата в работата му.
Да работиш на бара в стриптийз клуб не беше лесно. Особено ако си Чон Чонгкук.
Нахалницата веднага се набута в скута му и флиртаджийска усмивка се появи на лицето ѝ.
Чон се опита да я игнорира, но липсата на внимание накара американката да стане още по-досадна.
-Слушай, изчезни иначе ще съжаляваш. - предупреди я.
-Татенцето ще ме накаже лии? - изглеждаше пияна.
Със сигурност не беше. Беше просто... Кучка.
Чонгкук се отврати крайно, но реши да отвърне на играта, както и да я приключи много скоро.
-Мхм. Ще ме изчакаш ли в една от стаите за усамотяване след двайсет минути? - попита Чонгкук с чаровна усмивка.
Американката се засмя и кимна.
-Ще те чакам, опар! - и стана от скута му, отивайки обратно по работите си.
-Ъгх, повръща ми се. - изкоментира Чон, а барманът до него се засмя.
-Е недей така, може и да са малко умствено изостанали, ама пак вършат нещо.
Чонгкук извъртя очи.
-Ще ми донесеш ли въжетата от килера? - попита убиецът.
-Наистина ли смяташ да я изчукаш? - попита барманът изумен.
-Не. Ще я поставя на мястото ѝ. Веднъж завинаги.
Момчето зад бара се обърна и влезе в килера, след което излезе с черна чантичка и я подаде на Чон.
Чонгкук от своя страна я пое и се изправи.
-До скоро, Чен.
-Забавлявай се!
-О да. Ще се. - страховита усмивка се залепи за лицето на Кук.
И отиде към 'стаите за усамотяване'.
-
Момичето вече беше там, залегнало на леглото в средата на стаята.
Усмихна се когато видя Чонгкук и понечи да стане.
-Не мърдай. - нареди момчето, карайки американката да се върне в легнало положение.
-Нареждай ми още сладурче! - извика тя и му намигна.
-Затвори си очите. - продължи да нарежда Чон.
А жената слушаше и изпълняваше.
Чонгкук извади въжетата.
-Повдигни си главата.
Момичето се усмихна и си понадигна главата, с още затворени очи.
-Не викай много. - нареди Чонгкук, почти изшептявайки думите.
Уви по-късото въже около врата ѝ и стегна, оставяйки американката неприятно изненадана. Тя отвори очите си рязко, след като въжето се стегна повече, задушавайки я.
-З-Защо? - попита със сетни сили.
-Не си падам по момичета. Особено такива като теб. - призна си Чон с психарска усмивка и стегна въжето повече.
-К-коп-пеле! - успя да скалъпи момичето, преди да ѝ причернее.
Устните и бяха посинели, а изплашеното ѝ изражение си остана перманентно на вече мъртвото ѝ тяло.
Но Чонгкук вече бе свикнал с такива гледки.
Взе ключа и излезе, заключвайки вратата. Клекна, приплъзна ключа под вратата и отново се изправи, тръгвайки към изхода на заведението.
Докато ходеше към вратата се засече с Чен.
-Е, как мина? - попита барманът.
-Супер. Дадох ѝ урок. А сега от теб искам да предадеш на шефа, че напускам. - обясни и се усмихна.
Излезе без да обръща внимание на Чен, който го викаше по име и заливаше с въпроси.
♛
YOU ARE READING
𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒓 •𝒋𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌•
FanfictionПарк Джимин. Писател. Но какво ще се случи, когато потърси един от най-опасните психопати в града, за да намери достойно съдържание за книгата си? Отговорът на въпроса е скрит надълбоко в тази книга и с всяко действие ще бъде малко по малко разкрива...