24

413 47 2
                                    

-Чонгкук недей умира! Събуди се бе келеш!

Чон бавно отвори очи, виждайки Юнги и Хосок до себе си.

-Събýди се, събýди се! - извика ентусиазирано Хосок.

-Това със сигурност не е рая. - изрече Чонгкук, изправяйки се, подпрян на лакти.

-Ти в рая няма да ходиш още дълго време. - разби му надеждите Юнги. - Няма да отидеш и след това.

-Не ми трябват речи от атеист за рая. - с насмешка изрече Чонгкук, вече чувствайки се по-добре.

-Сега ако ми кажеш, че точно ти от всички хора вярваш в Бог ще те пребия с библия. - заплаши на свой ред Юнги.

-Айде стига сте се набожвали, Чонгкук едва не умря от треска. - Хосок прекъсна сладките приказки на двамата приятели, поднасяйки на Кук чаша с вода.

Чон кимна и пое чашата, отпивайки няколко глътки.

-Сега като си по-добре ни кажи как стана така, че изведнъж падна по средата на улицата? Ако не бях дошъл, кой знае до кога щеше да седиш там кат' чувал с картофи. - започна Хоби, взимайки чашата обратно.

Безразборно я хвърли зад гърба си, стъклото разбивайки се в пода.

Чонгкук не знаеше дали това бе странното или факта, че Юнги не реагира по никакъв начин, сякаш това бе най-нормалното нещо на света.

-Това беше хубава чаша. - просто подметна ментавокосият.

-Ще си купиш нови, а сега тихо да чуем. - скастри го по-малкият.

-Няма много за разказване, сутринта малко се разболях, но след като Джимин ми даде някакво хапче си бях напълно добре. После дойдох тук, проведохме малък разговор с Намджун и на път за вкъщи явно действието е заминало на майната си.

-Където щеше да заминеш и ти, ако аз не бях там. - сбърчи вежди Хосок. - Мислех те за по-умен.

-Не ми говори конско, Хосок, не си ми на нивото. - Чонгкук също се подпали, двамата приемайки боен вид.

-Сбийте се и ще ви изхвърля и двамата! - предупреди Юнги, дръпвайки Хосок за рамото. - Та сега Чонгкук ще си махнеш задника от масата за обмяна на стока и ще се прибереш у вас. Ако трябва и аз ще те придружа.

-Мога и сам да стигна до вкъщи. - Чон се изправи, изтупвайки дрехите си, които бяха покрити в прах от падането по-рано.

-В такъв случай, изчезвай. - Юнги съпроводи момчето до желязната врата, избутвайки го навън.

-Много мил жест за изпращане от твоя страна. - саркастично подметна Чонгкук и след надменната усмивка от страна на по-голямото момче, вратата бе затворена под носа му.

-Идиоти. - прошепна Чон, тръгвайки обратно към вкъщи.

-

Вратата бе отключена, поддавайки след като Чон натисна бравата.

Момчето влезе уж тихо, но от стъпалата веднага се чуха бързи малки стъпчици и не след дълго фигурата на Джимин се показа пред него.

Парк без да се усети за действията си, се хвърли върху Чон, прегръщайки го.

-Знаеш ли как се притесних, малък нещастник такъв? - извика.

Чонгкук не знаеше как да реагира, освен също да увие едната си ръка около кръста на по-големият инстинктивно.

-Спокойно, жив съм все още. - успокои го по-малкият.

Джимин, вече по-спокоен, че Кук не е обратно в затвора, усети допира и бързо се отдръпна.

-Съжалявам за това. - снижи глас.

-Няма нищо, ако бях на твое място също щях да се притеснявам. Все пак и ти щеше да го отнесеш.

-Да... Точно за това се тревожих. - гласа на Джимин се снижи още повече, карайки изречението да остане нечуто от убиецът.

Двамата потънаха в кратка тишина.

-Е обещал съм ти две истории нали така? - разчупи тишината Чонгкук. - Какво ще кажеш да изпием по едно вино и да ти предоставя информацията?

-Звучи окей. - усмихна се Джимин. - Но първо върви се облечи, че целия си в прах. Не знам какво е ставало.

-Дълга история. - отвърна Чон, затваряйки тази тема на разговор.

Чим кимна и изчезна в трапезарията, за да напълни две чаши с висококачествено вино.

Чонгкук най-после затвори външната врата и се качи в стаята си, обличайки се с по-чисти и удобни дрехи.

За част от минутата се върна и навлезе в трапезарията, където Джимин вече го чакаше.

Седна на едно от удобните кресла пред Джимин и взимайки чашата си, пое дъх, готов да разкаже историите.

Нямам какво да кажа освен да оспоря факта, че тази книга май до никъде няма да стигне.

Но всъщност току що видях, че е достигнала почти 900 четения, за което ви благодаря! Не смятах, че ще събере толкова!

<3!

𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒓 •𝒋𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌•Where stories live. Discover now