5

505 63 22
                                    

-Чонгкукиии! - извика момичето и прегърна по-високият.

-Познавам ли те? - обърка се момчето.

-Амии не, но си помислих, че можем да се опознаем. - момичето издигна тона на гласа си, правейки го писклив.

Това подразни Чонгкук.

? Какво ще кажеш?

Непозната прокара ръката си през гърдите на чернокосият, усмихвайки се.

Чон погледна надолу към момичето, забелязвайки малката хартийка в джоба на ризата ѝ. Изглеждаше му позната.

Незабелязано прокара ръката си и я взе, разгъвайки я преди момичето да бе успяло да реагира.

Бе снимката му. Напоследък я виждаше навсякъде. Отдолу имаше същите думи, които бяха изписани и на останалите.

"Парична награда при откриването на този престъпник. Ако го видите, моля обадете се в полицията."

-Ама разбира се. - Усмихна се Чонгкук. - Да ме ухажваш и след това предадеш?

-Н-не, не е това! - извика момичето, но бе прекъснато от смеха на чернокосият.

-'Не, не е това' - изимитира Чонгкук. - Какво ли не биха направили хората за пари. - извади пистолета си от задния джоб и го насочи, лицето му приемайки сериозен вид. - Нали?

Момичето изкрещя, но бе късно.

Кук прескочи трупа и зави зад ъгъла, само за да намери няколко полицейски коли и куп ченгета, насочили оръжия към него.

-Кучка. - прошепна си Чон.

-Пусни оръжието веднага! - извика един.

-Ръцете зад тила! - добави друг.

Чонгкук хвърли пистолета към тях и вдигна ръце, предавайки се напълно.

Няколко от полицаите се приближиха и след като не откриха заплаха, хванаха Чонгкук и го отведоха, заключвайки китките му с белезници в движение.

Вкараха го в колата, а останалите останаха да патрулират около тялото на момичето, докато линейките дойдат да го отнесат.

𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒓 •𝒋𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌•Where stories live. Discover now