(Merhabalar biliyorum uzun süre atmadım yeni bölüm. Biraz ruhsal olarak yorgun olduğumdan canım hiçbir şey istemedi. Bu arada internet sorununu düzelttim. Bu bölümü kısa tuttum ama merak etmeyin bir düzen koymaya çalışacağım. Yeniden görüşmek dileğiyle. İyi okumalar...)
1 Nisan 2018
Bugün sabah mutlu şekilde gözümü açtım. Sevinme sebebim ise yaptıracağım üsse aslında çok üşenmiştim. Hazır bir üs bulmak mutlu etti beni. Böylelikle vakit kaybetmeden çalışmalara başlayacaktım. Sabah gözümü açınca odamdaki banyoya girip yüzümü yıkadım. Sonra güzel bir sıcak duşa girdim. Aslında sabahları duşa girmez, akşamları duşa girerdim. Ama bugün sabah giresim geldi ve sıcacık bir duşa girdim. Duştan sonra altıma mavi dar kot pantolon, içime beyaz üzerinde siyah çizgiler olan tişört, üstüne de deri ceket giydim. Sonra odadan çıkıp aşağıya indim. Serpil televizyon izliyor, Özlem telefonda, Burcu ise elinde dizüstü bilgisayar İstanbul'da ev arıyordu. Burcu beni görünce "Bu İstanbul'daki evler çok pahalı ya" dedi. Bende "E tabi pahalı olacak koskoca İstanbul" dedim. Özlem biraz üzgün ifadeyle telefona bakıyordu. Özlem'e dönüp "Ne oldu kız yüzünden düşen bin parça", Özlem "İstanbul'a gidince Aykut'la uzun zaman görüşemeyeceğiz. Ona üzgünüm." Dedi. Bende "Üzülme kız Aykut'ta gelir" dedim.
Özlem "Ciddi misin Cansu" dedi heyecanla. "Tabi ciddiyim kız manyak mısın? Koskoca ev alacağım bir oda da o kalır." Dedim. Özlem kalkıp bana koskoca sarıldı. Sonra bir odaya Aykut'u telefon ile arayarak gitti. Seviyorum ya bu kızı. Tülay abla kahvaltı hazır diye bağırdı. Sonra kahvaltıya oturduk. Tülay ablaya İstanbul işini anlattım ve onunla birlikte çalışanlarında gelmesini rica ettim. Tülay abla ile Yaşar abi geleceğini söyledi. Bende Tülay abla ve Yaşar abiye evde bir oda ayarlayacağımı ve onlarında orada kalabileceğini söyledim. Çalışanlar ise "ailemiz burada o yüzden gelemeyiz" diye açıklama yaptılar. Sıkıntı yok yeni çalışanlar bulurduk. Kahvaltı bittikten sonra Cenk abiyi aradım.
Cenk: Alo Cansu
Cansu: Merhaba Cenk abi şey soracaktım.
Cenk: Evet dinliyorum Cansu
Cansu: Abi bugün İstanbul'a uçak bileti alıp gitmeyi düşünüyorum. Üssün satın alma işlemleri için
Cenk: Olur ben İstanbul'dayım şuanda zaten.
Cansu: Tamam abi o zaman ben bilet alıp geliyorum. Üssün satın alma işlemlerini halleder sonra üsse yakın evlere bakarım.
Cenk: İstanbul'a gelince ara
Cansu: Tamam Görüşürüz abi.
Telefonu kapattıktan sonra kızların yanında gidip İstanbul'a gideceğimi söyledim. Kızlarda gelmek istediler. Bizde ufak valizler hazırlayıp havalimanına gitmek için yola hazırlandık. Valizleri Burcu'nun araca yerleştirip yola koyulduk. Yanımıza çalışanlardan birini daha alıp havalimanına gittik. Havalimanına indikten sonra anahtarı evin çalışanına verdik ki eve dönsün. Uçağa binmek için valizlerimizi görevlilere verdik. Daha sonra uçağa binmek için yol aldık. Uçağa bindiğimizde koltuğumuza oturduk. Bende kulaklığımı taktım. Yolculuk güzel geçti ve İstanbul'a vardık. İstanbul'da bir konaklamak için otel tutmuştuk. Otele taksi ile gidip yerleştik. Bende Cenk abiyi aradım.
Cenk: Alo Cansu geldiniz mi?
Cansu: Geldik abi sen nerdesin?
Cenk: Şuan gelemem birazdan önemli bir toplantıya giricem. Yarın görüşürüz.
Cansu: O zaman tutmayım seni görüşürüz abi.
Deyip telefonu kapattım. Kızlarla biraz sohbet ettik. Yolun yorgunluguyla yatağa yatıp hemen uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Turuncu
FantasyUyanmıştım, hiçbir şey hissetmiyor gibiydim. Adeta ellerim, ayaklarım kitlenmişti. Birden anlamadığım derecede güçlü hissettim kendimi ve orada güç patlaması yaşadım. Vücudum yattığı yerden havaya doğru tam göğüs hizamdan yükselmeye başladı. Etrafa...