12 Şubat 2018
Bugün benim doğum günümdü. Can dostlarım sürpriz yaptılar. Kutladık kendi aramızda doğum günümü. Daha sonra eğitimi bitirdiğim için başına geçtiğim şirkete gittim. Ben şirket yönetiyordum. Diğer arkadaşlarım ise evle ilgileniyordu. Arada onlarda geliyordu şirkete. Kızmıyordum onlara. Bende zaten ara ara gidiyordum şirkete. Nasıl olsa müdürde ve başında sürekli CEO olarak gitmem şart değildi. Şirkete girdim. İşimi yaptım ve daha sonra eve döndüm. Felaket sıkılmıştım. Kızlara dedim ki "Eğlenelim hadi" dedim. Burcu'da "niye dışarı çıkmıyoruz" dedi. "Tabi ya dışarı iyi fikir kız hadi çıkalım" dedim. Benim 3 tane aracım vardı babamdan kalan. Dedim ki bir tane daha alalım 4 kız araçlarımız olsun. İyi etmişim. Hepimiz bindik araçlarımıza. Boş bir yola gittik. Özlem : "Yarışalım sonuncu olan akşam güzel bir pizza yapar."
Burcu, Serpil ve ben kabul ettim. Yarışa başlamak için yolun bir yere çizgi amacıyla taş koyduk. Ve 3 ten geriye saydık ve yarış başladı. Her şey güzel gidiyordu. Virajlar biraz korkutsa da yarışıyorduk. Yarışırken ilk virajda değil de 2.virajda başımıza ummadığımız şey oldu. Derler ya ummadık taş baş yarar diye. İşte aynen öyle oldu. Giderken Özlem'in aracının tekerine, üzerinde büyük bir iğneli taş gelmiş. Tekerini patlattı. Özlem ise birden o hızla duramadı ve virajdan aşağıya doğru yuvarlanmaya başladı. Hepimiz durduk ve ağlayarak koştuk. Burcu hemen telefon ile ambulansı falan aradı. Polisler itfaiyeler bizim için seferber oldular.
16 Şubat 2018
Yaklaşık 4 gün uğraştık ve sonunda Özlem'i çıkarabildik. Büyük yaralanma meydana gelmişti. Bütün kaburga kemikleri kırıktı. Bacak kemiklerde kırılmıştı. Polisler ifadeye çekmişti bizi. İfadede hepimiz sadece geziyorduk diye cevapladık. Polislerin bize "Tahminimizce 7 takla attı. Aracın hava yastığı, Özlem hanımın emniyet kemeri, Aracın dış kaplamasında zırhlı olmasından dolayı ucuz kurtulmuş. Hepinize geçmiş olsun." Dedi. Hepimiz zaten hastaneye seferber olduk. Özlem ameliyata girdi. Özlem'in ailesi ve biz ameliyat hane kapısının önünde bekliyorduk ki bir doktor çıktı. Ameliyatın olumlu geçtiğini, iç kanamanın olduğunu tedavi ettiklerini ve biraz dinlenmesi gerektiğini söyledi. Giderken bize de ucuz yırtmış dedi. Bizde tabi o anda heyecandan coşuyoruz falan. Eve gelsin biz neler yapacağız Özlem'e sen gör bakalım J. İşte Ameliyat haneden çıktı odasına götürdüler. Odasına geçirdiler. Biz odayı süslemiştik zaten. Odaya getirdiler. Biz ise uyanmasını beklerken aklıma fikir geldi. Burcu ve Serpil'e dönerek anlatmak istedim.
(C) : Şimdi kızlar büyük bir pasta yaptıralım mı?
(B) : Olur ama hangi meyveli yapalım?
(S) : Elmalı? Özlem çok sever.
(C) : Tamam hadi çıkalım yaptırmaya.
Benim araca bindik ve gittik pastacıya. Yaklaşık 5 katlı pasta hazırlattık. Üzerine de "Seni Çok Özledik" yazdırdık.
Pasta hazır, süslemeler hazır sadece camın önünde uyanmasını bekliyorduk. Birden gözlerini açtı ve parmağını kaldırdı. Hepimiz sevinçten birbirimize sarılıyorduk. İlk önce annesi girdikten sonra kızlarla ben girmek istedim. İzin verdiler bizde girdik. Girer girmez hepimiz Özlem'den böyle bir yarış yaptığımız için özür diledik. Özlem özrümüzü kabul etti. Hepimiz alnına öpücük kondurduk. Birbirimize çeşitli şakalar yaptık ve güldük eğlendik. Daha sonra biz çıktık içerden. Polisler girdi sorgu yaptı. Özlem'de sorguda gezdiğimizi söyledi ve polislere şikâyetçi olmadığını söyledi. Poliste teşekkür etti vakit ayırdığı için sonra çıktı. Bizde uyuması için çıktık. Bu gece ben kalacaktım Özlem'in yanında. Kızları eve yolladım, eve giderken Özlem'in ailesini de bırakmasını rica ettim kızlardan. Kızlar aileyi bırakıp eve geçtiler. Bende odada bulunan diğer yatağa yatacaktım. Gece Özlem uyurken başını biraz okşadım ve daha sonra bacaklarına ufak bir dokundum. İnanamadığım bir şey oluştu oracıkta. Ellerimden turuncu bir ışık Özlem'in bacaklarına girmeye başladı. Özlemin kırık ayağı düzgün bir biçim almaya başladı. Çok şaşırdım. Bu tuhaf durumdan kimseye bahsetmemem lazımdı ve bunu kendi çapımda araştıracaktım. Ve o gece onu düşünerek yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Turuncu
FantasyUyanmıştım, hiçbir şey hissetmiyor gibiydim. Adeta ellerim, ayaklarım kitlenmişti. Birden anlamadığım derecede güçlü hissettim kendimi ve orada güç patlaması yaşadım. Vücudum yattığı yerden havaya doğru tam göğüs hizamdan yükselmeye başladı. Etrafa...