#17 - Bilinmeyen Tarih

12 0 0
                                    


Kendime geldim. Hafif gözlerimi açtığımda beyaz bir ışık gözümü kamaştırdı. Kendime gelmeye çalışırken, kafamı etrafa döndürerek "Noluyor?? Neredeyim ben??" dedim. Ellerimi kaldırmaya çalışınca elimin ve ayaklarımın bağlı olduğunu anladım. Kafamı hafif kaldırdım ve vücuduma bakmaya çalışınca bir metal ile sabitlendiğimin farkına vardım. Etrafa baktığımda yine patlayıcılarla dolu bir odada olduğumu farkettim. Tam karşımda siyah bir cam vardı. Bir nevi sorgu odasında gibiydim ama hafif yatay bir metal zemine sabitlendiğim farkettim. Açlıktan gücüm yoktu. Dudaklarım kurumuş, açlıktan karnım zil çalıyordu. Tam önümdeki camın sağ tarafında bir kapı vardı. Kapı açıldı ve içeri maskeli kız ile, 2 tane operasyona çıkar edasıyla giyinmiş maskeli birisi vardı. Maskeli kız "naber manyak" dedi. Ben sustum, çünkü cevap verirsem canımı yine yakacağını hissediyordum.  Maskeli kız "Oo küçük zengin kız susuyormuş hele. Ee canım nerede senin paraların, nerede adamların. Tek mi kaldın sen? ay kıyamam." dedi hafif sırıtarak. "Oo gücü vermen için son 30 saniye, eğer vermezsen ben almasını bilirim." dedi. Ben artık sessizliğimi bozarak, "Eğer yiyorsa alabilirsin bekliyorum" dedim. Maskeli delirdi ve üzerime saldırmaya başladı. Kaç kere tokat attı bilmiyorum ama artık sinirimin son raddesine gelmiştim. Maskeliye bakarak "Yeter lan" diye bağırdım. Ne olduğunu bilmiyorum ama birden maskeli kız havaya kalktı ve boğazını tutmaya başladı. Sanki bir şey onun boğazını sıkıyor gibiydi. Ben o anda zaten yine "Yeter bıktım, senin patronundan da,senden de, gücünden de, yeter ben s*****m seni. O****u çocuğu" diye küfürler savurarak bağırıyordum. Yanındaki maskeliler ise ne yapacağını şaşırdılar. Korkuyla kalmışlardı. Gözümü maskeli kızdan ayırınca yere düştü. O anda anlamıştım ki bunu ona yapan bendim. Ne olduğunu anlamadığım bir biçimde gözümle onu istediğimi yapabildiğimi fark ettim. Tabi ki fırsat bu fırsat onu gözümle tuttuğum gibi duvardan duvara vurdum. Diğer maskelilere "YA BENİ BIRAKIRSINIZ YA DA SONUNUZU BÖYLE GETİRİRİM" diye bağırdım. Maskeli adamlardan birisi arkasından eliyle bir içinde sarı bir sıvı olan şırınga çıkarttı, ve hemen bana yaklaşıp boynuma sapladı. Ne olduğunu bilmiyorum ama biran gözüm kapanmaya başladı. Zaten açlıktan dolayı yorgundum, bir de verdiği ilaç sayesinde iyice yorgun bir duruma düştüm. Göz kapaklarıma karşı gelemeyip gözümü kapattım. İlacın beni etkisi altına almasına izin vererek uykuya daldım. 

** Maskeli Kızın Gözünden **

Cansu çok güçlüydü, ve kimse bir şey yapamıyordu. Cansu'dan bir an önce kurtulmamız lazımdı yoksa o bizden kurtulacaktı. Beni sadece bakışlarıyla duvardan duvara vurması beni çok şaşırttı. Patronun dediği gibi çok güçlü bir kızdı. Adamlarım iğneyi verdikten sonra yerden doğrulup kendimi silkeledim. Daha sonra sinirli bir bakışla dışarı çıktım. Koridorun sonundaki merdivene doğru yöneldim. Bir kat yukarı çıkıp koridorun sonunda ki patronun odasına yöneldim. Kapının önüne gelince kapıyı tıklattım. İçeriden gelmemi söyleyen ses gelince odaya girdim. Patron yine deri koltuğunda oturmuş şekildeydi, dizinin üzerine bir Dizüstü bilgisayar almıştı. Patrona "Efendim ne yapacağımızı bilmiyoruz, şimdi ise gözleriyle beni yerden yere vurdu. Çok zor doğrulup gelebildim. Bizim bir an önce bundan kurtulmamız lazım." dedim. Patron gözlerini bana doğrultup "Biliyorum bilgisayardan izledim. Maalesef tek çaremiz rızasıyla almamız. Çünkü güç ancak Cansu'nun rızasıyla bedenden ayrılır." dedi. Bende "Başka bir yolumuz yok mu efendim?" dedim. Patron "Aslında bir yolumuz var ama çok şiddetli uyuşturucu ve alkol vermemiz lazım. Uyuşturucu ve alkole bağımlı yaparak ona istediğimizi yaptırabiliriz. Uyuşturucu alamayınca delirecek. Bizde uyuşturucu karşılığı gücünü isteyeceğiz. Bu sayede rıza alıp gücü alabiliriz." dedi. "Çok iyi plan efendim. O zaman ben alkol ve uyuşturucuları hazırlatıyım." dedim. Patron "Çabuk olun" dedi. Bende kafa sallayıp hızlıca odadan çıktım. Odanın çıkışında adamlarım vardı. Adamlarıma dönüp "Alkol ve uyuşturucuları hazırlayın. Büyük eğlence olacak çocuklar." dedim. Hepsi kafa sallayıp koridordan hızlıca çıkışa gittiler. Bende odama yöneldim. Cansu manyağı biraz fazla yaktı canımı. Biraz dinlenmem gerekiyor. Odama girip hızlıca yatağıma yöneldim. Yatağımın yanındaki gardolabından yatmak için kıyafet alıp yatağa yöneldim. Kendimi uykuya teslim ettim.

** Maskeli Kızın Gözünden **

İçimdeki TuruncuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin