(Merhabalar, Uzun zaman oldu biliyorum ama bir anda beni birisi gaza getirdi. O yüzden bu bölümü atasım geldi. Bu arada müziği öylesine koydum. Çok sevdiğim parçalardan biridir. Armygirl01 Thanks <3)
3 Nisan 2018
Sabah huzurlu şekilde kalktım. Etrafa baktığımda kızların uyuduğunu fark ettim. Sessizce banyoya duş almaya girdim. Soğuk bir duşa girdikten sonra valizimden aldığım kıyafetlerimi giydim. Banyodan çıktığımda kızların uyandıklarını fark ettim. Üzerime çok güzel bir kombin yapmıştım.
Şeklinde giyindim. Kızlarda güzel bir duş aldılar. Kıyafetlerini giyindiler. Dedim ki "kızlar gelin kahvaltı yapmaya gidelim.". Kızlarda olur falan dediler. Odadan ayrılıp kahvaltı yapmaya gittik. Kahvaltı yaparken;
Burcu: Cansu ee bugün ev bakmaya gidiyor muyuz?
Cansu: Evet gideriz.
Kahvaltı bittikten sonra birlikte taksiyle araç kiralama yerine gittik. Özlem güzel bir Range Rover kiraladı. Çünkü ev bakmaya giderken taksiyle boşa para gidiyordu. Aracı kiralayıp büyük bir emlak şirketine gittik. Şirkete girer girmez;
Emlakçı: Merhabalar, ne için gelmiştiniz?
Cansu: Merhabalar biz ev satın alacaktık.
Emlakçı: Nasıl bir ev arıyorsunuz?
Elimdeki bizim üssün yakınındaki bir mahallenin ismi yazılı kağıt vardı. Kağıdı emlakçıya göstererek;
Cansu: Bu mahalleye yakın bir villa arıyoruz.
Emlakçı: "Düşünerek" Hmm... Bir tane var aslında. Evde 10 tane odası var. Odanın her birinde banyosu var. Ev 2 katlı. girişi oldukça büyüktür. Büyük bir bahçesi de var.
Cansu: Fiyatı ne kadar ?
Emlakçı: Fiyatı sizinle gelecek arkadaş söyleyecek.
Cansu: Tamamdır bakalım.
Emlakçı telefonu açar. Bir numara tuşlar ve sonra "Merhaba 4 tane güzel hanım 268144 nolu eve bakmaya gidicekler." der. Telefondan yanıt alınca kapatır. Bize dönüp "Kapıda boynunda ***** emlak yazılı birisi var. O size evi gösterecek" dedi. Bizde teşekkür ederek şirketten çıktık. Emlakçının bahsettiği adamı gördük. Genç bir delikanlıydı. Kiraladığımız araca binerek bize gösterdiği adrese gittik. Aracı Serpil sürüyordu. Giderken telefonum çaldı. Telefonu açınca ses "Merhabalar ***** temizlik şirketindeniz. Kapıyı açar mısınız?" dedi. Bende "Tamam bi saniye bekleyin açıyorum" dedim. Telefonu kapatmadan interneti açıp OBT nin verdiği panele girip kapıyı açtım.
Bu sırada eve gelmiştik. Ev çok güzeldi. Kızlarda, bende hayranlıkla bakıyorduk. Evin bahçesinde bir tane külübe, bir tane de köpek külübesi vardı. Özlem " Bir tane köpek sahipleniriz." dedi. Bizde güzel olur diye cevapladık. Ev iki katlıydı. Beş oda ilk katta, diğer beş katta ikinci kattaydı. Eve girer girmez büyük bir salonla karşılaştık. Aşağıya giden bir merdiven vardı. Bu merdiven bodruma gidiyordu. Bodrumda oldukça büyüktü. Yanımızdaki genç evi gezdirirken fiyatı sordum. Genç "Ev 8 milyon TL" diye cevap verdi. Bende kızlara baktım. Kızlar olabilir şeklinde kafalarını sallayınca bende "Tamamdır olur alıyoruz." dedim.
Genç "Tamamdır o zaman numaranızı alayım belgeler için sizi çağıracağız" dedi. Bende telefonumu verdim. Evden çıkıp araca geri bindik. Genci şirkete bıraktık. Sonra biz otele geçtik. Otele girince Cenk Abi aradı.
Cenk: Ne yaptınız Cansu?
Cansu: Bir ev beğendik ve satın aldık.
Cenk: Çok iyi olmuş. Bende üs için kamera, bilgisayar aldım. Gel bağlayalım.
Cansu: Olur, birazdan çıkarım konum at abi.
Cenk: Tamam konum atıyorum bekliyorum. Görüşürüz.
Cansu: Görüşürüz abi.
Kızlara haber verdikten sonra Cenk abi ile buluşmak amacıyla attığı konuma gittim. Cenk abi arabada duran laptop ve kameraları gösterdi. Cenk abinin aracına binip üsse gittik. Temizlikçiler halen çalışıyordu. Bizde hızla kameraları değiştirdik. Bilgisayarı bağladık. Bağlama bittikten sonra OBT'ye mesaj attım.
** Cansu Mesajı **
Merhaba OBT. Ben Cansu, nasılsın? Bu arada dediğin gibi kameraları ve bilgisayarı bağladım. Paneli ve kameraları yaparsan sevinirim. Sevgilerle...
** Cansu Mesajı **
Mersajı gönderdikten 2-3 dakika sonra bilgisayar çalışmaya başladı. Bilgisayar ekranında kod akarken mesaj geldi.
** OBT Mesajı **
Merhaba Cansu. Sağol iyim. Bilgisayarını her türlü iş için ayarladım. Tek eksiği sağ ve sola birer tane monitör bağlaman lazım. Bilgisayar açılınca panel şifren ile giriş yapabilirsin. Sevgilerle...
** OBT Mesajı **
Mesajda kısa süre sonra bilgisayar açıldı. İlk defa gördüğüm bir işletim sistemi ile karşılaştım. Şifrem ile giriş yaptıktan sonra ekranda " Hoşgeldin Cansu " diye bir yazı ile karşılaştım. Yazı söndükten sonra annem ve babamla çekindiğim fotoğraf ile açıldı. Biraz tuhaf oldum. Onları özlemiştim. Biraz hüzünlendikten sonra mutlu oldum. Ekranda kullanım klavuzu ve not diye .pdf dosyası gördüm. İlk önce not dosyasını açıp okumaya başladım.
** Not Dosyası **
Merhaba Cansu. Sana özel düzenlediğim işletim sistemine hoşgeldin. Bu işletim sistemi önceden kodladım. Ama bitirememiştim. Sana nasipmiş. Konuşmamızdan sonra geçmişine ulaştım. Ve sana göre birazcık tasarladım. Kullanım klavuzu dosyasında herşey yazılı şekildedir. Eğer bilgisayarın tehlikede ise sana vereceğim numaraya "kilitle panelşifren" şeklinde yazarak kilitleyebilirsin. Bu güvenlik yazılımı aşmak imkansızlığa yakındır. Ama unutma hiç bir şey imkansız değildir. Yazdığım yazılım ile haberin olmadan zorla açma çalışımlarında sana mesaj atacak. Eğer patlat komutunu mesaj olarak atarsan anakart kendini yakacaktır. Bu sayede dosyalarına erişemeyecekler. Sevgilerle...
Numara = 0120220010
** Not Dosyası **
Notu okuduktan sonra yüzümde hafif bir tebessüm oluştu. Sonra kullanım klavuzunu açıp okumaya başladım. Okurken baya zaman geçmişti ve farkında değildim. Temizlikçiler o sırada işlerini bitirip çıkmışlardı. Akşam olduğu için artık otele dönecektim. Cenk abi ile üssü kapatıp çıktık. Cenk abi beni arabayla otele bıraktı. Hemen odamıza girdim. Kızlara yemeğe gidelim falan dedim. Biraz üşengeçlik yaptılar. Sonra bende aman boşver falan diyerek telefondan yemek söyledik. Sonra Netflix'i açıp yemek yiyerek dizi izledik. Bende artık yorulduğum için dizi izledikten sonra üstümü değiştirip yattım. " Ne zaman bitecek bu üs işi " diye düşünerek güzel bir uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Turuncu
FantasyUyanmıştım, hiçbir şey hissetmiyor gibiydim. Adeta ellerim, ayaklarım kitlenmişti. Birden anlamadığım derecede güçlü hissettim kendimi ve orada güç patlaması yaşadım. Vücudum yattığı yerden havaya doğru tam göğüs hizamdan yükselmeye başladı. Etrafa...