(Kitabın okunmaması, yorum almaması moral bozduğu için bu aralar wattpad hiç girmiyorum. Ne kitap okuyorum, ne de yazıyorum.)
Yüzüme gelen su damlalarıyla uyandım. Gözüm uzun zamandır kapalıydı galiba. Gözlerim açılırken sert bir beyaz ışığa maruz kaldım. Birazcık açmakta zorlandım ama sonunda açtım. Kafamı hafif sallayıp kendime geldim. Ve kötü bir şeyin farkına vardım. Bir sandalyeye bağlıydım. Ellerim kelepçeliydi. Debelendim ama bir türlü kurtulamadım. Etrafımda patlacılarla doluydu. Ortada ben vardım ve karşımda bir kapı vardı. Kapı hafifçe aralandı ve maskeli birisi içeri girdi. Bağırarak "NELER OLUYOR NİYE BURADAYIM BIRAKIN BENİ SİZ KİMSİNİZ?" gibi cümleler savuruyordum. Karşımdaki maskeli "Ooo zengin hanım uyanmış." dedi. Sesi hafif tonda idi ve sesinden kadın olduğu belli oluyordu. "Siz kimsiniz?" diye sorduğumda "Benim kim olduğumu boş ver şimdi sen, önemli olan şey içindeki" dedi. "İçimde ne var ki önemli sizin için" dedim. Daha sonra kız dönerek "Efendimiz için uzun zamandır bir taş bekliyorduk. Taşın dünyaya geldiği zaman sizin araca çarptığını öğrendik. Uzun araştırmalar sonucu aileni kaybettiğini ama esrarengiz biçimde üzerinde bir çizik olmadan kurtulduğunu öğrendik. O taşın içinde gezegenleri yönetecek güç saklı. O güç bize lazım." dedi. "Hayır hiç kimseye vermem onu" dediğim anda maskeli sert bir tokat yerleştirdi yüzüme. Hiç kimseden tokat yemeyen ben bir maskeliden tokat yedim. Sinirlenip bağırıp küfürler söylüyordum. Maskeli kız "Yeter be biraz aç susuz kal da öğren bakalım." diyip dışarı çıktı. Ne yapacağımı bilmiyordum. Vücudumu ateşe döndürüp kurtulma şansım vardı ama etrafım patlayıcılarla doluydu. Vücudumu buz yapma şansım vardı ama elimdeki kelepçeyi kıramazdım. Çünkü ufak göz ucuyla kelepçeye baktığımda kelepçenin titanyumdan yapıldığını gördüm. Buz bunu kıramazdı, sadece yüksek ısıyla eriterek çıkabilirdim ki onunda yapamam. Çünkü etrafım patlayıcılarla doluydu. Ne yapacağımı, neler yapacağımı düşünüyordum. O kimdi??
Yaklaşık tahminimce yarım saattir kelepçeli halde düşünüyordum. Maskelinin dediğine göre bu güç evrenleri yönetebilecek güce sahipmiş. Eğer evrenleri yönetebilecek güce sahip ise daha çok özelliği var demekki. Artık düşünmekten yorgun düşmüştüm. Artık çok yorulmuştum. Gözlerim kapanıyordu. Yorgunluktan kendime uyumamak için zorlayamadım. Ve gözlerim kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Turuncu
FantasyUyanmıştım, hiçbir şey hissetmiyor gibiydim. Adeta ellerim, ayaklarım kitlenmişti. Birden anlamadığım derecede güçlü hissettim kendimi ve orada güç patlaması yaşadım. Vücudum yattığı yerden havaya doğru tam göğüs hizamdan yükselmeye başladı. Etrafa...