15.fejezet

448 33 1
                                    

*Colby szemszög*

2 napja. 2 hosszú elviselhetetlen napja, hogy a lány aki iránt egyre nehezebben tudom az érzelmeimet kontrollálni, eltűnt. Nem mentem vele az aznapi küldetésére, mert felparancsoltak azonnali hatállyal. Félve álltam eléjük,semmit se közöltek, hogy mégis miért kell megjelennem, ezért csak azon járt az agyam,így Deonnal se tudtam közölni, hogy eltűnök egy időre. Az egész jelenésnek semmi értelme nem volt, csupán csak a formalitás miatt hívattak olyan sürgősen, hogy tegyek jelentést az elmúlt időről. Mondanom sem kell, ezután milyen ideggel mentem vissza a barátaimmal bérelt közös házba. Miután lenyugodtam, meg akartam látogatni a lányt, de nem éreztem az erejét. Kétségbe esetten kerestem, megjelentem a szobájában, ahol semmit se találtam ami a nyomára vezetne. Egy napig egyedül kerestem,próbáltam felvenni vele a kapcsolatot, de mivel nem éreztem az erejét, így ez is kudarcba fulladt. Jelenleg Aaronnal Clarehez igyekszünk, hogy beavassuk mindenről,hátha a segítségünkre lehet.  Aaron a védőangyala a lánynak így úgy gondoltuk itt az ideje,hogy tudjon róla. Jelenleg a házuk ajtajánál kopogtatunk és várjuk hogy nyitódjon az ajtó. Pár másodperc alatt kivágódik, és megpillantjuk a nyúzott lányt. Látszik rajta, hogy megviselt és ő sem tud semmiről. Őszintén bevallva én se nézek ki fényesebben.

-Colby! - ölel magához a lány szipogva. -Kérlek, mond, hogy tudsz valamit Deonról.
-Azért jöttünk mert őt keressük. - szól közbe Aaron.
-Clare,menjünk be és beszéljünk. - sóhajtok. A válasz csak egy bólintás tőle, majd elindul a nappali fele. Miután elfoglaltuk a helyünekt a kanapén, nehezen, de elkezdem -Valamit el kell mondanunk Deonnal kapcsolatban.
-Mond, hogy nincs közöd ehhez az egészhez! - esik kétségbe.
-Nincs..vagyis van..de mégsincs.. - bizonytalanodok el hirtelen.
-Mivan?! 
-Ha vele lettem volna akkor..akkor most nem lenne ez a helyzet. Szóval van hozzá közöm.
-Mi az, hogy ha vele lettel volna? - húzza össze a szemeit, majd hirtelen felugrik és csodálkozva néz rám? - elmondta a mi a munkája?!
-Nem kellett elmondania.. Kezdetektől fogva tudom. - kellemetlen ez az egész. Kibökném neki egyből, hogy az angyala vagyok és ez az idióta aki a haverom az meg a te angyalod, de nem ilyen egyszerű. Ezért akár engem és Aaront is száműzhetnek.
-Hogy? Mi? Colby kérlek beszélj érthetően. - sóhajt.
-Ő Deon védőangyala, én meg a tiéd. -fakad ki Aaron. A lányt nem engedi szóhoz jutni, hanem folytatja. - Tudjuk, hogy démonvadászok vagytok. Az összes küldetéseteken ott vagyunk mellettetek, amióta hozzátok helyeztek minket. Deon különleges képességekkel bír, amiket meg kell tanulnia kezelni. Van egy fő démon aki hatalmas erővel rendelkezik és Deon kell neki és attól tartunk az ő karjaiba került a lány. - hadarja az egészet, de Clare arcából kivéve értette a hallottakat. Látom próbálja feldolgozni, viszont nehezére megy. Na én pont ezért nem akartam sietni... Szép volt Aaron. 
Pár perc néma csönd után Clare feláll összecsapja a két tenyerét és úgy néz ránk mint akinek valami jó ötlete van.
-Oké! Ezt majd később megbeszéljük, de Luke múltkor úgy tudta meg, hogy hol lesz a szertartás, hogy egy démont picit megkínzott. Szólok neki, hogy érte megyünk, majd útközben beavatjuk a dolgokról. - már mondanám neki, hogy ez nem jó ötlet, nem kéne beavatni mást is erről, de ő  csak leint. - Luke nagyon hűséges és tisztelettudó. Senkinek egy szót se szólna erről. Ráadásul Deont nagyon szereti, szinte a húgaként tekint rá. - belépünk a garázsba, ahol ott parkol egy fehér Range Rover, amibe egyből be is pattan a kormány mögé. Beülök az anyósülésre, Aaron meg hátra.
-Azt hittem nincs jogsid. - nézek rá csodálkozva.
-Van, de nem szeretek vezetni. Jobb mikor Deon cipel mindenhová. - vigyorog, majd kihajt a garázsból.

Luke háza előtt parkolunk és várjuk, hogy kijöjjön. Clare idefele beszélt vele telefonon, hogy mi a terve. Rólunk nem szólt, azt ránk hagyja. Az említett cigivel a szájában lép ki a ház ajtaján, oldalán egy hatalmas táska, ami gondolom pár fegyvert rejt. Kiszállunk a kocsiból, majd kezet fogunk vele.
-Luke vagyok. -mutatkozik be. Miután megtudta a nevünket, furán néz Clarerre. - nem tudok róla, hogy ők kollégák.
-Nem azok, de tudnak mindent. - majd felénk fordul. - Ez már a ti saratok, én még mindig nehezen tudom feldolgozni ezt, szóval nem magyarázkodom helyettetek. 
-Aaron Clare védőangyala, ahogy én Deoné. - kezdek bele. - Ő tud erről az egészről. Claret nemrég avattuk be, mert sehol se találtuk Deont és utolsó reményünk volt. Amúgy Corey,már ne bujkálj, megjelenhetsz. - ahogy kimondtam,megjelent a másik angyal barátom, akire Lukeot bízták.
-Haver nagy bajban leszünk ha ez kiderül. - néz rám idegesen.
-Magamra vállalom nyugodj le. - intem le. Majd Luke felé nézek, aki pont akkor dobta el a cigit. 
-Hallottam angyalokról, de azt hittem pletyka, mivel senki se találkozott velük. Miután megtaláljuk a kis csajt,mindent megbeszélünk, most meg induljunk. - úgy döntök, inkább hátra ülök, így Luke elfoglalhatja az anyósülést és Clarrel megbeszélhetik a tervet. Addig is tarts ki Deon, megmentünk!  

Deon, a Démonvadász Where stories live. Discover now