009

257 18 6
                                    

Ilham hoort een zware stem.

Imane: Hier, doe met haar wat je wilt, ik reken af met Ismail!
Ilham: Imane! Waarom doe je dit! Ik ben je zus! Laat me eruit! Wat heeft mama hiermee te maken!
Imane: Noem me nooit, maar dan ook nooit je zusje!

Met die woorden loopt Imane de kamer uit. Plots gaat de lamp aan. Ik zie een jongen van een jaar of 23.

Ilham: Alsjeblieft, doe me niks aan!
Jongen: Sorry schat, ik kan niks beloven.

Ilham huilt zo hard.

Jongen: Je zult het leuk vinden, vanaf vandaag wil je het altijd doen.
Ilham: Alsjeblieft! Ik smeek het je! Doe me niks aan! Ik doe er alles voor!
Jongen: Het duurt niet lang.

De jongen doet zijn riem los en laat zijn broek zakken. Hij doet ook zijn shirt uit en daar staat hij dan in zijn boxer. Hij komt naar me toe. Ik loop naar achteren en uiteindelijk kom ik tegen de muur aan.

Ilham: Stop alsjeb....

De jongen zet zijn lippen op die van Ilham. Hij probeert zijn tong in de mond van Ilham te krijgen, maar Ilham perst haar lippen op elkaar. Uiteindelijk lukt het hem en zit zijn tong in de mond van Ilham. Hij gaat met zijn handen op de borsten van Ilham. Hij trekt haar broek uit en daarna haar trui. Hij doet zijn lippen af van die van haar en ilham hijgt.

Ilham: Alsjeblieft

Ilham huilt het uit. De jongen pakt Ilham en duwt haar op bed. Hij trekt ook nog haar bh en onderbroek uit en doet het met haar.

Ilham: STOOPPPP! AAUUUU! DIT DOET PIJN!!! ALSJEBLIEFTTT!

Volgende dag
Ilham word wakker in een plasje bloed. Oh nee! De deur word geopend. Het is Imane, dit keer alleen. Ilham springt op haar af en trekt aan haar haren.

Ilham: KEHBAAAAA! KIJK WAT ER IS GEBEURD DOOR JOU! KEHBAAAA!

Ilham stoot en slaat Imane overal. Uiteindelijk komt er een bodyguard van Imane en haalt Ilham van haar af.

Ilham: Waarom doe je zoiets?
Imane: Wraak.

Met die woorden loopt Imane de kamer uit.

Het leven van de tweelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu