004

303 23 0
                                    

Perspectief Ismail
Wajoww Ilham heeft nu al meer dan 3 uur niet gebeld. Ik heb haar een paar keer geprobeerd te bellen, maar ze neemt niet op. Ik heb Imane ook al eens gebeld en ze heeft verteld dat Ilham niet thuis is. Maar die Imane praat zo raar dus ging ik snel ophangen. Mijn ouders wisten het gelukkig niet dat ik weg was. Maar nu moet ik Ilham echt gaan zoeken, ik ben echt bezorgt. Het is al best laat, het is nu al 21.00. Mijn ouders zijn gaan slapen want ze moeten morgen werken. Dus loop ik rustig de trap af en doe mijn jas en schoenen aan. Ik pak mijn vespa en rijd heel de stad door. Ik heb haar niet gezien. Ik rijd naar de huis van Younes. Hij is een vriend van mij en hij kan de IP achterhalen van Ilham. Ik klop aan en Younes maakt de deur open.

Ismail: Ewa broer
Younes: Yo
Ismail: Kun je wat voor me doen?
Younes: Wat dan?
Ismail: IP achterhalen van Ilham?
Younes: Saff, kom naar binnen.

Ik loop naar binnen en doe mijn schoenen uit. Iedereen ligt te slapen. Ik volg Younes naar de woonkamer. Younes pakt zijn laptop en doet allemaal dingen.

Ismail: Hoe lang gaat het duren broer?
Younes: Bijna klaar, nog een paar minuten ah sah.
Younes: Waarom wil je eigenlijk achter haar IP komen, wat is er gebeurd?
Ismail: Ik was met haar en toen liet ik haar alleen naar huis gaan en ik zei als je thuis aankomt bel me dan. Ewa ik was thuis aangekomen ik wachtte halfuurtje en ze had nog steeds niet gebeld. Dus ik dacht, wat is dit? Ik heb haar paar keer gebeld maar ze nam niet op, ik heb haar zusje gebeld maar ze had gezegt dat ze niet thuis is.
Younes: Wollah broer, is heftig, stel er is wat met haar gebeurt? Maar wollah zeg je eerlijk, je moest haar niet alleen naar huis laten gaan, het was avond?

Ik kon mijn woede net onder controle houden. Ik ging liggen op de bank en sloot mijn ogen.

Younes: Ismaill! Ik heb haar IP gevonden! Ze is bij de pand ****. Wat doet ze daar? Daar zijn alleen maar hoeren.
Ismail: Wajow! Deze kanker hoer! Ze is een hoer! Kankerslet!
Younes: Zeg dit niet broer, wollah je weet het niet, missc....
Ismail: Wat moet ze daar anders doen?! Er zijn daar toch alleen hoeren! Ewa wat verwacht je dat ze daar doet?!
Younes: Ik weet het niet, maar ik ken Ilham, zij zou zoiets nooit doen, yellahm zullen we daar heen gaan, kijken of ze wat doet.
Ismail: Saff, maar ik zal Adil en Mo ook bellen.

Adil is mijn neef, hij heeft een shisha lounge samen met Mo en zit in de onderwereld, hij is 23 jaar. Mo is de vriend van Adil, en ze runnen samen een shisha lounge. Mo zit ook in de onderwereld, Mo is 24.

Adil en Mo zijn aangekomen bij de huis van Younes, ze hebben nog 1 vriend meegenomen, Ayoub. Ayoub is 22 en doet niet aan de onderwereld en shisha lounge, hij is de goede jongen.

We rijden naar het adres dat Younes heeft gegeven. Daar aangekomen lopen we naar binnen, de deur staat open. Een hoertje komt naar me gelopen met een string en bh aan. Ze doet rare bewegingen met haar lichaam, ik duw haar weg. Adil pakt die hoer bij haar nek.

Adil: Waar is Ilham!
Hoer: i..ikk krr..krijg geen ad..dem

Adil houdt haar nek minder strak vast.

Hoer: Ze is boven.

We rennen met z'n allen naar boven. We gaan elke kamer langs en komen de laatste kamer binnen. In elke kamer zie je hoeren neuken met een jongen. Je hoort ook die kreungeluiden. We doen de laatste kamerdeur open en we zien...

Het leven van de tweelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu