012

232 21 1
                                    

Ayoub: Oef, wat moet ik hiermee?

Ayoub begint haar klappen te geven.

Ayoub: WAT HEB JE GEDAAN VRAAG IK TOCH?!
Imane: I..ik heb gif in zijn eten gestopt.

Na het horen hiervan word Ayoub gek. Hij begint haar overal te slaan. Hij haalt een mes tevoorschijn. Net dat hij Imane wilt steken springt Ilham ervoor.

Ilham: Ayoub, doe het alsjeblieft niet.
Ayoub: Wesh heb je niet gehoord wat ze heeft gedaan?!
Ilham: Maar je gaat toch niet je zusje steken, het is en blijft me zusje en je gaat niet aan haar zitten! Al heeft ze een moord gepleegd!

Ayoub loopt boos de ziekenhuis weer binnen. Ilham kijjt Imane verdrietig aan. Imane staat op van de grond en ze heeft een vurig blik in haar ogen.

Imane: A vieze kankerkech! Kijk wat je hebt gedaan! Altijd moet jij voor problemen zorgen, vieze vuile kankerhoer!

Ilham kijkt Imane met open mond aan.

Ilham: Imane... Wat is dit? Ik help je en je keert je tegen me. Als ik er niet was, was je doodgestoken.
Imane: Heb ik tegen jou gezegt help mij?! Heb ik tegen jou gezegt hou hem tegen?! Nee, ewa kanker op dan en bemoei je met je eigen zaken!
Ilham: Klaar kowed! Ik wil je nooit meer zien!
Imane: Ik heb het langer gewild.

Ilham loopt boos naar binnen. Ze loopt naar de wachtkamer. Iedereen zit daar nog. Er valt een traan naar beneden.

Ilham: Imane..

Er vallen meer tranen naar beneden.

Ayoub: Ilham, we moeten je wat vertellen, wat we al veel eerder hadden moeten doen..

Het leven van de tweelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu