003

374 24 0
                                    

Ilham wordt zenuwachtig en bang, want ze denkt dat het slecht nieuws is wat Ismail gaat vertellen.

Ilham: Uh jaa?
Ismail: Uh ik weet denk ik waarom Imane zo raar tegen je doet. Maar je moet het niet aan haar vertellen.
Ilham: Uh wat dan? Want ik vind die ruzie echt kinderachtig. Vooral hoe Imane doet.
Ismail: Ze is jaloers.
Ilham: Huh? Hoe bedoel je?
Ismail: Ze had me dus geappt, nadat ze van school was gelopen vandaag.
Ilham: Hoe komt ze aan je nummer?
Ismail: Ik weet het niet wollah
Ilham: Wat heeft ze gezegt dan?

Ismail laat de appgesprek tussen Ismail en Imane zien aan Ilham
Is = Ismail                  Im = Imane

Im: Heey Issi
Is: Wie ben jij?
Im: Hahaha ohjaa, je had me nummer niet. Ik ben Imane, zusje van Ilham.
Is: Oh
Im: Hahhaha jaa, maar ik heb gehoord dat jij en Ilham vorig week een leuk afspraakje hadden.
Is: Ja klopt
Im: Oke luister, vertel dit aub niet aan Ilham, maar ik vind je leuk, ik vind je leukleuk, en ik vind het niet leuk dat Ilham nu met jou heeft, volgens mij heeft ze door dat ik je leuk vind, want ze doet altijd echt expres extra klef als je met haar bent en ik toevallig langsloop ofzo.
Is: luister, Ilham doet niets expres en sorry, ik zou niet met de zusje van mijn vriendin willen. Genoeg vissen in de zee.
Im: .. Omg! Jij hebt echt geen hart! Harteloos kutkind! Tfoe!
Is: Kinderachtig

Ilham kijkt Ismail met grote ogen aan.

Ilham: What the fuck? Waarom zou ze dit doen? Dit is toch raar van mijn BLOEDEIGEN zusje!
Ismail: Laat haar maar
Ilham: Urgh wollah ik ga haar echt de grond laten proeven. Ze gunt haar fucking bloedeigen zus geen relatie urgh.
Ismail: Safi Ilham laat haar, ik laat je niet in de steek voor haar, weet dat ik altijd bij je blijf.

Ilham vind het lief wat Ismail zegt en geeft hem een knuffel.

Ilham: Ismail, het is al best laat, moet je niet naar huis gaan, voor je ouders erachter komen dat je weg bent.
Ismail: Oh ja, helemaal vergeten, ik breng je naar huis dan vertrek ik.
Ilham: Nee nee Ismail je huis is hier vlakbij ga maar snel naar huis, ik loop wel alleen.
Ismail: Saff, bel me als je thuis bent.

Ilham geeft Ismail een kus en neemt afscheid van hem.

Ilham loopt terug naar huis. Ze hoort telkens voetstappen achter zich, alsof iemand haar achtervolgt, maar elke keer dat ze omkijkt siet ze niemand. Ze zou het zich maar verbeelden, denkt ze..

Ilham wordt nu echt bang en loopt sneller. Opeens hoort ze achter zich voetstappen die rennen. Ze rent zo hard als ze kan. Ze hoort geschoten en rent nog harder. Er komen 2 mannen achter haar en 1 houd er een zakdoek bij haar gezicht, daar zit iets in waarvan je slaperig wordt. En de ander houdt haar armen vast.

Ilham wordt wakker in een donker kamertje. Maar het rijdt? Opeens schijnt er zaklamp op haar gezicht. Ze ziet dat ze in een busje zit. Om haar polsen zit handboeien achter haar rug. De jongen begint opeens te praten.

Jongen: Dus.. jij bent het vriendje van Ismail
Ilham: Wie ben je en laat me met rust!
Jongen: Ik kom je helpen..
Ilham: Nou met me te ontvoeren help je me niet! Wat wil je van me?!
Jongen: Ben je vergeten wie ik ben schatje?

Ilham begrijpt het niet en kijkt hem met een vragende blik aan, al kan ze de jongen niet zo goed zien. De jongen schijnt de zaklamp op zijn gezicht. De jongen komt Ilham bekend voor, masr het wil maar niet opkomen.

Jongen: Ik had al gedacht dat je me snel zou vergeten.
Ilham: Laat me gaan! Wie ben jij?!
Jongen: Reda
Ilham: Ja ruiken hoor welke Reda je bent

Reda trekt opeens een foto uit zijn zak en houdt hem voor de gezicht van Ilham. Ilham kijkt met grote ogen.

Ilham: Re..Re..Reda?!
Reda: Ja!
Ilham: Reda, wat wil je van me? Laat me gaan!

Reda is een oud klasgenoot van Ilham en sinds ze elkaar kennen vind Reda Ilham leuk, maar andersom niet en dat heeft Reda heel erg geraakt..

Reda: Door JOU zit ik in de onderwereld! Door JOU heb ik geen familie meer! Door JOU ben ik op het verkeerde pad terecht gekomen en jij wilt dat IK jou vrijlaat na alles wat je bij me hebt gedaan.
Ilham: Heb IK tegen jou gezegt ga de onderwereld in?! Heb IK tegen jou gezegt dat je geen contact meer met je familie moet hebben?! Heb IK jou op het verkeerde pad geleidt?! Nou nee! En als ik je 1 ding vraag wil je het niet doen! Maar al die andere dingen die ik niet eens heb gezegt dat je het moet doen, doe je wel! Laat me nu gaan!
Reda: Luister, nu ben jij van mij! Jij gaat nergens heen! Jij gaat alle pijn voelen die ik heb meegemaakt! En zeg maar doei tegen je schatje Ismail!
Ilham: Wat ga je doen met Ismail?! Laat hem erbuiten!

Terwijl Ilham in het busje met Reda zit, maakt Ismail zich ernstige zorgen over Ilham. Ze heeft nog steeds niet gebeld dat ze thuis is aangekomen..

Het leven van de tweelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu