008

244 21 3
                                    

Imane komt binnen samen met 1 beveiliger. We horen geschreeuw, wacht die stem herken ik. Dat is.. Dat is MIJN MOEDER?! Er komen 2 beveiligers naar binnen lopen mrt mijn moeder in hun handen.

Ilham: LAAT MIJN MOEDER LOS?! VIEZE VUILE ZWERVERS!! IMANE! KIJK WAT ZE DOEN BIJ MAMA!
Imane: Hahahahaaa, dat hebben zij niet gedaan, maar IK!
Ilham: What the fuck Imane?! Waarom doe je dat!
Imane: Omdat ze aan jou kant stond, dat is toch wel logisch?

What the fuck, waarom doet mijn bloedeigen zusje dit bij een vrouw die haar 9 maanden heeft gedragen en 16 jaar voor haar heeft gezorgt. Zij heeft echt psychische hulp nodig, ik zweer het! Ondertussen stromen de tranen naar beneden. Ze gooien mijn moeder naar ons toe en lopen weer weg. Ik schreeuw en ren naar mijn moeder. What the fuck? Wat is er met Ismail? Hij heeft de hele tijd niks gezegt en hij komt mijn moeder en mij niet helpen, nou dan mag hij wel oprotten!

Ismail: Ik heb een idee!
Ilham: Vertel
Ismail: Ik doe alsof ik spijt heb van onze relatie en dat ik bij haar wil zijn en dan laat ze ons er vast wel uit.
Ilham: Gaat niet lukken.
Ismail: We kunnen het proberen.
Ilham: Gaat niet lukken.
Ismail: Ik ga het toch proberen.
Ilham: Gaat niet lukken.

Ze horen voetstappen. Imane komt binnenlopen.

Imane: Deel dit maar, dit is wat jullie krijgen per dag

Ze legt een glas water neer, zo hard waardoor de helfr van de water eruit gaat. Deze plek stinkt zo erg, niet normaal.

Ilham: Ik hoef niet, drinken jullie maar.
Ismail: Nee, geef aan je moeder meskiena.

Ilham geeft de glas aan haar moeder en ze kijkt hun dankbaar aan.

Even later is de moeder in slaap gevallen op de schoot van Ilham. Opeens viel ze in slaap. Ilham kijkt Ismail met betraande ogen aan.

Ismail: Het komt goed schat, we komen hier wel uit.

Ilham barst in tranen uit. We horen weer voetstappen. Het is weer Imane, maar dit keer niet alleen. Ze is met een jongen. Hij heeft een arm om haar heen geslagen. Imane heeft korte kleren aan, dit is de eerste keer dat ik haar zo zie, ze heeft een croptop aan met een diepe inkijke en een leren rok dat net over haar kont komt.

Imane: Oh, dus het spul heeft gewerkt, ik had al gedacht dat jullie het aan haar zouden geven, dat is mooi, na 37 uur is ze weer wakker en herinnert ze zich niets meer.
Ilham: O mijn God, WAT?! HEB JIJ DIT GEDAAN?! 37 UUR?!
Imane: Hou je bek a hoer.
Ismail: WIE IS HIER DE HOER?!

De jongen glijdt met zijn hand onder de rok van Imane. Ismail en ik kijken hen met open mond aan.

Imane: Wat is er? Jaloers?
Jongen: Schat, kom zullen we doorgaan

De jongen kijkt kwijlend naar de inkijk van Imane.

Ilham: Jaloers? Hahahahhahaha. Op jou? Zeker niet! Wie is hier jaloers dat ik met Ismail heb!

Imane loopt op haar af en trekt aan haar haar. Ilham schreeuwt het uit. Ilham wordt meegenomen naar een donker kamertje...

Het leven van de tweelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu