Bab 25

27 5 0
                                    

Dugaan ?

Nora POV

Sejak Soonyoung cakap dia suka aku . Lidah aku kelu sepanjang bulan Ramadhan yang lepas apabila terjumpa dengan dia .

Maklumlah kelab yang melibatkan banyak pergerakkan akan berehat selama sebulan kerana menghormati pelajar Islam yang berpuasa .

Aku gembira dia suka aku tapi ...
aku pula yang jadi mangsa kepada seorang senior yang mengelarkan dirinya girlfriend Soonyoung .

ㅋㅋㅋㅋㅋ kekekekeke
kelakarnyaaaa ...

[aothur gelak *padahal dia pun sama*😅]

Hari ni dah mula semula hari ku di Universiti selepas cuti raya .

Aku seperti biasa setiap pagi sebelum waktu kuliah mula Wawa dan aku akan berjumpa di kafeteria dekat sini .

Aku pun cerita punya cerita sampai ke kaki lima tak habis lagi berbincang dengan wawa .

Tamat POV

*
*
*

"Aku tak cakap Soonyoung pun pasal hal ni mungkin sebab ... peminat biasanya macam tu lah . Aku pun macam tu bila nampak bias ." Kata Nora kepada Wawa .

"Tapi kau kena lah cakap juga kalau jadi perkara bukan-bukan macam mana ." Kata Wawa .

"Janganlah cakap macam tu .
Kau pun tahu sepanjang aku hidup buli ni dah lama hadam dalam diri aku ." Balas Nora sambil tersenyum .

"Yelah . Tapi ingat berhati-hati ni universiti bukan sekolah lagi banyak perkara yang lebih teruk berbanding buli pelajar sekolah ."
Nasihat si Wawa .

"Ya aku akan ingat Wawa ."

"Hm yelah aku nak gi kelas dulu . Bye ." Wawa berlalu pergi meninggalkan Nora yang sedang makan .

~meanwhile ~

"Elen budak tu dah sorang gi lah sekarang ." Kata Iz .

"Okey girl lets go ." Kata Elen .

Bunyi kasut tumit tinggi milik tiga orang itu bergema dikawasan kaki lima .

"Hai ~~ sorang je ?" Tanya Elen apabila berada disamping Nora .

Nora dah menunjukkan riak wajah dah jemu .

"Ah ... tiga ekor ni ... tak habis-habis nak kacau hidup aku dan Soonyoung ehehehhe "
Monolog Nora .

"Senyap pula nak kena bagi salam ke ?" Sindir Farsya .

"Waalaikumusalam ." Balas Nora .

"Amboi dia dah jawab dulu . Belum sempat lagi nak bagi salam ."
Kata Iz .

"Korang nak apa lagi ni . Aku dah bosan lah dengar ugutan korang dari first time till today . Ya Ampunn bebel gila panjang . Sakit Telinga Aku ." Terang Nora dengan gaya tangan menutup telinga .

"Aku tak perduli telinga kau . Yang kau asyik nak berkepit dengan Soonyoung aku apa halll ! .
Jerit Elen . Jelingan mata bercontect lens birunya sungguh menyakitkan hati Nora bila dipandang depan-depan .

"Mata dah coklat nak bercontect-contect tak bersyukur ke bila Allah dah bagi kau warna ori ." Kata-kata itu tersekat didalam mulut Nora . Takut kalau diluah lain pula jadinya .
"Haish ... apa yang korang tak puas hati lagi . Aku tak ada kacau hidup kau kan ?" Keluh Nora

"Tak kacau kau kata !" Jerit Elen .

"Yang kau kacau bf Elen tu apa citer !" Celah Iz .

"Haah !" Farsya meniyakan .

Abang Korea Cinta HatikuWhere stories live. Discover now