Ahu 18 yaşında 1.73 boyuunda 51 kilo. Mavi gözlü sarı saçlı açık tenli. Her erkeğin güzelliğine hayran bırakan genç bir kız.
Babası yenice bir kazada vefat etti. Annesi ve ikiziyle bu yüzden İstanbuldan İzmire taşınacaklardır.
Erkek arkadaşı onu aldatmıştır. Bu yüzden erkeklere pek güvenmez. Unicornlara bayılır. İkizi Asi'dir
Anlaştığı kişiler Asi ve çocukluk arkadaşı Mert
Çok iyi dövüşür. Tatlı bir kızdır. Ama sinirlendirmeye gelmez. Sinir krizleri geçirir arada
Bir sürü şirketleri vardır. ZenginlerdirAsi 18 yasında 1.72 boyunda 50 kilo. Mavi gözlü, kumral saçlı açık tenli bir kız. Her erkeğin hayalindeki kız.
Babası kısa bir süre önce vefat etti etti. İkizyle beraber bu yüzden İstanbul dan İzmirde taşınacaktır
Anlasabildigi kişiler Ahu ve Merttir
Erkek arkadaşı onu aldatmıştır. Erkeklere bu yüzden pek güvenmez.. İkizi Ahudur
Çok iyi bir kızdır. Tatlıdır ama damarina basarsanız çok kötü olabilir. Sinir krizleri geçirir
Bir sürü şirketleri vardır. ZenginlerdirMert 18 yasında 1.89 boyunda 80 kilo. Kahverengi gözlü kahverengli saçlı. Bütün kızların kendine hayran bırakan bir jojuk.
Annesi ve babası vefat etti uzun yıllar önce. Başka kimsesi olmadığı için Ahu ve Asinin annesi ve babası onu yanlarına almıştır
Anlasabildigi kişiler Ahu ve Asidir.Kızlara pek güvenmez. Komik bir kişiliği vardır. Ama sinirlenince çok fena patlar.
Annesi ve babası ölmeden önce çok zenginlerdi. Ama onlar vefat edince tüm miras kendisine kalmıştır
Rüzgar 19 yasında 1.91 boyu 81 kilosu vardır. Kahverengi gözlü kahverengi saçlıdır. Bütün kızlar peşinden koşar.
Annesi vefat etmiştir. En iyi arkadaşı Emirle tek başlarına bir evde yaşamaktadırlar.
Anlasabildigi kişiler Emir ve Burcudur. Kızları bir tek kullanmak için yaninda tutar. Burcu hariç. Burcu kardeşi gibidir.
Sert bir yapıya sahiptir. Zor gülümser. Kendi kolejine gider. Kolejinde grubuyla diğer öğrencileri ezerler.
Zenginlerdir. Tek miras Rüzgardır. Okulu bir sene dondurmuştur
Emir 19 yaşında 1.90 boyunda 80 kilodadır. Kahverengi gözlü kahverengi saçlıdır. Bütün kızlar peşinden koşar.
Annesi ile babası vefat etmiştir. En iyi arkadaşı Rüzgarla tek başlarına bir evde yaşamaktadırlar.
Anlasabildigi kişiler Rüzgar ve Burcudur. Kızları bir tek kullanmak için yaninda tutar. Burcu hariç. Burcu kardeşi gibidir.
Sert bir yapıya sahiptir. Zor gülümser. Rüzgarların kolejine gider. Kolejde grubuyla diğer öğrencileri ezerler.
Zengindir. Tek kardeş olduğu için bütün miras Emire kalmıştır. Okulu bir sene dondurmuştur
Burcu 18 yaşında 1.70 boyunda 51 kilodur. Kahverengi gözlü kahverengi saçlıdır. Bütün erkekler peşinden koşar.
Annesi vefat etmiştir. En iyi arkadaşları Rüzgar ve Emirdir tek başına bir evde yaşamaktadırlar.
Anlasabildigi kişiler Rüzgar ve Emirdir. Rüzgarların kolejine gider. Kolejde grubuyla diğer öğrencileri ezerler.
Gruptaki en güler yüzlü kişidir.
Hadi herkes baslama tarihini buraya yazsin👉👉👉👉👉👉👉👉👉👉👉👉👉👉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Teen FictionAhu, Rüzgar,Asi,Mert, Emir,Burcu,Bulut,Mavi ve Toprak karakterlerimizin ilk başta kavga ile tanışsa da sonrasında hepsinin içini büyük bir aşk doğuyor.